Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, nei, nei!!:riste: Ikke mer enn som en venn i allfall. For Ole stakar, er jo helt fortapt i StoreNiklas :hjerter_rundt:

Jeg vedder på at ved neste par-sermoni så smetter han forbi Maren og stiller seg bak sin store macho-helt :yvonne: . Og sammen rir de, Den o så Store Niklas og Mors lille Ole, inn i solnedgangen i retning Drammen...sukk!! :klem1:

Hehe, knall ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er normalt ikke italienske menn særlig høye da..

De er ikke akkurat så ulik nordmenn når det gjelder høyde... Mange lave, mange høye og mange "midt imellom".

AnonymBruker
Skrevet

Niclas V er ekkel! Han er den siste jeg ville klint med der inne. Vemmlig type, både å se på og høre på-

Og han klager på pripne jenter! Syns hele gjengen der er riktig så romslige. De kliner jo med hverandre i ett sett, det er mer enn hva jeg pleier gjøre på fest.

Nå er det jo kun Maren som har ligget med mange der, men syns ikke de andre virker pripne for det, Er ikke naturlig å kline med kompiser midt på dagtid vel. Lurer på hva slags jenter Niclas er vant med :fnise:

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Niclas V er ekkel! Han er den siste jeg ville klint med der inne. Vemmlig type, både å se på og høre på-

Og han klager på pripne jenter! Syns hele gjengen der er riktig så romslige. De kliner jo med hverandre i ett sett, det er mer enn hva jeg pleier gjøre på fest.

Nå er det jo kun Maren som har ligget med mange der, men syns ikke de andre virker pripne for det, Er ikke naturlig å kline med kompiser midt på dagtid vel. Lurer på hva slags jenter Niclas er vant med :fnise:

Han klaget mer på at de ikke ville kline på dagtid. Når de var edrue. Han mente det var teit at jentene kun ville kline litt på festene. :gjeiper: Men hallo jeg ville ikke klint med han selv om jeg var kanon full liksom. Han klaget jo også at alle jentene lekte så hard to get. Drammens jentene er vel løse på tråden da.

Endret av Jente1990:)
Gjest Alfred
Skrevet

De er ikke akkurat så ulik nordmenn når det gjelder høyde... Mange lave, mange høye og mange "midt imellom".

Gjennomsnittlig høyde for menn i Europa:

De dinariske alper: 1.856

Nederland: 1.837

Norge: 1.820

Sverige: 1.815

Litauen: 1.813

Tyskland: 1.810

Danmark: 1.806

...

...

Italia: 1.760

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_height

AnonymBruker
Skrevet

Han klaget mer på at de ikke ville kline på dagtid. Når de var edrue. Han mente det var teit at jentene kun ville kline litt på festene. :gjeiper: Men hallo jeg ville ikke klint med han selv om jeg var kanon full liksom. Han klaget jo også at alle jentene lekte så hard to get. Drammens jentene er vel løse på tråden da.

Hvem kliner med gutter de ikke er kjærester med på dagtid :lete:

Drammens jentene må være veldig, veldig løse:p

Han burde vært glad de ville kline med han på festene, jenter flest pleier ikke kline med hele vennegjengen sin på fest akkurat:p

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det dramet mellom Maren og Kim er så utrolig high school drama. Maren prøvde å gjøre Kim sjalu og i kveld skal liksom Kim gjøre Maren sjalu ved å kline med Jeanette. Men han har jo sagt flere ganger han tydeligvis ikke har følelser for Maren og det bare er litt fylle flørting, så skjønner ikke helt hvorfor han skal prøve å gjøre henne sjalu. Så barnselig.

Skrevet

Det er egentlig veldig synd for Niklas V at han er med i år igjen... Mener at han var veldig godt likt på PH i fjor, og han var en av mine favoritter ihvertfall, syntes han var sjarmerende og kul da. TV3 valgte jo å bruke han på nytt, også.

Kanskje denne "post-Paradise-fame" har gått han til hodet?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det virker jo nesten sånn.

Skrevet

Det er egentlig veldig synd for Niklas V at han er med i år igjen... Mener at han var veldig godt likt på PH i fjor, og han var en av mine favoritter ihvertfall, syntes han var sjarmerende og kul da. TV3 valgte jo å bruke han på nytt, også.

Enig. I fjor var han storfavoritt, jeg tror absolutt at "kjendis"-statusen har gått ham til hodet. I år er han klysete og ekkel :spy:

Gjest Mynona83
Skrevet

Enig. I fjor var han storfavoritt, jeg tror absolutt at "kjendis"-statusen har gått ham til hodet. I år er han klysete og ekkel :spy:

:Nikke: Veldig!

AnonymBruker
Skrevet

LOOOL prompen!!

• Liker 1
Skrevet

Haha, er liksom Daniel den nye Stephan? ;p

Skrevet

Daniel virker rar!! Han passer kanskje ikke helt inn dit.... :sjenert:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Haha, er liksom Daniel den nye Stephan? ;p

Haha ja kanskje det :fnise: Synes ikke han passer helt inn jeg heller-

Litt morsomt at alle skal analysere og diskutere om hva som kommer til å skje på parspilten. Skjer sikkert ikke noe uansett. Noen blir splitet (er ikke noe big deal) men er jo bare å stille seg bak partneren sin til torsdag uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle sett han på carlings der han jobbet etter PH, hver gang han tok i mot et kull med fjortis jenter sa blikket hans " ja jeger niklas fraparadise kom gjerne å få autograf"

vanskelig å forklare men man så han trodde han var super kjendis no1

AnonymBruker
Skrevet

Skulle sett han på carlings der han jobbet etter PH, hver gang han tok i mot et kull med fjortis jenter sa blikket hans " ja jeger niklas fraparadise kom gjerne å få autograf"

vanskelig å forklare men man så han trodde han var super kjendis no1

Skrevet

Nå skal 2 par splittes!! Spent! :popcorn:

Skrevet

Kjempegøy å tegne bremsemerker i boxeren :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er slemme med Maren :(

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...