Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har heller ikke fått med meg noen storkrangel mellom de fra i fjor. Kun det med at Karoline ble sur på SM fordi hun ble venn med Victoria eller noe? Var det ikke noe sånt?

Sånn jeg fikk det med meg, ble SM sur på Karoline fordi Karoline ikke ville være venn med henne utenfor PH.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han nordlendingen på reklamen synes jeg er pen!! Han som sier: han er faen ikke homo...

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg vedder på at når de homogutta kommer inn, så får ale gutta noia for at de skal bli forelsket i dem! det er så typisk! de er sånne typiske som tror at hvis de kommer borti låret til en homo så får ha stå og faller pladask...

Skrevet

jeg vedder på at når de homogutta kommer inn, så får ale gutta noia for at de skal bli forelsket i dem! det er så typisk! de er sånne typiske som tror at hvis de kommer borti låret til en homo så får ha stå og faller pladask...

Er spent på åssen gutta reagerer.

Sist sesong av ph Danmark sjekket det inn en homse. Men fleste guttene tok han godt imot og var ikke noe problem, men vi får se åssen de Norske gutta reagerer da :fnise: Hadde vært litt kult om det sjekket inn en lesbe å.

Skrevet

Kanskje det blir en litt mer innholdsrik episode i dag :) Men hva er det med Tv3 å spoile det viktigste som skjer i hver episode?!

Skrevet

Hva var det jentene sa det ikke tenker på lenger? :klo:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hva var det jentene sa det ikke tenker på lenger? :klo:

Sex.

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor kunne de ikke bare trekke lapp om hvem som ikke fikk være med?

Skrevet

Han nordlendingen på reklamen synes jeg er pen!! Han som sier: han er faen ikke homo...

Han er minimum 10 ganger penere på tv enn i virkeligheten... .

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å snakk om Drammen!!!

• Liker 2
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Herregud, hva er det med Ole Christian og de Drammensjentene? Han sier det jo hver episode!

Skrevet

NÅ er jeg lei av at tv3 viser gamle klipp. De viste nettopp et klipp av Maren i snakkeboksen som er flere uker gammelt :roll:

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Niklas irriterer meg så, snakk om oppblåst ego!

Skrevet

Herregud, hva er det med Ole Christian og de Drammensjentene? Han sier det jo hver episode!

Det er tv3 sin måte å bygge opp stemningen. Det er ikke sikkert han har sagt det så mye, men tv3 spiller ofte de samme klippene fra snakkebua.

Det kommer nok ei Drammensjente ja ;)

Gjest Mynona83
Skrevet

Niklas skryter så vanvittig av seg selv! Og helt ubegrunnet i mine øyne.

Stakars Maren som ikke skjønner at Kim ikke vil ha hun. Been there done that!

Skrevet

Karoline/vic var sure på hverandre.. og Daniel var sur.. De drev å skrev sånne hatmeldinger på bloggene sine osv. Var kanskje ikke så alvorlig, men når du leste bloggene følte du det :) Uansett var poenget mitt at det er syyyykt kjedelig i år ;)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Niklas bruker jo faktisk pudder. At det er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt overbevist om at Ole liker Niklas.

Skrevet

:fnise:

Gjest Mynona83
Skrevet

Hadde akkurat tenkt å si det! De to er sikkert et par på utsiden nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...