Lunivere Skrevet 11. april 2011 #1621 Skrevet 11. april 2011 Helt enig i at Madde er chubby, i tillegg minner hun meg om en hamster. De andre jentene har finere kropper, spesielt Jeanette og Maren. De nye guttene var stygge. Og når vi først skal importere Paradise-deltakere fra andre land, hvorfor ikke en høy og mørk italiensk hingst istedenfor en pinglete svenske? 3
UnderCover Skrevet 11. april 2011 #1622 Skrevet 11. april 2011 (endret) Helt enig i at Madde er chubby, i tillegg minner hun meg om en hamster. De andre jentene har finere kropper, spesielt Jeanette og Maren. De nye guttene var stygge. Og når vi først skal importere Paradise-deltakere fra andre land, hvorfor ikke en høy og mørk italiensk hingst istedenfor en pinglete svenske? vi dropper svensk. jeg helt enig Endret 11. april 2011 av BippeStankelbein
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1623 Skrevet 11. april 2011 Jeg liker svensken. Ole liker jeg også veldig godt, men han kunne roe ned med Drammen og sin store beundring for storeNicklas. StoreNicklas er så full av seg selv og voldsomt sexfiksert. Marius virker helt ok så langt. Daniel ga ikke så positivt førsteinntrykk. Men de er jo nettopp kommet, så vi får se.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1624 Skrevet 12. april 2011 Herregud, hva er det med Ole Christian og de Drammensjentene? Han sier det jo hver episode! Det er jo bare det samme klippet som de viser flere ganger, da..
Sarafina Skrevet 12. april 2011 #1625 Skrevet 12. april 2011 Homoen er så langt den kjekkeste faktisk.... Enig! Han er kjekkest hittil.
Despicable Me Skrevet 12. april 2011 #1626 Skrevet 12. april 2011 Tipper det ikke kommer flere sesongen av Paradise Hotel.. Har aldri vært så dårlig som i år 2
Gjest Jente1990:) Skrevet 12. april 2011 #1627 Skrevet 12. april 2011 Da blir det 2 gutter som ryker til torsdag? Hvis ikke det kommer en twist eller noe, men jeg tviler på det siden tv3 er så utrolig dårlige på twistene i år. Jeg tror kanskje Daniel ryker jeg. Hvis ikke han får en fredning da. Madde er jo ganske chubby i forhold til Jeanette og Maren som er ganske så slanke.
NullHull Skrevet 12. april 2011 #1628 Skrevet 12. april 2011 Ole liker han homofile Nei, nei, nei!! Ikke mer enn som en venn i allfall. For Ole stakar, er jo helt fortapt i StoreNiklas Jeg vedder på at ved neste par-sermoni så smetter han forbi Maren og stiller seg bak sin store macho-helt . Og sammen rir de, Den o så Store Niklas og Mors lille Ole, inn i solnedgangen i retning Drammen...sukk!! 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1630 Skrevet 12. april 2011 Wow i går ble det skikkelig festing! Not. Begynner nesten å lure på om Ole er bifil jeg Han virker jo nesten forelsket i store Niklas. Synes de begge kan dra snart. Ole og Niklas kan dra tilbake til Drammen, så kan de finne seg noen freshe og kule Drammens jenter som ikke er så prippne som de på hotellet er 2
karolinn Skrevet 12. april 2011 #1631 Skrevet 12. april 2011 (endret) Tipper det ikke kommer flere sesongen av Paradise Hotel.. Har aldri vært så dårlig som i år Vi får glede oss til det danske og svenske, det kan umulig være verre enn dette Endret 12. april 2011 av karolinn
Lillemeg25 Skrevet 12. april 2011 #1632 Skrevet 12. april 2011 Haha sa ikke Ole "fuck my life" da han fikk vite at Niklas (sin helt) ikke skulle være med på festen?
Sarafina Skrevet 12. april 2011 #1633 Skrevet 12. april 2011 Vi får glede oss til det danske og svenske, det kan umulig være verre enn dette men de kommer jo ikke på tv... sukk, håper det kommer mer Paradise i en eller annen form, uansett. Det er jo veldig morsom (vanligvis) og vanedannende tv, synes jeg da. Man blir liksom så engasjert i Paradise, det ser man jo av denne tråden også. Men denne sesongen er den dårligste hittil.
Gjest Linda sofie Skrevet 12. april 2011 #1634 Skrevet 12. april 2011 (endret) men de kommer jo ikke på tv... sukk, håper det kommer mer Paradise i en eller annen form, uansett. Det er jo veldig morsom (vanligvis) og vanedannende tv, synes jeg da. Man blir liksom så engasjert i Paradise, det ser man jo av denne tråden også. Men denne sesongen er den dårligste hittil. De gidder jo ikke å legge det ut på web tv heller. Men ja denne sesongen har vært den dårligste hittil. Har liksom tenkt siden dag 1 at neste uke tar det seg nok opp og nå er de varme i trøya osv, men det skjer jo aldri. Har egentlig gitt litt opp nå Castingfolka har vært så dårlige til å finne folk i år altså, Skal de lage en sesong 4 bør de finne noen kulere folk enn dette her. Nesten alle er jo gørr kjedelige. Hva gjør Heidi der liksom? Endret 12. april 2011 av Linda sofie
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1635 Skrevet 12. april 2011 Hva gjør Heidi der liksom? Heidi er nok der fordi hun er en pen jente.
Gjest Linda sofie Skrevet 12. april 2011 #1636 Skrevet 12. april 2011 Heidi er nok der fordi hun er en pen jente. Ja hun er pen, men hun er jo så anonym og kjedelig at hun burde ikke ha vært med på PH.
muffin26 Skrevet 12. april 2011 #1637 Skrevet 12. april 2011 Deltagerne er ganske så kjedlige alle sammmen... Og hva skjer med at alle guttene har så GOD sevltillit? Han homsen som kom inn sa jo noe sånt som "Speilet er min beste venn". Ingen der er i nærheten av kjekk. Niklas ( store) er så ekkel fy faen, blir kvalm hver gang de spiller den sangen iam a maaaaaaaaaaaaaaaan. Han er ikke mye mann med pudder skillet sitt.
frøken gurine:) Skrevet 12. april 2011 #1638 Skrevet 12. april 2011 Jeg savner Joachim litt, jeg. me too.. Håper det det er ulempe for niklas at han er på solo så kanskje han ryker denne uka.. men håper ikke Kim ryker..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1639 Skrevet 12. april 2011 Helt enig i at Madde er chubby, i tillegg minner hun meg om en hamster. De andre jentene har finere kropper, spesielt Jeanette og Maren. De nye guttene var stygge. Og når vi først skal importere Paradise-deltakere fra andre land, hvorfor ikke en høy og mørk italiensk hingst istedenfor en pinglete svenske? Nå er normalt ikke italienske menn særlig høye da..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1640 Skrevet 12. april 2011 Og hva skjer med at alle guttene har så GOD sevltillit? Ja, hva skjer med det? Burde de hatt lav selvtillit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå