Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Maren lyver jo som faen da. "nei han har fine klær og sånn da" Kan ikke Maren bare være ærlig da?

Endret av Lillemeg22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det paradie hotel mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag før?? Eller er det meg som blander med danmark no??? :klo:

Nei, ikke som jeg kan huske. Mener at det alltid har vert mandag til torsdag :klo:

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg synes det er bra det blir grining og sipping der inne, følelser trampet på, løgn, ulojalitet og sure miner :bolledeig: *koser meg*

Mer mer mer :hoppe:

Skrevet

Fysj da, komme i lampen.. det hørtes ut som en militærlek :fnise::skratte:

:skratte: Kom litt feil ut ja :fnise:

Skrevet

Nei, ikke som jeg kan huske. Mener at det alltid har vert mandag til torsdag :klo:

:klo:

Skrevet

Kunne ikke Maren bare fortalt at hun var betatt av Kim :kjefte: :kjefte:

Skrevet

Så Madeleine husker plutselig ingenting? Jaja.. Dumt at Maren ikke tør å si hva hun føler, alle andre vet jo at hun er dødsbetatt av Kim! Verste er nesten at hun tror de andre ikke merker det!

Skrevet

Det er så korte pandoraser.. det er jo ikke et spørsmål fra her engang liksom.. De må jo ha noen litt mer juicy-spørsmål?

Skrevet

Det er fra mandag til torsdag. Det har det alltid vært.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Maren irriterer meg så mye nå! :kjefte: :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Maren irriterer meg så mye nå! :kjefte: :kjefte:

ENIG!

Skrevet

Jada Jada.. Det er jo andre folk en Maren innpå der, men vi får jo fader meg ikke sett noe til dem. Der handler jo kun om Maren!

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Helt vilt at det skal bli SÅ mye drama ut av dette da. Herregud! ALLE ser jo at hun blir sjalu og er betatt av han. Skjønner ikke hvorfor hun nekter for det.

Endret av Linda sofie
Skrevet

Åhh håper lille Niclas klarer å sabotere oppdraget. Vil heller ha han der enn Store Niklas. Daniel og Marius må bare ikke gni på lampen!

Skrevet

Er dritlei Maren nå. På tide at det kommer inn nye jenter snart. Flere som har lagt merke til at Nora isolerer seg fra de andre jentene?

Skrevet

Er dritlei Maren nå. På tide at det kommer inn nye jenter snart. Flere som har lagt merke til at Nora isolerer seg fra de andre jentene?

Ja! Hun synes vel det blir for mye drama. Jeg glemte at hun var med jeg helt til jeg så hun i sted.

Gjest Mynona83
Skrevet

Hva skjer hvis lille Niklas klarer å sabotere??

Gjest NozMonster
Skrevet

Hva skjer hvis lille Niklas klarer å sabotere??

og hva er oppdraget hans!?!

Skrevet

Endelig litt drama! Dette er absolutt den beste episoden så langt, likte tvisten godt :tommelsmil:

Håper store Niclas går egentlig. Trenger ikke han, han er bare kjedelig.

Men nå er jeg sykt lei Maren og Kim greiene.. Herregud, håper en av de går ut snart, det begynner å bli veldig gammelt og kjedelig. Syntes synd på Maren helt i dag, men hun er jo dum som ikke sier hva hun mener.

Enig med en annen her, Madelen er feig.. Husker ikke du liksom

Skrevet

og hva er oppdraget hans!?!

Å få de andre guttene til å ikke gni på lampa. Hvis han klarer det får han bli hvis ikke må han dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...