Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, jeg syns også synd på Maren. Men jeg liker at det endelig begynner å skje noe på hotellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kim og Maren er ikke sammen og de holder heller ikke på, så Kim må da få lov til å kline med andre jenter på hotellet. Selv om det var litt barnselig å skulle kline med Jeanette kun for å gjøre Maren sjalu. Men Maren har jo selv klina med andre gutter for å gjøre Kim sjalu så.

Det er jo Madde som er fake her nå da. Hun skal liksom være så god venn med Maren og forsvare henne, men hun sitter jo å ler av henne bak ryggen hennes! :nei:

Endret av smalls
Skrevet (endret)

Denne sesongen er jo møkke kjedelig! Ingen verdens ting som skjer der inne. Ingen kule tvister i det hele tatt. Det hadde f.eks vært gøy om Marius hadde fått velge partner blant både guttene og jentene. Det eneste som er tilnærmet spennende er parseremonien, og selv den er kjedelig, for det er nesten det samme hvem som ryker. Ingen som lager skikkelig liv i leiren uansett. Det skulle vært mye mer hemmelige oppdrag og fredninger. :sukk:

Så enig. Er jo aldri noen kule twister eller noe kult som skjer! Kunne de ikke gjøre noe uventet og spennende under parspliten da? Hva skjer med årets PH?

Endret av smalls
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Maren & Kim dramaet er utrolig fjortisaktig, det er det ingen tvil om. Og hun har virkelig ikke ligget på latsia når det gjelder å kline rundt der inne. Og ja, hun klina med andre for å prøve å gjøre Kim sjalu. MEN, barnslig oppførsel eller ikke, jeg synes det er veldig respektløst av Kim å drive på slik han gjør, det handler om å respektere andres følelser.

Når det er sagt, er ikke jeg noe fan av Maren. Men likevel..

Endret av Mamaloco
Skrevet

Verste er at Maren ikke inrømmer at hun er forelsket i Kim. Madde er snill og fakktisk den eneste av jentene som stiller opp for Maren. Hva var greia med at jaenette begynte å kline med kim etter at maren fortalte at hun ikke likte det. Det var jo bare for å såre henne enda mer.. Jeg synes synd på maren sikkert ikke lett for henne å se på alt nå. Har noen av disse deltagerene blogg?

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg trodde faktisk det ville skje noe under parspliten, men neida! :roll: Da Triana sa "dere får ha en fin dag" eller hva hun sa på slutten, så tenkte jeg bare "var det alt?" Det skjer jo ingen ting. Det er jo så latterlig dårlig at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.

Det tullet mellom Kim og Maren er jo så fjortisdrama deluxe!!!

Gjest Alfred
Skrevet

Haha, men nå er ikke jo gjennomsnittet noen fasit, selv om du ser ut til å tro det. Whatever floats your boat. :goodbye:

Norske menn er gjennomsnittlig 6 cm høyere enn Italienske menn. Dette er målte verdier, og er dermed en fasit.

Skrevet (endret)

Verste er at Maren ikke inrømmer at hun er forelsket i Kim. Madde er snill og fakktisk den eneste av jentene som stiller opp for Maren. Hva var greia med at jaenette begynte å kline med kim etter at maren fortalte at hun ikke likte det. Det var jo bare for å såre henne enda mer.. Jeg synes synd på maren sikkert ikke lett for henne å se på alt nå. Har noen av disse deltagerene blogg?

Jeg synes Madde er fake som sitter å ler av henne bak ryggen hennes med Kim og de. Det er bare min meing.

Ja er bare å gå inn på Blogg.no så er mange av de på topplisten der.

Endret av smalls
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det rart man går på smell etter smell i datinglivet, når gutter tydeligvis synes det er gøy å såre jenter... "Det ble jo skikkelig drama, så nå har vi et par timer med latter foran oss"..

Nei, ut med drittsekken!!

Dette er vel ikke ulikt hva enkelte jenter gjør?

Skrevet

Jeg synes Madde er fake som sitter å ler av henne bak ryggen hennes med Kim og de. Det er bare min meing.

Ja er bare å gå inn på Blogg.no så er mange av de på topplisten der.

Når lo hun? Ikke idagens da kranglet hun jo med kim på den festen.

Skrevet

Maren er overhode ikke min favoritt person, men jeg fikk litt vondt av henne. Men så er det jo bra det er noe som skjer da. Denne sesongen har vært ræva kjedelig. Helt vilt egentlig.

Skrevet (endret)

Når lo hun? Ikke idagens da kranglet hun jo med kim på den festen.

De har jo sittet flere ganger på rommet (Kim, Heidi, Madde og Niclas) å ledd av henne ang dette med Kim og henne. Var ikke bare i kveld de gjorde det. De har gjort det før å. Hun ledde ikke av Maren på festen, men hun satt da sammen med de andre å lo av henne noen timer før festen.

Endret av smalls
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

HELT feil å sende inn Maren på paradise! Alle følelser blir jo forsterka sykt der inne, og i den situasjonen hun var i der på det tidspunktet, så er det talentløst av tv3. Men alt for god underholdning liksom..

Var jo ikke sikkert de visste om det da? Hun gikk jo ut med det sist helg eller når det var om at moren døde. Er ikke sikkert tv3 visste det før da de heller.

Endret av Linda sofie
Skrevet

Syns Kim faktisk gjorde et godt forsøk på å spice opp denne kjedelige suppa! Først klager dere på at det er kjedelig, men når det endelig skjer noe så er det galt også? :klo:

• Liker 2
Gjest Armule
Skrevet

Var jo ikke sikkert de visste om det da? Hun gikk jo ut med det sist helg eller når det var om at moren døde. Er ikke sikkert tv3 visste det før da de heller.

TV3 visste selvfølgelig om det :)

Gjest Mynona83
Skrevet

Dette er vel ikke ulikt hva enkelte jenter gjør?

Det aner jeg ikke. Jeg gjør det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

heheh.. godt poeng ;) veldig enig!

Skrevet

TV3 visste selvfølgelig om det :)

Hvorfor er du så sikker på at du visste om det? Vært der? Godt mulig hun ikke sa noe som helst til tv 3.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvorfor er du så sikker på at du visste om det? Vært der? Godt mulig hun ikke sa noe som helst til tv 3.

For å være helt ærlig, så hadde jeg ikke sagt på casting møtet at moren min hadde dødd nylig, men det er bare meg.

AnonymBruker
Skrevet

Norske menn er gjennomsnittlig 6 cm høyere enn Italienske menn. Dette er målte verdier, og er dermed en fasit.

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...