Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men de norske jentene og guttene var jo bedre i de forrige sesongene. Bare tenk på Øystein, han var kjekk han.

Du, Nattens Rytter, du vil jo aldri svare på dette:

kjenner du Nanna, lene, Iris og den gjengen der??? Siden vi ikke får svar, regner jeg nesten med at du er en av dem.

Synes for øvrig ikke at Øystein er spesielt kjekk.... litt for feminin etter min smak.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis Nattens Rytter ikke er Lene, så kan du jo likefullt være Nanna f.eks. Du lager jo kun innlegg om 2009-sesongen jo! Få andre som husker den... Og de deltakerne du skriver om er alltid Lene, Nanna, Øystein og Iris = samme gjeng, jo. Jeg stusser litt over det! Ser jo at du leser bloggen til Lene også.

Kanskje du er en venn av dem da? Hvorfor digger du dem så mye, fremdeles?

Skrevet

Skjønner den altså... men det at vi gjør det, sier kanskje litt om hvor kjedelig den norske er i år. Og vi som skriver her er jo PH-fans, så mange av oss har jo sett den danske, og skulle ønske den norske var like bra.

Men ok, la oss finne et nytt tema. Hvem håper dere at vinner i år da?

For meg er det nesten samme hvem som vinner egentlig. Har ingen stor favoritter enda. Eller jeg likte Joachim og Silje veldig godt da.

Skrevet

Men de norske jentene og guttene var jo bedre i de forrige sesongene. Bare tenk på Øystein, han var kjekk han.

Øystein er ikke noe spesielt kjekk da :gjeiper:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Rasmus :rodmer:

Men jeg heier litt på gruppa til Kim. Men jeg heier også på OC, men vil ha ut Niklas V!

Skrevet

Øystein er ikke noe spesielt kjekk da :gjeiper:

Hvorfor ikke? Niklas V. og Kasper som du liker ser jo ut som gamle menn.

Skrevet (endret)

Når har jeg sagt at jeg liker Niklas V da?

Fordi Øystein er overhode ikke min type. Han er også for tynn og jeg synes ikke han er noe wow kjekk.

Endret av smalls
Skrevet

Noen tenner på bamser, det må jo være lov :=)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen tenner på bamser, det må jo være lov :=)

Hehe tenner ikke på bamser da. Finnes en mellomting. Jeg liker gutter som har kropper som Rasmus fra den Danske. Øystein blir for tynn for meg, men det betyr ikke at jeg liker gutter med ølmage osv.

Endret av smalls
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Kasper?

Skrevet

En i Paradise Hotel Danmark.

Skrevet (endret)

Niklas V. og Kasper som du liker ser jo ut som gamle menn.

Gamle menn? Hehehe. Hvor gammel er du? Så du liker guttevalper som Kim f eks du da eller? Ikke noe negativt om han, søt han, men synes han ser ut som han er 17... og eneste grunnen til at jeg kommenterer det, er at det virker som han er blitt årets "kjekkeste", uten at jeg skjønner hvorfor.

For øvrig er jeg enig i at de du nevner kanskje ser litt eldre ut enn de er. Niklas V (som er 25) ser ut som han er rundt 29 synes jeg, og Kasper (som er 23 tror jeg) ser ut som 26 eller noe. Men er da ikke noe negativt med det. Men gamle menn? No way!

Endret av Sarafina
Gjest Linda sofie
Skrevet

Gamle menn? Hehehe. Hvor gammel er du? Så du liker guttevalper som Kim f eks du da eller? Ikke noe negativt om han, søt han, men synes han ser ut som han er 17... og eneste grunnen til at jeg kommenterer det, er at det virker som han er blitt årets "kjekkeste", uten at jeg skjønner hvorfor.

Kim er vel en sånn gutt fjortisene blir forelsket i sikkert. Jeg synes han ser ut som 16-17 åring. Å si at Kasper ser ut som en gammel mann er vel å overdrive en del? Kasper er 22-23 og ser ut som han er på den aldren. Imotsettnig til Kim som ser mye yngre ut enn det han er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor dere ser på denne søpel-tv'n her.

Utrolig lavmål.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor dere ser på denne søpel-tv'n her.

Utrolig lavmål.

Hvorfor er det lavmål? Kan ikke folk se på hva de vil? Hvorfor bryr du deg?

Skrevet

Kasper er 22-23 og ser ut som han er på den aldren.

Huh, huh, huh. Du mener vel 32-33? Peter er jo et par år eldre og ser faktisk yngre og friskere ut.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Huh, huh, huh. Du mener vel 32-33? Peter er jo et par år eldre og ser faktisk yngre og friskere ut.

Huh, Huh, Huh. Nei jeg mener ikke det. Men alle har forskjellig smak og jeg synes ikke Kasper ser ut som en gammel mann ;)

Skrevet

Kasper ser jo yngre ut enn det Peter gjør? Jeg syns forresten ingen av de to er spesielt (wow)kjekke, men måtte jeg valgt mellom de hadde det blitt Kasper (Peter har ikke noe kropp å skryte av heller)

Men den aller aller kjekkeste som har tuslet rundt på Paradise Hotel ever, er Mads Gleager <3

Gjest Mynona83
Skrevet

Her er en tråd sm handler om PH Danmark

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=552177

Dere klarte ikke lage en selv, så jeg har laget en for dere. ENJOY!

Minner om denne :)

(jada jeg vet jeg klager veldig nå, men det er ikke interresant hva som skjedde i DK når man er i en tråd som heter Paradise Hotel 2011)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...