Gigi Skrevet 7. april 2011 #1421 Skrevet 7. april 2011 Stian ligner egentlig på en av de hønene fra "Flukten fra hønsegården" Bare se her: http://kilden.forskningsradet.no/aim/kilden.no/60/9/storage/file.image.jpg/Scale?geometry=374x600%3E 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1422 Skrevet 7. april 2011 Stian ligner egentlig på en av de hønene fra "Flukten fra hønsegården" Bare se her: http://kilden.forskningsradet.no/aim/kilden.no/60/9/storage/file.image.jpg/Scale?geometry=374x600%3E Ja, skremmende likheter faktisk!! åe, men han er jo litt søt da.
Lunivere Skrevet 7. april 2011 #1423 Skrevet 7. april 2011 Stian ligner egentlig på en av de hønene fra "Flukten fra hønsegården" Bare se her: http://kilden.forskningsradet.no/aim/kilden.no/60/9/storage/file.image.jpg/Scale?geometry=374x600%3E
Gjest Linda sofie Skrevet 7. april 2011 #1425 Skrevet 7. april 2011 Stian ligner egentlig på en av de hønene fra "Flukten fra hønsegården" Bare se her: http://kilden.forskningsradet.no/aim/kilden.no/60/9/storage/file.image.jpg/Scale?geometry=374x600%3E
Curlyme Skrevet 7. april 2011 #1426 Skrevet 7. april 2011 De tennene til Kim irriterer meg sikkelig, hvorfor brukte han ikke reggis. Det der er ikke mye pent.
Gjest Linda sofie Skrevet 7. april 2011 #1427 Skrevet 7. april 2011 Emil og Thea fra i fjor har nå fått en liten gutt og han skal hete NEMO! Unnskyld at jeg ler, men jeg tenker kun på den tegneserie fisken jeg 2
Vulpes Skrevet 7. april 2011 #1428 Skrevet 7. april 2011 De tennene til Kim irriterer meg sikkelig, hvorfor brukte han ikke reggis. Det der er ikke mye pent. Det at foreldrene bestemte at han ikke skulle ha reggis som barn kan da jaggu ikke han klandres for. Jeg har skjeve tenner i dag, og det irriterer meg at jeg ikke fikk reggis som barn, men tannlegen og foreldrene mine mente at det ikke var nødvendig. Og å få reggis som voksen er ikke bare-bare skal jeg si det, for det første er det JÆVLIG dyrt, for det andre er det ikke videre kult å gå rundt med reggis som 23-åring
Gjest Raindrops Skrevet 7. april 2011 #1429 Skrevet 7. april 2011 Emil og Thea fra i fjor har nå fått en liten gutt og han skal hete NEMO! Unnskyld at jeg ler, men jeg tenker kun på den tegneserie fisken jeg HAH! Så utrolig bra
Xaphan Skrevet 7. april 2011 #1430 Skrevet 7. april 2011 Greia er at Heidi sa i går at det kanskje ikke var så lurt at Nora og Mikke danner par, siden Mikke ikke er venn med gutta i deres allianse. Så kanskje Stian overlever på den måten? At de gjør det rent taktisk liksom.
Gjesten Skrevet 7. april 2011 #1431 Skrevet 7. april 2011 Greia er at Heidi sa i går at det kanskje ikke var så lurt at Nora og Mikke danner par, siden Mikke ikke er venn med gutta i deres allianse. Så kanskje Stian overlever på den måten? At de gjør det rent taktisk liksom. Det kan faktisk godt hende. Jeg aner ikke hvem av de to som går ut, men jeg tror det blir en av dem.
frøken gurine:) Skrevet 7. april 2011 #1433 Skrevet 7. april 2011 håper det kommer en bra twist under sermonien i dag azz..
Kelsier Skrevet 7. april 2011 #1434 Skrevet 7. april 2011 HAHA! Det kommer inn en Ole kjenner fra før og Kim syns det er teit at de har god kontakt fordi det er jo "de" som har kjent Ole lengst!! Du Kim, du Kim.. Ser du ikke hvorfor det du sa der ikke stemmer? 1
Curlyme Skrevet 7. april 2011 #1436 Skrevet 7. april 2011 Det at foreldrene bestemte at han ikke skulle ha reggis som barn kan da jaggu ikke han klandres for. Jeg har skjeve tenner i dag, og det irriterer meg at jeg ikke fikk reggis som barn, men tannlegen og foreldrene mine mente at det ikke var nødvendig. Og å få reggis som voksen er ikke bare-bare skal jeg si det, for det første er det JÆVLIG dyrt, for det andre er det ikke videre kult å gå rundt med reggis som 23-åring ja men han trenger det den ene siden er jo helt skjev, men den andre er normal. Virker ikke som om det noe han har naturlig ser ut som om noen har slått ut tennene på den ene siden.
Lillemeg25 Skrevet 7. april 2011 #1437 Skrevet 7. april 2011 (endret) Badeshortsene til Stian Enig! De er jo alt for store! Ser bare teit ut. Lurer på hvem som ryker og Triana sa hun hadde en overraskelse til guttene. Endret 7. april 2011 av Lillemeg22
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1438 Skrevet 7. april 2011 Overraskelsen er sikkert at Kim kan velge om den utstemte skal bytte plass med en annen gutt?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1440 Skrevet 7. april 2011 Endelig er Stian ute! For en creepy person 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå