Gjest Armule Skrevet 7. april 2011 #1461 Skrevet 7. april 2011 (endret) sikker? liknet mer på en dingo, men om de ikk lever der så...hmmm...mrkelig...vaskebjørner lever vel heller ikke der? kansje de bare putta den inn der? Tror ikke det var en dingo, nei! Men tror heller ikke det var en vaskebjørn heller, i så fall var det en tynn og avmagra en.. Om de lever der eller ikke til vanlig tror jeg ikke har noe å si. Jeg mener, i mange tilfeller ses de på som skadedyr og er veldig aggressive. Disse er antageligvis tamme. Endret 7. april 2011 av Arnøy
Gjest Linda sofie Skrevet 7. april 2011 #1462 Skrevet 7. april 2011 (endret) Nå ble jeg glad! Endelig føk Stian ut Begynner faktisk å like Nora litt jeg. Hun er kanskje kjedelig, men ihvertfall en glad jente. Micke liker jeg også. Men kunne godt vært litt mer drama. Ser faktisk ut som det tar seg opp litt neste uke, men det har vært skuffende så langt. Jeg synes fjorårets var mye bedre (så ikke sesong 1). Slik har jeg tenkt flere ganger når jeg ser reklamen for neste uke "oi neste uke blir det drama" mens så har jo tv3 bare blåst opp en liten sak så utrolig mye. F.eks det med Stian og Niclas. På reklamen virket det som det skulle bli mye drama men egentlig ikke. Men er veldig enig i at denne sesongen har vært kjedelig! Endret 7. april 2011 av Linda sofie
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1463 Skrevet 7. april 2011 sikker? liknet mer på en dingo, men om de ikk lever der så...hmmm...mrkelig...vaskebjørner lever vel heller ikke der? kansje de bare putta den inn der? Er ikke dingoer ville hunder? Det er most def. vaskebjørner!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1464 Skrevet 7. april 2011 Er det så nøye om det var en vaskebjørn eller dingo?
Gjest Armule Skrevet 7. april 2011 #1465 Skrevet 7. april 2011 Link til dyret! Kanke si jeg ser likheten med vaskebjørn ;p https://dl-web.dropbox.com/get/Public/ph.jpg?w=2b16d45e
Gjesten Skrevet 7. april 2011 #1466 Skrevet 7. april 2011 Jeg sjekket på TV3play nå, og det ser faktisk ut som det er Jeanette! Hva da? Som rota med Kim.
Gjest Linda sofie Skrevet 7. april 2011 #1467 Skrevet 7. april 2011 Som rota med Kim. Åja så da blir vel det dramaet hele neste uke. At Jeanette kysset med Kim, så ble Maren lei seg osv.
Gjesten Skrevet 7. april 2011 #1468 Skrevet 7. april 2011 Åja så da blir vel det dramaet hele neste uke. At Jeanette kysset med Kim, så ble Maren lei seg osv. Du skal ikke se bort fra det, nei.
smalls Skrevet 7. april 2011 #1469 Skrevet 7. april 2011 Er så lei av alt dramaet mellom Kim og Maren Jeg synes Heidi ser så eldre ut enn det hun egentlig er. Hun er bare 21 år men hun ser flere år eldre ut synes nå jeg. 2
Gjest Canis lupus Skrevet 8. april 2011 #1470 Skrevet 8. april 2011 http://www.seher.no/867045/norges-forste-paradise-baby-er-fodt Emil og Thea har fått babys Litt passe at de kaller opp ungen etter en fisk..
Sarafina Skrevet 8. april 2011 #1471 Skrevet 8. april 2011 Er så lei av alt dramaet mellom Kim og Maren Jeg synes Heidi ser så eldre ut enn det hun egentlig er. Hun er bare 21 år men hun ser flere år eldre ut synes nå jeg. Enig. Hun ser ut som 32, synes jeg. Men ikke på en negativ måte, synes hun er pen jeg.
Gjest Canis lupus Skrevet 8. april 2011 #1472 Skrevet 8. april 2011 Er så lei av alt dramaet mellom Kim og Maren Jeg synes Heidi ser så eldre ut enn det hun egentlig er. Hun er bare 21 år men hun ser flere år eldre ut synes nå jeg. Jeg mener det er pga sminken. For hu ser ikke så mye eldre ut uten sminke. Men bra det ikke bare er jeg som syntes det
Glawii Skrevet 8. april 2011 #1473 Skrevet 8. april 2011 Er glad Stian er ute. En mer kvalmende gutt har jeg ikke sett på len ge. Syntes han virkelig er ekkel, og digget når Madelene gidde han er 2'er Jeg liker Heidi og håper hun vinner!
smalls Skrevet 8. april 2011 #1474 Skrevet 8. april 2011 http://www.seher.no/867045/norges-forste-paradise-baby-er-fodt Emil og Thea har fått babys Litt passe at de kaller opp ungen etter en fisk.. Nemo? Tenker bare på den fisken fra filmen Nemo jeg Sjekker det inn en gutt eller jente neste uke?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1475 Skrevet 8. april 2011 Er glad Stian er ute. En mer kvalmende gutt har jeg ikke sett på len ge. Syntes han virkelig er ekkel, og digget når Madelene gidde han er 2'er Jeg liker Heidi og håper hun vinner! Det heter ga. "Gidde" er ikke et ord. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1476 Skrevet 8. april 2011 Anbefaler og ikke lese dagblad.no i dag viss man ikke vil vite om noe "spennende" som skjer neste uke... Å ta det helt med ro, råder ikke med dette folk til og ikke få med seg nyheter i dag:P For det får man nemlig også meg seg på litt mere seriøste nettaviser og på nyhetene på nrk:)
karolinn Skrevet 8. april 2011 #1477 Skrevet 8. april 2011 Nemo? Tenker bare på den fisken fra filmen Nemo jeg Sjekker det inn en gutt eller jente neste uke? Nemo er da et vanlig navn, men ikke her i Norge. Hvis du vil vite hva som skjer neste uke, så skjekk spolier-tråden til PH. Her inne skal det ikke være slikt snakk. SPOILER-tråden finner du her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=541609
Xaphan Skrevet 8. april 2011 #1478 Skrevet 8. april 2011 Det må jo være lov å spekulerer ut fra hva som allerede er vist på TV, da. Det er jo litt av moroa med PH. Jeg tror det kommer inn ny jente.
karolinn Skrevet 8. april 2011 #1479 Skrevet 8. april 2011 Det må jo være lov å spekulerer ut fra hva som allerede er vist på TV, da. Det er jo litt av moroa med PH. Jeg tror det kommer inn ny jente. Ja, jeg er enig. Men jeg forsto det sånn at denne personen faktisk ville vite svaret, for vi som følger med på blogger osv vet jo det Tidligere har jo folk gått helt amok hvis noen hinter til litt spoiling, så ville bare avverge dette... Men nå har jeg sagt mitt, så får folk skrive hva de vil i begge trådene framover
smalls Skrevet 8. april 2011 #1480 Skrevet 8. april 2011 Nemo er da et vanlig navn, men ikke her i Norge. Hvis du vil vite hva som skjer neste uke, så skjekk spolier-tråden til PH. Her inne skal det ikke være slikt snakk. SPOILER-tråden finner du her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=541609 Ja men jeg tenker bare på den fisken i filmen Nemo. Okey.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå