Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tennene til Kim irriterer meg sikkelig, hvorfor brukte han ikke reggis. Det der er ikke mye pent.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Emil og Thea fra i fjor har nå fått en liten gutt og han skal hete NEMO! :skratte: Unnskyld at jeg ler, men jeg tenker kun på den tegneserie fisken jeg :fnise:

• Liker 2
Skrevet

De tennene til Kim irriterer meg sikkelig, hvorfor brukte han ikke reggis. Det der er ikke mye pent.

Det at foreldrene bestemte at han ikke skulle ha reggis som barn kan da jaggu ikke han klandres for. Jeg har skjeve tenner i dag, og det irriterer meg at jeg ikke fikk reggis som barn, men tannlegen og foreldrene mine mente at det ikke var nødvendig. Og å få reggis som voksen er ikke bare-bare skal jeg si det, for det første er det JÆVLIG dyrt, for det andre er det ikke videre kult å gå rundt med reggis som 23-åring ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Emil og Thea fra i fjor har nå fått en liten gutt og han skal hete NEMO! :skratte: Unnskyld at jeg ler, men jeg tenker kun på den tegneserie fisken jeg :fnise:

HAH! Så utrolig bra :ler:

Skrevet

Greia er at Heidi sa i går at det kanskje ikke var så lurt at Nora og Mikke danner par, siden Mikke ikke er venn med gutta i deres allianse. Så kanskje Stian overlever på den måten? At de gjør det rent taktisk liksom.

Skrevet

Greia er at Heidi sa i går at det kanskje ikke var så lurt at Nora og Mikke danner par, siden Mikke ikke er venn med gutta i deres allianse. Så kanskje Stian overlever på den måten? At de gjør det rent taktisk liksom.

Det kan faktisk godt hende. Jeg aner ikke hvem av de to som går ut, men jeg tror det blir en av dem.

Skrevet

håper det kommer en bra twist under sermonien i dag azz.. :)

Skrevet

HAHA! Det kommer inn en Ole kjenner fra før og Kim syns det er teit at de har god kontakt fordi det er jo "de" som har kjent Ole lengst!! Du Kim, du Kim.. Ser du ikke hvorfor det du sa der ikke stemmer?

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Badeshortsene til Stian :sukk:

Skrevet

Det at foreldrene bestemte at han ikke skulle ha reggis som barn kan da jaggu ikke han klandres for. Jeg har skjeve tenner i dag, og det irriterer meg at jeg ikke fikk reggis som barn, men tannlegen og foreldrene mine mente at det ikke var nødvendig. Og å få reggis som voksen er ikke bare-bare skal jeg si det, for det første er det JÆVLIG dyrt, for det andre er det ikke videre kult å gå rundt med reggis som 23-åring ;)

ja men han trenger det den ene siden er jo helt skjev, men den andre er normal. Virker ikke som om det noe han har naturlig ser ut som om noen har slått ut tennene på den ene siden.

Skrevet (endret)

Badeshortsene til Stian :sukk:

Enig! De er jo alt for store! Ser bare teit ut.

Lurer på hvem som ryker og Triana sa hun hadde en overraskelse til guttene.

Endret av Lillemeg22
AnonymBruker
Skrevet

Overraskelsen er sikkert at Kim kan velge om den utstemte skal bytte plass med en annen gutt?

AnonymBruker
Skrevet

Endelig er Stian ute! For en creepy person

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...