Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og synes de er slemme med Maren :sukk:

Endret av BippeStankelbein
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempegøy å tegne bremsemerker i boxeren :roll:

Tenkte akkurat det samme.

Er jo ikke rart de ler av Maren da for å si det sånn.

Jeg likte ikke Daniel jeg. Han er så rar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Maren er teit, men at det er unødvendig å være ekkel bare for at hun skal bli lei seg!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åhh er så dritt lei det dramaet mellom Kim og Maren nå :roll: Har jo vært i flere uker nå føler jeg.

Nok en kjedelig parsplit. Hvorfor kan de ikke komme med noen kule twister eller noe da? Skjer jo ingen ting.

Endret av smalls
Skrevet

Heidi og kim ligner sikkelig hahahah de kunne vært søsken.

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig høyde for menn i Europa:

De dinariske alper: 1.856

Nederland: 1.837

Norge: 1.820

Sverige: 1.815

Litauen: 1.813

Tyskland: 1.810

Danmark: 1.806

...

...

Italia: 1.760

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_height

Haha, men nå er ikke jo gjennomsnittet noen fasit, selv om du ser ut til å tro det. Whatever floats your boat. :goodbye:

Skrevet

For en jævla meningsløs parsplitt.

Glder meg til dramaet på festen :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Maren er teit, men at det er unødvendig å være ekkel bare for at hun skal bli lei seg!

Enig. Er selv ikke fan av jenta, men som du sier er det veldig unødvendig å være så ekle for at hun skal bli lei seg, om hun faktisk har følelser for Kim.

Skrevet

Denne sesongen er jo møkke kjedelig! Ingen verdens ting som skjer der inne. Ingen kule tvister i det hele tatt. Det hadde f.eks vært gøy om Marius hadde fått velge partner blant både guttene og jentene. Det eneste som er tilnærmet spennende er parseremonien, og selv den er kjedelig, for det er nesten det samme hvem som ryker. Ingen som lager skikkelig liv i leiren uansett. Det skulle vært mye mer hemmelige oppdrag og fredninger. :sukk:

Gjest NozMonster
Skrevet

haahaaa, det digga meg at kim og jeanette klina :) dæven så sjalu maren ble :) ...hun har jo tøsa rundt, så hun har jo så absolutt ingenting hun skulle sagt..men det hadde hun gitt! hæhææææhææhæhæææ!

Skrevet

aii.. fjortis-drama..

AnonymBruker
Skrevet

Madelen er snill :) Stakkars Maren

• Liker 2
Skrevet

Syns Lille-Niklas var riktig så søt i denne episoden. Se på ansiktet som lyser av glede da! "Kim og Maren ekke gift liksom"

Skrevet

Mikke ligger å sover i armene til Nora :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

naaaaw, store-niklas er snill!!

AnonymBruker
Skrevet

HELT feil å sende inn Maren på paradise! Alle følelser blir jo forsterka sykt der inne, og i den situasjonen hun var i der på det tidspunktet, så er det talentløst av tv3. Men alt for god underholdning liksom..

• Liker 2
Skrevet

HELT feil å sende inn Maren på paradise! Alle følelser blir jo forsterka sykt der inne, og i den situasjonen hun var i der på det tidspunktet, så er det talentløst av tv3. Men alt for god underholdning liksom..

Helt enig! Nettopp mistet moren sin. Stakkers jente :(

Skrevet

Shit, jeg mistet ALL respekt for Kim nå.

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

Er det rart man går på smell etter smell i datinglivet, når gutter tydeligvis synes det er gøy å såre jenter... "Det ble jo skikkelig drama, så nå har vi et par timer med latter foran oss"..

Nei, ut med drittsekken!!

Gjest Armule
Skrevet

Jeg tror noe av det verste med hele PH er Triana. For en talentløs programleder!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...