Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tragisk at Stian røk. For en slapp gjeng, er jo ikke noe liv uten han.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å være kvitt Stian, men det må virkelig komme inn en som lager litt faenskap! :lur:

AnonymBruker
Skrevet

var det ikke Heidi som begynte å snakke med Nora om at hu skulle bytte partner da.. og nå ville hun egentlig ha stian der allikvel.. :S

Skrevet

ja men han trenger det den ene siden er jo helt skjev, men den andre er normal. Virker ikke som om det noe han har naturlig ser ut som om noen har slått ut tennene på den ene siden.

Med mindre det går utover tannhelsa eller f.eks. evnen til å spise trenger man ikke å fikse på skjeve tenner. Og det er nok fullt mulig å få slike tenner helt naturlig.

• Liker 1
Skrevet

var det ikke Heidi som begynte å snakke med Nora om at hu skulle bytte partner da.. og nå ville hun egentlig ha stian der allikvel.. :S

Ja, men Mikke har jo fått mye bedre kontakt med de andre guttene (ole og store niklas). Da henger jo han med "feil" gruppe, ergo er stian et bedre valg.

Skrevet

håper ikke store Niklas blir en del av overtallet på hotellet.. blæ..

Gjest NozMonster
Skrevet

ååååh, for et søtt dyr nå netopp!!! hvilket dyr var det???? var det bare meg, eller drakk den vin???? hehehheee

Skrevet (endret)

Oj! Så ut som om Jeanett og Kim hooket opp neste uke?! Var det derfor Madde og Jeanett satt å kranglet?! :klo:

Endret av Frk. Julie
Skrevet (endret)

Tror det var en dingo!

TV3 følte vel at det var på tide med litt nytt dyreliv :gjeiper:

Edit: En ny sjekk på Wikipedia avslører at det ikke er en dingo, ettersom de ikke finnes i Mexico.. Men men :P

Endret av MarteM
Skrevet

Trodde jeg aldri skulle si dette, men Stian lager liv og ville heller ha hatt han der enn Mikke.

Hvem var det Jeanette kranglet med? Altså for reklamen for neste uke?

Jeg skjønner ingen ting. sa ikke Triana noe om at guttene skulle få seg en overraskelse da?

Skrevet

Oj! Så ut som om Jeanett og Kim hooket opp neste uke?! Var det derfor Madde og Jeanett satt å kranglet?! :klo:

Samme lurte jeg på. Jeg trodde det først det var Heidi jeg.

Skrevet

Jeg skjønner ingen ting. sa ikke Triana noe om at guttene skulle få seg en overraskelse da?

Jeg tror hun sa at noen kom til å bli overrasket, og det stemte jo, for Stian sa jo at han stolte 100% på Nora.

Skrevet

Jeg visste at Stian røyk. Har bare følt det på meg. Greit nok. Jeg var dritt lei han.

Skrevet

Hvem var det Jeanette kranglet med? Altså for reklamen for neste uke?

Samme lurte jeg på. Jeg trodde det først det var Heidi jeg.

Jeg tror det var Madde :klo:

Skrevet

Jeg tror hun sa at noen kom til å bli overrasket, og det stemte jo, for Stian sa jo at han stolte 100% på Nora.

Var det alt? Jeg trodde det skulle komme en kul twist eller noe jeg men neida! :dry:

Skrevet

Jeg sjekket på TV3play nå, og det ser faktisk ut som det er Jeanette! :sjokk:

AnonymBruker
Skrevet

Tror det var en dingo!

TV3 følte vel at det var på tide med litt nytt dyreliv :gjeiper:

Edit: En ny sjekk på Wikipedia avslører at det ikke er en dingo, ettersom de ikke finnes i Mexico.. Men men :P

Det er vaskebjørner.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg sjekket på TV3play nå, og det ser faktisk ut som det er Jeanette! :sjokk:

Hva da?

Gjest NozMonster
Skrevet

Det er vaskebjørner.

sikker? liknet mer på en dingo, men om de ikk lever der så...hmmm...mrkelig...vaskebjørner lever vel heller ikke der? kansje de bare putta den inn der? :fnise:

Skrevet

Nå ble jeg glad! Endelig føk Stian ut :hoppendeglad:

Begynner faktisk å like Nora litt jeg. Hun er kanskje kjedelig, men ihvertfall en glad jente. Micke liker jeg også.

Men kunne godt vært litt mer drama. Ser faktisk ut som det tar seg opp litt neste uke, men det har vært skuffende så langt. Jeg synes fjorårets var mye bedre (så ikke sesong 1).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...