Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Hvorfor er du så sikker på at du visste om det? Vært der? Godt mulig hun ikke sa noe som helst til tv 3.

Fordi dette ble tatt opp i en artikkel som skrev om Maren og at hun gikk inn på PH en måned etter dødsfallet.

Dessuten kjøres det profiler på personer før de får bli med på noe slikt. Å sende noen ut på noe sånt som dette burde aldri skjedd, uansett hvor mye TV3 sier de har prata med Maren og fortalt henne hva alt innebærer.

Dette ble skrevet på dagbladet:

Presseansvarlig for «Paradise Hotel», Øyvind Rognlien Skovli, forteller at TV3 var klar over dødsfallet i forkant av innspillingen, og at de ønsket å la det være opp til Kallhovd om hun ville delta eller ikke.

- Vi snakket mye med Maren i forkant så hun skulle få alle anledninger til å trekke seg. I tillegg har vi brukt mye tid på å forberede henne på hvordan det kom til å bli under innspillingen, sier Skovli til Dagbladet.

edit: kilde

Endret av Arnøy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De visste om det. Maren sa jo i et intervju at hun hadde fått spesialtillatelse av TV3 til å snakke om moren (de har strenge regler på hva deltakerne kan snakke om), men det hadde de klippet vekk, sa hun.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånn "oluf-følelse" av Kim! Han er virkelig ikke særlig attraktiv. Pussig utseende (jeg ser nesten bare den tanna som er kasta inn i munnen hans), også har han munnen alltid åpen, virker ikke som han greier å puste gjennom nesa lissom, og snøfter og står i. I tillegg blunker han innimellom sånn "hardt" med begge øynene samtidig, og ser rett og slett ut som en gale-mattias... Sleng på den "håhåhåh *snøft*"-latteren så er glansbildet komplett...

Mai gådd...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

LilleNicklas og Kim var utrolig barnslige og slemme i dag, synes jeg, mot Maren.

Jeg likte Kim godt før og han var en av favorittene mine, men ikke lenger. For min del må han gjerne dra hjem på torsdag. LilleNicklas må gjerne følge hakk i hæl. Han er en dust.

AnonymBruker
Skrevet

LilleNicklas og Kim var utrolig barnslige og slemme i dag, synes jeg, mot Maren.

Jeg likte Kim godt før og han var en av favorittene mine, men ikke lenger. For min del må han gjerne dra hjem på torsdag. LilleNicklas må gjerne følge hakk i hæl. Han er en dust.

Synes de mobber jeg rett og slett. Stakkars maren det er ikke så lett å inrømme at man har følelser for noen når du vet den andre ikke har det. Stygge Kim noe han virkelig er han er stygg rett og slett vet at maren føler noe for han og han velger å mobbe henne og gjøre narr av det. Håper han fyker ut imorra styggen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kim oppfører seg idiotisk. Han er falsk som gir Maren falske forhåpninger og samtidig kliner med andre for å lage drama og for å bli populær blant lille niclas m.fl. Ble for høy på pæra etter den Mr. Paradise-kåringen tror jeg! Ikke er han noe å se på heller, bare tåpelig hele fyren.

• Liker 3
Skrevet

Jeg får sånn "oluf-følelse" av Kim! Han er virkelig ikke særlig attraktiv. Pussig utseende (jeg ser nesten bare den tanna som er kasta inn i munnen hans), også har han munnen alltid åpen, virker ikke som han greier å puste gjennom nesa lissom, og snøfter og står i. I tillegg blunker han innimellom sånn "hardt" med begge øynene samtidig, og ser rett og slett ut som en gale-mattias... Sleng på den "håhåhåh *snøft*"-latteren så er glansbildet komplett...

Mai gådd...

Enig. Jeg har aldri likt Kim i serien. Førsteinntrykket var sånn: "hvem er det der, hvorfor har de tatt med han i serien? han ser jo ut som en fjortis, femi og virkelig umoden..." synes ikke han er kjekk i det hele tatt, men i et par episoder syntes jeg at han virket snill og sympatisk. Så har han vist seg å være en drittsekk, fy så slem han er mot Maren.

Og Maren, det er klart at hun er i en ekstra sårbar situasjon nå. Tror det hun lengter mest av, er nærhet og kjærlighet. Ikke rart hun har behov for det. Men kanskje hun burde tatt hintet når det gjelder Kim...

