Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, jeg hater å si det, men jeg begynner å bli litt lei... Jeg gikk halvveis ut i episoden og tok oppvasken. :sjenert:

De kunne gjerne byttet ut den norske til fordel for den danske for min del. Det er sikkert mer action der.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer hvis lille Niklas klarer å sabotere??

Da ryker store Niklas ut.

Skrevet

(...)

Men nå er jeg sykt lei Maren og Kim greiene.. Herregud, håper en av de går ut snart, det begynner å bli veldig gammelt og kjedelig.

(...)

Kim kan ikke gå ut. Han var jo faktisk med å fikset litt drama i går. Selv om det var litt Maren-drama, er drama bra! Hadde vært greit alt så lenge de hadde gitt Maren litt mindre tid på skjermen.

Gjest Mynona83
Skrevet

Da ryker store Niklas ut.

Da håper jeg lille klarer å sabotere!

AnonymBruker
Skrevet

Han som ble ånden kommer ikke tilbake på hotellet med han som ikke ble ånden. Han som ikke er ånden skulle få 4 stykker ? til å komme i lampen eller noe sånt. Hvis han ikke klarer det, så må ånden reise hjem. Klarer han det til i morgens parsermoni, så får han en fredning og ånden kommer tilbake på hotellet. Var det ikke sånn?

Haha! Ja, det blir jo ikke noe problem der inne! :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har et forslag til TV3 for neste år, nemlig ikke å bruke penger på å sende en norsk daffegjeng til hotellet. De kan heller kjøpe den danske og sende den. :) Eller fra et annet land, samme hvilket, bare deltakerne gjør mer der inne enn å kun jobbe med brunfargen.

AnonymBruker
Skrevet

ORT, men kan jeg spørre: hvorfor heter det ånden i lampen?

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg har et forslag til TV3 for neste år, nemlig ikke å bruke penger på å sende en norsk daffegjeng til hotellet. De kan heller kjøpe den danske og sende den. :) Eller fra et annet land, samme hvilket, bare deltakerne gjør mer der inne enn å kun jobbe med brunfargen.

Enig! De Norske er der kun på badeferie jo. Danskene er der for å spille spillet i hvert fall og de har mange kule twister og utfordringer der enn det de har i den Norske. Denne sesongen har vært utrolig kjedelig. Gi meg PH Danmark.

AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg lille klarer å sabotere!

hehe, hvorfor kaller dere han for lille Niclas? Han er egentlig ganske kraftig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Eller fra et annet land, samme hvilket, bare deltakerne gjør mer der inne enn å kun jobbe med brunfargen.

Som Nora og Heidi, og kanskje spesielt Jeanette. Bortsett fra å kline med Kim, da - det var skikkelig fjortis-oppførsel, synes ikke hun virker særlig snill heller.

Skrevet (endret)

Jeg håper ikke lilleNiclas klarer oppdraget. Vil heller ha inn igjen store, så kan lille gå ut. Det blir sannsynligvis litt mer action hvis lille går ut, for han har vært der fra starten og står 100% trygt med Madelen. Hvis han går ut må Madde begynne å jobbe litt, og det hadde vært moro :skravle: Ellers synes jeg egentlig det er på tide at Kim forsvinner, liker ham mindre og mindre. Synes også det var litt kult at Nora "kjeftet" på Madelen da hun prøvde å si at de andre burde ha stoppet henne. Jeg vet at det ikke var Madelens skyld, hun beskyttet bare Maren, men det vet ikke Nora. Dessuten prøvde jo de andre å stoppe henne, Kim hvertfall sa at hun skulle gå, for dette ble for dumt, eller noe sånt.

