sophiaM Skrevet 10. april 2011 #1541 Skrevet 10. april 2011 Minner om denne (jada jeg vet jeg klager veldig nå, men det er ikke interresant hva som skjedde i DK når man er i en tråd som heter Paradise Hotel 2011) Det har faktisk noe med saken å gjøre, i og med at vi sammenligner gutta fra Paradise 2011, med andre sesonger og land. Må vel være lov..?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1542 Skrevet 10. april 2011 Det har faktisk noe med saken å gjøre, i og med at vi sammenligner gutta fra Paradise 2011, med andre sesonger og land. Må vel være lov..? Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke skulle være lov.
Gjest Mynona83 Skrevet 10. april 2011 #1543 Skrevet 10. april 2011 Det har faktisk noe med saken å gjøre, i og med at vi sammenligner gutta fra Paradise 2011, med andre sesonger og land. Må vel være lov..? Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke skulle være lov. Det er vel ikke ulovlig, men det er bare kjedelig med: Rasmus er kjekkere en Kasper! Nei Kasper ser gammel ut, Gleager er kjekkest bla bla bla... når denne tråden handler om den sesongen som går nå på TV3 Norge! Jeg har ikke sett den danske sesong 4,6,8,2 eller hva det måtte være, så derfor komplett likegyldig til om Gleager er kjekkere enn Kasper eller om Rasmus ser gammel eller ung ut! (Har dog sett den sesongen som Gleager var med i) 2
Gjest Mynona83 Skrevet 10. april 2011 #1544 Skrevet 10. april 2011 Huh, huh, huh. Du mener vel 32-33? Peter er jo et par år eldre og ser faktisk yngre og friskere ut. Huh, Huh, Huh. Nei jeg mener ikke det. Men alle har forskjellig smak og jeg synes ikke Kasper ser ut som en gammel mann Kasper ser jo yngre ut enn det Peter gjør? Jeg syns forresten ingen av de to er spesielt (wow)kjekke, men måtte jeg valgt mellom de hadde det blitt Kasper (Peter har ikke noe kropp å skryte av heller) Men den aller aller kjekkeste som har tuslet rundt på Paradise Hotel ever, er Mads Gleager <3 Disse har vel ikke så mye med PH 2011 å gjøre, du som påsto at dere sammenligner de mot DK... Men jeg skal slutte å mase... (tror jeg) 2
sophiaM Skrevet 10. april 2011 #1545 Skrevet 10. april 2011 Jeg kan helt greit slutte å snakke om de fra PH dk, men tenkte bare at det var relevant at du fikk vite grunnen til at noen plutselig begynte å diskutere noen dansker (først og fremst fordi de snakket om at Kim bl.a lignet på en 17-åring, og at de gjerne skulle sett litt kjekker gutter der, som danskene) Jeg var forresten ikke med i den (Huh, huh, huh,) diskusjonen så jeg snakker bare for meg selv
Xaphan Skrevet 10. april 2011 #1546 Skrevet 10. april 2011 Hva er greia med at TV3 ikke kan vise så mye festing osv som tidligere? Var noen som nevnte det tidligere i tråden. Og den diskusjonen mellom Stian og Silje hadde blitt veldig "sensurert" eller hva jeg skal kalle det. Hva er vitsen med å sende PH når de ikke tar med noe av det spennende på TV?
Gjest Linda sofie Skrevet 10. april 2011 #1547 Skrevet 10. april 2011 (endret) Hva er greia med at TV3 ikke kan vise så mye festing osv som tidligere? Var noen som nevnte det tidligere i tråden. Og den diskusjonen mellom Stian og Silje hadde blitt veldig "sensurert" eller hva jeg skal kalle det. Hva er vitsen med å sende PH når de ikke tar med noe av det spennende på TV? Ja å en stor krangel mellom Silje og Stian ble jo ikke vist på tv en gang. Noe jeg virkelig ikke skjønner hvorfor. Jeg stusser å på det de aldri viser noe festing. De viser jo bare når de sitter rundt bordet å prater litt uten musikk. I den danske (sorry at den danske blir tatt med igjen men må bare si noe) da var jo slike fester (hvor det var musikk og alle dansa osv) hele tiden. Kanskje bare danskene liker å feste mer enn oss? Synes det er veldig rart. Endret 10. april 2011 av Linda sofie
sophiaM Skrevet 10. april 2011 #1548 Skrevet 10. april 2011 (endret) Det virker litt på meg at tv3 prøver å latterliggjøre de norske deltakerne litt. Eksempler på det er at de tar med når de ligger helt slappe i soffaen på slutten av "festen". Ser ikke ut som stemninga er no god der. Eller når de snakket i 10 min om bæsj og møkk. Eller Maren og alle de flaue erfaringene hennes. Endret 10. april 2011 av sophiaM
Sarafina Skrevet 10. april 2011 #1549 Skrevet 10. april 2011 Det virker litt på meg at tv3 prøver å latterliggjøre de norske deltakerne litt. Eksempler på det er at de tar med når de ligger helt slappe i soffaen på slutten av "festen". Ser ikke ut som stemninga er no god der. Eller når de snakket i 10 min om bæsj og møkk. Eller Maren og alle de flaue erfaringene hennes. Ja. og igjen, det sier også litt om hvor kjedelig denne sesongen er. Her har castingfolka gjort en dårlig jobb... Men jeg ser jo på likevel, for litt gøy er det jo.. PH er helt avhengighetsskapende!
Nattens rytter Skrevet 11. april 2011 #1550 Skrevet 11. april 2011 Hva med å sende inn igjen Negar for å lage litt liv?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1551 Skrevet 11. april 2011 OMG, jeg drømte om Paradise i natt! Inspirert at denne ukens hendelser drømte jeg at Madelen rota med Kim og ble kjempeforelsket. Så rota Kim med Jeanett, og Madelen ble helt knust. Hvor Maren var vites ikke 1
smalls Skrevet 11. april 2011 #1552 Skrevet 11. april 2011 Til og med Petter Pilgaard sa at årets PH var kjedelig og det var lite drama Er faktisk helt enig med han. Denne sesongen har vært utrolig kjedelig i forhold til de to andre sesongene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1553 Skrevet 11. april 2011 Hva med å sende inn igjen Negar for å lage litt liv? syns nå ikke hun lagde mest liv inne der...
karolinn Skrevet 11. april 2011 #1554 Skrevet 11. april 2011 Ang. den krangelen tror jeg tv3 er blitt litt redd... I sesong en den saken med Nanna/Lene/Margrethe. Ifjor ble det storkrangel mellom deltagerne når de kom hjem. Virker som de har funnet folk som matcher for bra i år. Null drama = null spennende.
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. april 2011 #1555 Skrevet 11. april 2011 Jeg fikk ikke med meg torsdagens episode, så jeg lurte på om noen kunne gi meg en KORT oppsummering av den episoden? Bare sånn at jeg vet hva det fortsetter på i dag.
smalls Skrevet 11. april 2011 #1556 Skrevet 11. april 2011 Jeg fikk ikke med meg torsdagens episode, så jeg lurte på om noen kunne gi meg en KORT oppsummering av den episoden? Bare sånn at jeg vet hva det fortsetter på i dag. Skjedde vel ikke så mye. Bare at Nora valgte Mikke ovenfor Stian. Så Stian røyk ut og sa i den snakkeboksen at hvis noen andre hadde vært med på å få han ut, så kunne de gå å fucke seg selv i trynet. Men han tok det pent under parsermonien da.
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. april 2011 #1557 Skrevet 11. april 2011 Skjedde vel ikke så mye. Bare at Nora valgte Mikke ovenfor Stian. Så Stian røyk ut og sa i den snakkeboksen at hvis noen andre hadde vært med på å få han ut, så kunne de gå å fucke seg selv i trynet. Men han tok det pent under parsermonien da. Okei, takk Kjedelig forresten.
Benedicte22 Skrevet 11. april 2011 #1558 Skrevet 11. april 2011 Hva med å sende inn igjen Negar for å lage litt liv?
Gjesten Skrevet 11. april 2011 #1559 Skrevet 11. april 2011 Ang. den krangelen tror jeg tv3 er blitt litt redd... I sesong en den saken med Nanna/Lene/Margrethe. Ifjor ble det storkrangel mellom deltagerne når de kom hjem. Virker som de har funnet folk som matcher for bra i år. Null drama = null spennende. Ble det krangel i fjor? Mellom hvem og ang. hva? Tror ikke jeg har fått med meg det jeg Eneste jeg fikk med meg var at Stine Marie var sur på Karoline.
Gjest Linda sofie Skrevet 11. april 2011 #1560 Skrevet 11. april 2011 Ble det krangel i fjor? Mellom hvem og ang. hva? Tror ikke jeg har fått med meg det jeg Eneste jeg fikk med meg var at Stine Marie var sur på Karoline. Jeg har heller ikke fått med meg noen storkrangel mellom de fra i fjor. Kun det med at Karoline ble sur på SM fordi hun ble venn med Victoria eller noe? Var det ikke noe sånt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå