Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun Madelene dama hadde ganske stor mage. Ganske chubby i forhold til de andre jentene også ligner hun på Sid.

Det der høres bare sykt ut. Syns du virkelig at hun er feit!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg har gitt det opp jeg. Det med at det skal sjekke inn en heit gutt. Det skjer jo tydeligvis ikke! Marius var litt kjekk da, men han er jo homofil.

Marius virker så kjent. Akkurat som jeg har sett han før. Hmmm.

Jeg tror kanskje Stian sjekker inn igjen senere jeg. Han er den typen de sender inn igjen.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hun er ikke feit. Bare litt større enn de andre jentene. Ikke like stram i fisken liksom, men feit er hun da virkelig ikke!

Skrevet

Det var da virkelig ikke det hun sa.

• Liker 3
Gjest Penny88
Skrevet

Jeg tro Ole er bifil.

hadde ikke jort noe om han var det:) er lov og eksprimentere ;)

Skrevet

Jeg savner Joachim litt, jeg.

Skrevet

TV3 klipper sinnsykt dårlig. De viser de samme klippene om og om igjen.. Hvis de har lite bra tv, så får de lage noen kule tvister. Ikke bare det andre crappet de finner på.

Skuffende gutter som kom inn, men likte homoen jeg :biggrin:

Niclas irriterer meg også.. Godt jeg ikke er den eneste.

Og for et party! :hakeslepp: Wow, jeg er målløs (av helt feil grunner of course)

Håper virkelig ting tar seg opp snart, begynner å bli bra lei de kjedelig folka og festene deres :Gjesp:

Skrevet

Nei hun er ikke feit, men chubby la merke til det når hun dansa magedans magen var ganske stor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner Joachim litt, jeg.

Hva er det du savner da? Håret, tennene, eller det uendelige selvskrytet om hvor flink han er til å lese folk?

• Liker 4
Skrevet

Det var da virkelig ikke det hun sa.

Kvinneguiden er nesten som tv 3. Folk klipper og limer ting slik det passer dem:)

• Liker 4
Skrevet

Hun Madelene dama hadde ganske stor mage. Ganske chubby i forhold til de andre jentene også ligner hun på Sid.

"Chubby"?! Har det knyttet seg helt oppi hodet eller? Hun er jo flott! Frekk i munn er du også, sier du at hun ligner på Sid fordi du kanskje minner om Manny? Tragisk...

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

TV3 klipper sinnsykt dårlig. De viser de samme klippene om og om igjen.. Hvis de har lite bra tv, så får de lage noen kule tvister. Ikke bare det andre crappet de finner på.

Skuffende gutter som kom inn, men likte homoen jeg :biggrin:

Niclas irriterer meg også.. Godt jeg ikke er den eneste.

Og for et party! :hakeslepp: Wow, jeg er målløs (av helt feil grunner of course)

Håper virkelig ting tar seg opp snart, begynner å bli bra lei de kjedelig folka og festene deres :Gjesp:

Vi er i uke 6 nå. Det er 4 uker til finalen. For å være helt ærlig tviler jeg på det tar seg opp :tristbla: Folka er kjedelige og twistene er kjedelige. Kan de ikke komme med noen kule twister da? Virker ikke som Niklas og Kim verken får en fordel eller ulempe av å måtte være på solo. Tv3 er så dårlige med twistene i år altså. Herregud! :roll:

Litt av en fest må jeg si :filer:

Savner Joachim jeg å. Men tror han å kommer tilbake.

Skrevet

Hva er det du savner da? Håret, tennene, eller det uendelige selvskrytet om hvor flink han er til å lese folk?

En som spiller spillet og gjør det hele litt mer interessant.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg savner han pga han var en av de få som faktisk turte å spille spillet. Dessverre fikk han mye kjeft pga han ikke var der på badeferie som mange av de andre er. Ph er et spill og jeg liker de som spiller spillet og ikke bare er der for å sole seg liksom. Det er kjedelig med slike folk.

Skrevet (endret)

"Chubby"?! Har det knyttet seg helt oppi hodet eller? Hun er jo flott! Frekk i munn er du også, sier du at hun ligner på Sid fordi du kanskje minner om Manny? Tragisk...

Alle har sine meninger og ja jeg mener hun er chubby iforhold til de andre jentene der. Det at hun ligner på Sid er noe jeg også synest... Lev med det.

Endret av muffin26
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Nok en kjedelig episode :roll: Hadde også sett for meg en skikkelig fest, men det var trøtte greier må jeg si. Som alltid. Forstår ikke helt hvorfor jeg gidder å se på, men er jo litt avhengig.

Daniel hadde rar nese.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke annet enn å si HEIA MARIUS:-)

Håper du viser deg frem på tv som den herlige fine personen du er i virkeligheten! Du er en som alltid får de rundt deg til å føle seg vel, en merker at du bryr deg. Du får oss til å smile og le så kaffekoppene går i gulvet! Enda godt jeg klarte å vrenge til høyre i Vålerengatunellen i fjor høst;-) Litt spenning i hverdagen må til! Lykke lykke til:-)

Klem fra tidligere kollega

Skrevet

Det suger at Stian er ute. Han må tilbake!!

• Liker 1
Skrevet

Hahahah hva feiler folk her inne? Når ble Madde tynn?

Hun er chubby.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke annet enn å si HEIA MARIUS:-)

Håper du viser deg frem på tv som den herlige fine personen du er i virkeligheten! Du er en som alltid får de rundt deg til å føle seg vel, en merker at du bryr deg. Du får oss til å smile og le så kaffekoppene går i gulvet! Enda godt jeg klarte å vrenge til høyre i Vålerengatunellen i fjor høst;-) Litt spenning i hverdagen må til! Lykke lykke til:-)

Klem fra tidligere kollega

Og dette skriver du her? :skratte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...