Hvor søtt var det at Ole koste med Niklaslampen? :rodmer: Han MÅ jo være forelsket, det er jo ingen annen forklaring. Kanskje de to er hemmelig kjærester? :popcorn: De klina jo på Wrestlingkonkurransen :fnise:

Endret av Gjesten
Skrevet

Jeg håper ikke lilleNiclas klarer oppdraget. Vil heller ha inn igjen store, så kan lille gå ut. Det blir sannsynligvis litt mer action hvis lille går ut, for han har vært der fra starten og står 100% trygt med Madelen. Hvis han går ut må Madde begynne å jobbe litt, og det hadde vært moro :skravle: Ellers synes jeg egentlig det er på tide at Kim forsvinner, liker ham mindre og mindre. Synes også det var litt kult at Nora "kjeftet" på Madelen da hun prøvde å si at de andre burde ha stoppet henne. Jeg vet at det ikke var Madelens skyld, hun beskyttet bare Maren, men det vet ikke Nora. Dessuten prøvde jo de andre å stoppe henne, Kim hvertfall sa at hun skulle gå, for dette ble for dumt, eller noe sånt.

Hvor søtt var det at Ole koste med Niklaslampen? :rodmer: Han MÅ jo være forelsket, det er jo ingen annen forklaring. Kanskje de to er hemmelig kjærester? :popcorn: De klina jo på Wrestlingkonkurransen :fnise:

Nei blir kjedelig hvis Kim å skal må dra. Må jo ha folk som lager litt liv og drama. De fleste der inne er jo så kjedelige.

Skrevet

Nei blir kjedelig hvis Kim å skal må dra. Må jo ha folk som lager litt liv og drama. De fleste der inne er jo så kjedelige.

Hva slags drama. Fjortis drama noe som er helt tragisk. Håper Kim eller maren går ut snart er dritt lei dem begge 2. Alt handler jo bare om dem. Hva med spillet?

Skrevet

Hva slags drama. Fjortis drama noe som er helt tragisk. Håper Kim eller maren går ut snart er dritt lei dem begge 2. Alt handler jo bare om dem. Hva med spillet?

Det er jo bedre enn ingen ting da.

Skrevet

Det er jo bedre enn ingen ting da.

Jeg håper det kommer inn noen nye folk som lager drama:)

Skrevet

Jeg håper det kommer inn noen nye folk som lager drama:)

Tviler litt på det :tristbla: . De som har sjekket inn i år har ikke akkurat laget så mye drama utenom Stian da.

Skrevet (endret)

kul twist di har der nå..

men fy og dritt lei jeg er av Maren, hun juger jo uansett, syns absolutt ikke noe synd på hu.. håper hu ryker på neste mulighet..

også håper jeg lille niclas klarer oppdraget, orker ikke mer av store N..

for første gang i år gleder jeg meg faktisk til dagens episode..:P

Endret av frøken gurine:)
  • Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Ja ut med Maren! Jeg er dritt lei henne nå. :angry:

Skulle så ønske de kunne ha slike twister som de har nå hver uke. For da må de spille spillet litt og ikke bare ligge å sole seg hele dagen. Har vært dårlig med twister i år altså. Får enda ikke glemt da lille Niclas fikk det oppdraget første uken og hvis han avslørte seg ville han få en straff. Hva var straffen? At han måtte gå med en dustemikkel hatt den kvelden :klaske: :klaske: Noe mer idiotisk har jeg aldri sett på PH før. Lurer på hvem som kom på den teite straffen,

Endret av Linda sofie
Gjest Linda sofie
Skrevet

Har sett bilde av alle som sjekker inn senere og må innrømme at en av de guttene var veldig kjekk :) Ikke sånn hunk kjekk, men litt kjekkere enn de som er der nå. Synes jeg da. Sikkert noen som ikke mener det. Bare vente å se.

Skrevet (endret)

Akkurat nå synes jeg Maren, Madde, Niklas, Heidi, Jeanette, Nora, Mikke, Marius og daniel kan reis hjem. For en kjedelig gjeng de har med i år. Er det bare jeg som ikke synes Heidi passer inn på Paradise Hotel? Hun er for snill liksom. Hvis dere skjønner. Hun er også fryktelig anonym og kjedelig. Hun har jo bare seilet med hele veien. Både hun og Nora er kjedelige. Legger nesten ikke merke til dem.

Jeg synes ikke det er nok å kun være pen. De må jo ha en litt sterk personlighet og være villige til å lage drama. Dette er tross alt Paradise Hotel og ikke en vanlig badeferie i syden liksom. At noen kun er med på Paradise Hotel for å få seg en gratis ferie og kun for å sole seg synes ikke jeg noe om.

Endret av Lillemeg22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...