Husker dere boka / filmen "he´s just not that into you"? Dette er kanskje litt et eksempel på det. Vi jenter burde av og til ta hintet på et tidligere tidspunkt når det gjelder karer som ikke er interessert, og komme oss videre.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jaja blir i hvert fall litt drama da. Denne sesongen er så kjedelig, så er jo bra det er noe som skjer her. Selv om jeg er lei dette fjortisdramaet mellom de to. Maren burde jo ha tatt hintet nå om at Kim overhode ikke er intressert. Skjønneri kke hvorfor de ikke bare snakke sammen om dette.

Skrevet (endret)

Jeg håper det kommer en kul twist eller utfordring idag. Virket som på reklamen at det skulle skje noe i kveldens episode, men vi får se. Jeg synes tv3 har vært så dårlige til å komme med twister i år. Er jo det som er gøyest. Ikke dette dramaet mellom Kim og Maren. Det er jeg dritt lei av. De har jo aldri slike twister som folk kan ryke ut i liksom. Eneste gangene de ryker ut er under parsermoniene. Joachim og Christina røyk under en twist, men det var den eneste gangen å. Kjedelig. De kunne i hvert fall ha hatt en eller annen twist i går da. Sånn at det blir litt gøy her. Jeg er veldig skuffet over hvor dårlige og få twiste de har med i år.

Savner Paradise Hotel Danmark jeg :sjenert:

Endret av smalls
Skrevet

Jeg irriterer meg sånn over at når det er en fredning så slipper de å si noe før helt til slutt i parsermonien - slik at de andre aldri har en reell sjanse til å kjempe seg videre. I den danske må de ofte avgjøre sitt valg tidlig på dagen - slik at det skaper en enorm aktivitet og drama hele den dagen det er parsemoni.... da får man virkelig se hvem som er god på å spille spillet. Det er jo ikke noe gøy når de bare ligger der og soler seg og sier ja ja - får håpe den med freding liker meg slik at h*n ikke vil sende meg ut.... send over solkremen da - jeg er på badeferie....

Synes sjalusidrama og fyll er kjedelig - det som er gøy er spillet....

• Liker 3
Skrevet

Jeg irriterer meg sånn over at når det er en fredning så slipper de å si noe før helt til slutt i parsermonien - slik at de andre aldri har en reell sjanse til å kjempe seg videre. I den danske må de ofte avgjøre sitt valg tidlig på dagen - slik at det skaper en enorm aktivitet og drama hele den dagen det er parsemoni.... da får man virkelig se hvem som er god på å spille spillet. Det er jo ikke noe gøy når de bare ligger der og soler seg og sier ja ja - får håpe den med freding liker meg slik at h*n ikke vil sende meg ut.... send over solkremen da - jeg er på badeferie....

Synes sjalusidrama og fyll er kjedelig - det som er gøy er spillet....

Helt enig. Å det som også er teit er det at de som fredet går helt til slutt. Hadde de gått først, så kunne i hvert fall den gutten eller jenta som fikk partneren sin "stjelt" stille seg bak noen andre for å få en liten sjans til å redde seg. Sykt irriternde at de Norske kun er der på badeferie enn å faktisk spille spillet :roll: Er jo spillet som er gøyest ja.

Skrevet

Helt enig. Å det som også er teit er det at de som fredet går helt til slutt. Hadde de gått først, så kunne i hvert fall den gutten eller jenta som fikk partneren sin "stjelt" stille seg bak noen andre for å få en liten sjans til å redde seg. Sykt irriternde at de Norske kun er der på badeferie enn å faktisk spille spillet :roll: Er jo spillet som er gøyest ja.

Det blir liksom lagt opp til så lite spill også på den måten, akkurat som om det er det tv3 vil - at de skal slappe av og sole seg.... Har faktisk sett mye mindre på i år enn hva jeg hadde planlagt og trodd jeg kom til... I går ble det frustrerte fruer etter den første pausen...

Skrevet

Kim oppfører seg idiotisk. Han er falsk som gir Maren falske forhåpninger og samtidig kliner med andre for å lage drama og for å bli populær blant lille niclas m.fl. Ble for høy på pæra etter den Mr. Paradise-kåringen tror jeg! Ikke er han noe å se på heller, bare tåpelig hele fyren.

syns det er bra di lagde litt liv i går jeg.. syns ikke synd på Maren der, for hun har rota rundt med mange andre, og har heller ikke vært ærlig med Kim om følelsene for han. han har jo bare hørt av andre at hu er så keen.. ikke har han gitt Maren falske forhåpninger heller, sist det var noe styr med dem lå jo Maren og sutra fordi han sa til hu at han ikke ville drivi på med hu..

hu prøvde jo sjøl å gjøre Kim sjalu med Mikke..

godt dem lager liv!! :D

Skrevet (endret)

Maren er jo like barnselig som Kim. Var da ikke så lenge siden hun klina med Mikke rett foran Kim for å gjøre han sjalu. Synes det hele blir for dumt. hvor gammle er de? 13? Forstår virkelig ikke hvorfor ikke Maren bare kan gå til Kim å snakke med han. Eller at Kim kan si til Maren at han ikke er intressert i henne så de begge kan komme seg videre. Helt latterlig da ble nesten ramaskrik da Kim ikke ville gå opp til rommet til Maren for å kose med henne. Tipper dette dramaet kommer til å vare helt til finalen. :murvegg:

Når det gjelder dette med spill, så virker det nesten som tv3 ikke vil de skal spille så mye. Som har blitt sagt her, så er det ikke så mange kule twister eller utfordringer med og dette med når en er fredet. Hadde de avslørt valget til frokosten (som de gjør i den danske) så blir det jo mye spilling og drama når de må finne en partner til den som mistet partneren sin. Å da får de en sjanse til å redde seg selv på en rettferdig måte.

Endret av Lillemeg22
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig patetisk av Maren og Madelen å sutre over at Kim ikke vil knulle Maren. Hva om gutta der inne hadde begynt å skjelle ut ei av jentene fordi hun ikke vil ligge med en gutt?

Nei, Maren må gjøre som de fleste menn. Hun må innrømme at hun er forelsket i kim, så vil han kanskje gi etter..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maren er jo like barnselig som Kim. Var da ikke så lenge siden hun klina med Mikke rett foran Kim for å gjøre han sjalu. Synes det hele blir for dumt. hvor gammle er de? 13?

Stakkars Maren... det må være vanskelig å se dette på tv om dagen sikkert, de andre driter henne ut synes jeg..

Gjest NozMonster
Skrevet

men jeg skjønner ikke åffer noen kan synes synd på maren, og at kim er teit som roter med andre? for maren har jo tøsa rundt med andre gutter...da må vel kim også få lov til det?

Skrevet

men jeg skjønner ikke åffer noen kan synes synd på maren, og at kim er teit som roter med andre? for maren har jo tøsa rundt med andre gutter...da må vel kim også få lov til det?

Ja. Kim og Maren holder ikke akkurat på heller. Det har kun vært litt fylle klining og de har pult en gang, men det har kke vært noen følelser fra Kim sin siden. Kun uskydlig flørting og sex på fylla. Skal Kim liksom la hver å kline med andre jenter resten av tiden da?

Så fort en gutt ikke vil pule,så blir det jo ramaskrik med en gang.

Skrevet

Dere som sier at Kim ikke har gjort noe galt, er ikke helt villige til å se nyansene her. Det er helt åpenbart at sånn som han holder på nå, er ikke greit.

• Liker 1
Skrevet

Endelig oppdatert meg på ukas episoder.

Jeg synes ikke at det er galt av Kim å rote med andre jenter i det hele tatt. Desverre har Maren lagt alt for mye i at hun og Kim har hatt seg i fylla. Hun burde også ha forstått til nå at Kim ikke er intressert i noe mere til nå.

Jeg skjønner at Kim bare vil ha det morsomt der inne, men det er jo litt dumt at han skal more seg på Marens bekostning da. Han burde si til henne face to face at han ikke er intressert også.

Lille Niklas synes jeg fortsatt er like søt. Jeg synes han er en liten morroklump. Der inne er det sikkert ikke så masse å finne på så de finner humor i det som skjer.

De to nye har jeg ikke så stor mening om enda, men jeg håper de får bli og at Store Niklas ryker ut. Han var kjempe kul i sist sesong, men nå er han blitt skikkelig ekker og irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...