Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Kim kan holde på som han vil. Maren bør vel innse nå at han ikke er noe for henne? Men syntes det var lite hensynsfullt av Jeanette å gå å kline med Kim igjen når Maren nettopp har fortalt at hun blir veldig såra av det. Går an å ta litt hensyn selv om man synes det er teit.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Kim må gjøre som han vil. Jeg er helt enig i den! Men Kim burde vel egentlig si til Maren at det ikke er noe mellom de og at han bare ikke er intressert. Så kan vi kanskje kan bli ferdig med dette og få noe nytt drama snart. Er veldig lei fjortis fjaset mellom de to nå altså. Maren burde vel ha skjønt nå at Kim ikke er intressert. Skjønner godt de to ville lage litt drama i går da. Siden folk er så kjedelige og ingen ting skjer selv om det var litt slemt at det var på Marens bekostning. Men uansett, så er det bra noen lager liv og drama.

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror å håper at Store Niklas ryker i dag.. :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror å håper at Store Niklas ryker i dag.. :)

I dag? Er det noen som ryker i dag?

Skrevet

Synes oppriktig synd i Maren for tiden.. Kim og Jeanette bare irriterer meg.. Ikke for det, han kan kline med hvem han vil, men å kun gjøre det på pur F... for at Maren skal bli sjalu synes jeg er idiotisk. Jeanette er vel egentlig hakket værre som først kliner med Kim... Prater med Maren, og får vite at Maren har følelser for Kim, for så å kline med han igjen.. Og etterpå sitte å prate om hvor barnslig Maren er og være "best friens" der inne... Da har man faen ikke mye respekt for andres følelser!

Gjest NozMonster
Skrevet

Ja. Kim og Maren holder ikke akkurat på heller. Det har kun vært litt fylle klining og de har pult en gang, men det har kke vært noen følelser fra Kim sin siden. Kun uskydlig flørting og sex på fylla. Skal Kim liksom la hver å kline med andre jenter resten av tiden da?

Så fort en gutt ikke vil pule,så blir det jo ramaskrik med en gang.

i knooow! hun oppfører seg som at hun eier han nesten jo! han sier jo at han ikke er interesert i henne på den måten..

AnonymBruker
Skrevet

I dag? Er det noen som ryker i dag?

aner ikke.. men bare håper det.. på reklamen så kunne man jo se at Niklas og Kim skulle på date, så bare håper det kommer en twist der og at kanskje en ryker ut eller noe..:P

AnonymBruker
Skrevet

aner ikke.. men bare håper det.. på reklamen så kunne man jo se at Niklas og Kim skulle på date, så bare håper det kommer en twist der og at kanskje en ryker ut eller noe..:P

Åja, sånn ja! Enig der, har fått nok av Niklas nå :kvalm:

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Jeg klarer rett og slett ikke å få sånn kjeme vondt av Maren. Men Kim burde som sagt si til henne at han ikke er intressert.

Endret av Jente1990:)
Skrevet

Åja, sånn ja! Enig der, har fått nok av Niklas nå :kvalm:

Enig.. Greit med god selvtillit, men han er så selvgod at det er til å bli kvalm av!

Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å få sånn kjeme vondt av Maren. Men Kim burde som sagt si til henne at han ikke er intressert.

Enig.. Dumt å gi henne falske forhåpninger!

Skrevet

Selv om at jeg er utrolig lei av Maren, og selv om at jeg syns at hun er ganske idiotisk mht. hele Kim situasjonen, så syns jeg faktisk at både Janette og Kim og lilleNiclas behandler henne på en utrolig dårlig måte. Det er jo helt åpenbart at Maren har sterke, ekte følelser for Kim og da er det selvfølgelig sårende å se han kline med bestevenninna, enten det er på lek eller seriøst.

Samtidig så tenkte jeg; de andre ser jo ikke hva vi seerne ser. Så kanskje de andre ikke vet egentlig hvor keen Maren er på Kim. Så kanskje det er latterlig teit for dem, siden hun attpåtil lyver om sine følelser. Noe som selvfølgelig setter Madelen i et dårlig lys, dog at Madelen har en litt bedre rettferdighetssans og omtanke enn flere av de andre der inne.

I kveld håper jeg at en av de nye guttene ryker, selv om at det ganske sikkert ikke skjer. :gjeiper:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Håper det skjer noe kult i kveld. At det kommer en kul twist. At kanskje en må dra hjem eller noe.

Skrevet

Håper det skjer noe kult i kveld. At det kommer en kul twist. At kanskje en må dra hjem eller noe.

Jeg håper kim skal ut. Hvorfor pakket madde på reklamen? Kanskje det skej rnoe endelig?

AnonymBruker
Skrevet

Samtidig så tenkte jeg; de andre ser jo ikke hva vi seerne ser. Så kanskje de andre ikke vet egentlig hvor keen Maren er på Kim. Så kanskje det er latterlig teit for dem, siden hun attpåtil lyver om sine følelser. Noe som selvfølgelig setter Madelen i et dårlig lys, dog at Madelen har en litt bedre rettferdighetssans og omtanke enn flere av de andre der inne.

Er nok ikke sikkert dem ser alt nei. Kim har jo sagt flere ganger at når han har spurt maren om det er noe følelser så sier hun nei.. så hun har ingenting å sippe for..

Skrevet

Jeg håper kim skal ut. Hvorfor pakket madde på reklamen? Kanskje det skej rnoe endelig?

håper ikke kim må ut, han lager jo drama... :popcorn:

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

håper ikke kim må ut, han lager jo drama... :popcorn:

Enig. Blir jo kjedelig hvis alle som lager litt liv skal dra. Jeg ville ha ut Stian pga han irriterte meg så, men egentlig så svaner jeg Stian litt. hehe

Endret av Linda sofie
AnonymBruker
Skrevet

"Kim klinte jo ikke med meg liksom, Han klinte bare med andre" Kim vil ikke ha deg Maren! Ta et hint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe som selvfølgelig setter Madelen i et dårlig lys, dog at Madelen har en litt bedre rettferdighetssans og omtanke enn flere av de andre der inne.

For meg virker Madelen som en baksnakker og en feiging.

Skrevet

Litt av en oppgave!! Hm.... :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...