smalls Skrevet 6. april 2011 #1401 Skrevet 6. april 2011 Årets Ph har egentlig vært veldig kjedelig med få spennende og kule mennesker. Folk er jo så forbanna redde for å spille spillet ordentlig at jeg får helt fnatt! Vi er i uke 5 nå,så da er det 5 uker igjen til finalen. Så nå MÅ det snart komme inn noen som virkelig kan lage liv og lage kaos
Nattens rytter Skrevet 6. april 2011 #1402 Skrevet 6. april 2011 Bare boikott sesongen. Jeg for min har tatt opp 1. sesong og koser meg med den.
Gjest Mynona83 Skrevet 6. april 2011 #1403 Skrevet 6. april 2011 Årets Ph har egentlig vært veldig kjedelig med få spennende og kule mennesker. Folk er jo så forbanna redde for å spille spillet ordentlig at jeg får helt fnatt! Vi er i uke 5 nå,så da er det 5 uker igjen til finalen. Så nå MÅ det snart komme inn noen som virkelig kan lage liv og lage kaos Synes egentlig det var kjedelig i fjor og jeg.. Husker jeg lurte på flere ganger hvorfor jeg gadd å se på.
smalls Skrevet 6. april 2011 #1404 Skrevet 6. april 2011 Synes egentlig det var kjedelig i fjor og jeg.. Husker jeg lurte på flere ganger hvorfor jeg gadd å se på. Synes faktisk det var gøyere i fjor enn i år i hvert fall. Det mye som skjedde i fjor synes jeg og flere sterke personligheter med.
Polymorph Skrevet 6. april 2011 #1405 Skrevet 6. april 2011 Niklas V. må roe litt ned på foundation-bruken! Man ser tydelig at han er lysere i ansiktet enn resten av kroppen. Det ser rett og slett unaturlig ut!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1406 Skrevet 6. april 2011 http://dustebloggen.blogg.no/1298081062_forventninger_til_par.html
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1407 Skrevet 6. april 2011 Synes også at Kim også er stygg mot Maren. Han burde bare være smigret over at ei jente som henne er interessert i ham. Tolker det sånn at det ikke er det at hun er kåt / vil ha sex, men at hun har oppriktige følelser for ham. Hadde det vært i en annen setting: ute på byen, så tror jeg ikke Kom hadde hatt sjans. Maren ser mye bedre ut utseendemessig, enn det Kim gjør. Så han bør regne seg som heldig Maren er en type jente som alle gutter vil ligge med, men ingen vil ha som kjæreste. Det har Kim også sagt. Hun blir for klar, for billig, for lettvint og for villig. Niklas V. må roe litt ned på foundation-bruken! Man ser tydelig at han er lysere i ansiktet enn resten av kroppen. Det ser rett og slett unaturlig ut! Er vel unaturlig i utganspunktet at gutter sminker seg. Trodde det var mer femi-fashion-gutter som brukte sminke og ikke muskel-mikke med tattoos på halve kroppen. 1
Polymorph Skrevet 6. april 2011 #1408 Skrevet 6. april 2011 http://amirhashani.blogg.no/1301842224_hvor_mange_har_du_.html Det er ikke spoiler, men bilde av Stians 11(!) tær, haha. Så gøy :D
Benedicte22 Skrevet 6. april 2011 #1409 Skrevet 6. april 2011 Ååå jeg vil ikke at Stian skal gå ut i morgen, men det ser ut som det går den veien Enig! Hvis Stian ryker gidd hvertfall ikke jeg se på lenger.
Gjest Skrevet 6. april 2011 #1410 Skrevet 6. april 2011 http://amirhashani.blogg.no/1301842224_hvor_mange_har_du_.html Det er ikke spoiler, men bilde av Stians 11(!) tær, haha. Så gøy :D Ikke rart han ble valgt ut!! 1
Sarafina Skrevet 7. april 2011 #1411 Skrevet 7. april 2011 Bare boikott sesongen. Jeg for min har tatt opp 1. sesong og koser meg med den. Nattens Rytter igjen, ja.... husker deg fra tidligere år. Du som garantert kjenner, eller faktisk er, Lene eller Nanna. Hvem ellers har vel Nanna som sin favoritt-realitydeltaker? Det kan ikke være mange... 3
smalls Skrevet 7. april 2011 #1412 Skrevet 7. april 2011 Jeg tror Stian ryker idag men egentlig vil jeg at Niklas V skal ryke.
Xaphan Skrevet 7. april 2011 #1413 Skrevet 7. april 2011 Jeg tror Stian ryker idag men egentlig vil jeg at Niklas V skal ryke. Why?
UnderCover Skrevet 7. april 2011 #1414 Skrevet 7. april 2011 (endret) Triana sa på reklamen at en av guttene kom til å få seg en overraskelse idag Edit: en av gjestene. Endret 7. april 2011 av BippeStankelbein
smalls Skrevet 7. april 2011 #1415 Skrevet 7. april 2011 Why? Jeg tror Stian ryker pga Nora sier hun heller vil ha Mikke som partner og det virker som Mikke stiller seg bak Nora. Niklas vil jeg ha ut pga jeg ikke liker han.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1416 Skrevet 7. april 2011 Men de har jo lagt veldig opp til at vi skal tro at Stian ryker i dag, og det betyr jo gjerne at han ikke ryker. De gjør jo det de kan for at vi iallfall skal bli litt overrasket
Gjest Lacus Skrevet 7. april 2011 #1417 Skrevet 7. april 2011 Nytt svar fra tv3 "Hei Sist vi sendte Paradise Hotel DK hadde vi ikke de gode seertallene den norske versjonen har hatt dessverre. I tillegg vil vi gjerne lage nye programmer og ikke kun fylle hele schedulen med Paradise Hotel året rundt. Danskene lager 64 episoder hvilket vil tilsi at programmet måtte vises i svært mange uker og dette kan vi ikke gjøre pga. muligheten for lave seertall. TV3" Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg vil ha ut Stian eller ikke. Han lager jo litt morsomheter der inne, selv om han kan være grenseløst irriterende til tider. Store Niklas kan reise hjem for min del. Hadde håpet at han skulle lage litt liv når han kom inn, men han henger jo kun med OC og roter med jentene. Jeg kan ikke huske at han var så slesk i sist sesong.
smalls Skrevet 7. april 2011 #1418 Skrevet 7. april 2011 Nytt svar fra tv3 "Hei Sist vi sendte Paradise Hotel DK hadde vi ikke de gode seertallene den norske versjonen har hatt dessverre. I tillegg vil vi gjerne lage nye programmer og ikke kun fylle hele schedulen med Paradise Hotel året rundt. Danskene lager 64 episoder hvilket vil tilsi at programmet måtte vises i svært mange uker og dette kan vi ikke gjøre pga. muligheten for lave seertall. Å si det blir PH året rundt er vel å ta litt i :gjeiper: Men uansett så skulle jeg ønske de kunne legge ut PH DK på Tv3 play i hvert fall.
Gjest Diamant Skrevet 7. april 2011 #1419 Skrevet 7. april 2011 Gleder meg til paradise senere ikveld! Lurer på hvem Nora velger. Hvem vet, kanskje Stian stiller seg bak en annen enn Nora. Hva tror dere?
smalls Skrevet 7. april 2011 #1420 Skrevet 7. april 2011 Gleder meg til paradise senere ikveld! Lurer på hvem Nora velger. Hvem vet, kanskje Stian stiller seg bak en annen enn Nora. Hva tror dere? Tviler egentlig på det. Hvem andre har Stian en sjans hos?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå