Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Emil og Thea fra i fjor har nå fått en liten gutt og han skal hete NEMO! :skratte: Unnskyld at jeg ler, men jeg tenker kun på den tegneserie fisken jeg :fnise:

Hahahahahahahaha!

Men Thea er jo definisjonen på white trash, så forundrer meg ikke:p

Kjenner en som heter Nemo, men hun er afrikansk, og ikke norsk.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahahahahahahaha!

Men Thea er jo definisjonen på white trash, så forundrer meg ikke:p

Gir det deg en god følelse å skrive noe sånt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir det deg en god følelse å skrive noe sånt?

Ja :)

Jeg sa bare det alle andre tenkte da de fikk høre navnet ;)

Ref. alle navnetrådene her på KG, for de som ikke har fått det med seg.

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg har hørt om en som heter Nemo og synes faktisk at det er et ganske fint navn :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Nemo er kanskje søtt helt til gutten blir sånn 6-7 år... Da blir det bare RART! Se bare for dere en 40åring som presenterer seg som Nemo..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er Nemo et jentenavn i andre land...

Skrevet

Nemo er kanskje søtt helt til gutten blir sånn 6-7 år... Da blir det bare RART! Se bare for dere en 40åring som presenterer seg som Nemo..

Må si meg enig.

AnonymBruker
Skrevet

At det går an! :hoho:

Jaja, med de foreldrene blir han ihvertfall ikke den smarteste fisken i havet.. :fisk:

Men han blir nok en pen gutt, som har utseendet med seg :)

si hva dere vil om Thea og Emil, men det er ei pen jente og en kjekk gutt (misunner Thea den flate magen, hun så virkelig bra ut i bikini husker jeg.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Thea er søt, om enn litt uheldig personlig stylet, men det jeg husker med henne var at hun til å være såpass tynn faktisk ikke hadde spesielt flat mage.

AnonymBruker
Skrevet

Men han blir nok en pen gutt, som har utseendet med seg :)

si hva dere vil om Thea og Emil, men det er ei pen jente og en kjekk gutt (misunner Thea den flate magen, hun så virkelig bra ut i bikini husker jeg.

:)

Jeg er en annen AB.

Først: Nemo er helt sikkert en nydelig liten gutt, og jeg håper han blir et klokt og godt menneske. Han har et søtt navn, men jeg skjønner at det kan virke litt rart å møte en voksen mann med det navnet.

Uansett: Det er vel ingen som har sagt noe om utseendet til foreldrene? "White trash" definerer vel aller mest holdningen og personligheten til et menneske...

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor diskuterer dere navnet til en unge i en tråd som handler om Paradise hotel 2011?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er Nemo et jentenavn i andre land...

Hva navn betyr i andre land kan man ikke tenke på. Da ville man jo ikke kunne kalt folk noen ting! Janne er jo et guttenavn i Sverige, mens her i Norge er det jentenavn. La de nå kalle ungen det de vil. Herregud, hva folk skal henge seg opp i.

Skrevet

Nemo er ikke fint navn uansett. Men selvfølgelig synes de det er et fint navn, så får de bare velge Nemo.

Gjest Mynona83
Skrevet

Så ble dette til en navnetråd og.... OMG!

Skrevet

Så ble dette til en navnetråd og.... OMG!

Ja, flinke til å prate seg bort er de i alle fall :enig:. Uansett er jeg helt enig med at årets deltagere er skikkelig kjedelige. BTW, noen andre som har lagt merke til at Madde ligner litt på en blanding av Snorkfrøken og en hamster :biggrin:

Likte ikke Stian, men synes allikevel at det var synd at han røk ut,ærlig talt. Årets gjeng er det jeg virkelig vil kalle for kjedelige, ikke har vi fått inn noen ordentlige Hunks eller babes i år heller. Nei, nå skal jeg slutte å klage å hente frem Peter Birck sesongen av PH-danmark. :biggrin:

Gjest Lacus
Skrevet

BTW, noen andre som har lagt merke til at Madde ligner litt på en blanding av Snorkfrøken og en hamster :biggrin:

:skratte:

Tror det vil bli litt tomt uten Stian der, men er egentlig glad for at han er ute... tror jeg...

Skrevet (endret)

Såklart. Han er jo den som er minst kjekk..

Her er min liste:

Ole 7

Kim 5

Stor Niklas 4

Niklas 3

Stian 2

Her er min "liste" på gutta. Han nordlendingen Mats, må jo være den desidert kjekkeste i år! (kjipt at han gikk ut først..)

Mats 8

Ole 7

Niklas Vindel 7

Stephan 6

Kim 6

Mikke 5

Joachim 5

Niklas Wicksell 4

Stian 4 (synes ikke han har så verst utseende egentlig, men creepy personlighet..)

Endret av Sarafina
Skrevet

Må nesten lage liste, jeg også.

Ole C - 8. Dette mest på grunn av at han framstår som veldig ålreit og hyggelig.

Stephan - 7. Søt og sympatisk fyr.

Mats - 5. Dialekta er kjekkere enn han.

Joachim - 3. My eyes, my eyes! They buuuurn!

Stian - 1. Fremtidig voldtektsmann/konebanker.

Niclas W - 1. :kvalm:

Niklas V - 2. Usj.

Partysvensken - 1. Pusegutt helvete.

Kim - 0. Den minst attraktive av alle de totalt uattraktive "mann"folka der inne. Skjønner ikke hva noen ser i han?

Skrevet

Må nesten lage liste, jeg også.

Ole C - 8. Dette mest på grunn av at han framstår som veldig ålreit og hyggelig.

Stephan - 7. Søt og sympatisk fyr.

Mats - 5. Dialekta er kjekkere enn han.

Joachim - 3. My eyes, my eyes! They buuuurn!

Stian - 1. Fremtidig voldtektsmann/konebanker.

Niclas W - 1. :kvalm:

Niklas V - 2. Usj.

Partysvensken - 1. Pusegutt helvete.

Kim - 0. Den minst attraktive av alle de totalt uattraktive "mann"folka der inne. Skjønner ikke hva noen ser i han?

Denne lista er jeg ganske enig i ;) Men vil gi "lille" Niklas en 3, tror jeg - kun fordi han virker som en veldig kul og ålreit type :jepp: Kim setter jeg opp til 2, han er ikke kjekk men virker helt ok, dessuten har han en braa kropp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...