Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva skjer med at alle PH-deltakerne skaffer seg blogg akkurat i det serien starter på TV? Hehe, de er jo PR-kåte da. Alle sier de er med på PH for å få seg en gratis ferie, men det de vil er jo å vise seg fram :) Og på bloggen får de kommentarer på eget utseende osv.

Når det er sagt, så er det bra at vi får litt hull på denne Janteloven :)

Hihi, nå ble det visst veldig mange innlegg fra meg her...

Endret av Sarafina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer med at alle PH-deltakerne skaffer seg blogg akkurat i det serien starter på TV? Hehe, de er jo PR-kåte da. Alle sier de er med på PH for å få seg en gratis ferie, men det de vil er jo å vise seg fram :) Og på bloggen får de kommentarer på eget utseende osv.

Når det er sagt, så er det bra at vi får litt hull på denne Janteloven :)

Hihi, nå ble det visst veldig mange innlegg fra meg her...

PR-kåte ja ;) den eneste som jeg vet hadde blogg lenge før PH er Silje.

Gjest Armule
Skrevet

Jeg for min del klarer ikke svensken. Han er så sleip og "søt" på en ekkel måte. Vanskelig å forklare..! Heller Stian enn han, hvis det kommer til det.

..og jeg syns jeg hørte at Stian _slikka_ puppene til Nora, i previewen jeg xD

Skrevet

Haha, jeg hørte det samme! Han har jo en lignende sak på "rullebladet" allerede fra perioden med Silje. Luringen :P

Jeg synes ikke Stian er en luring, han er mer en ekling.

Hadde OC kuttet ut alt Drammen-snakket så hadde han vært tilnærmet perfekt i mine øyne.

Maren liker jeg bedre og bedre. Jeg tror hun er littegrann naiv og usikker, og så kommer ting feil ut. Hun forveksler sex med nærhet og trygghet, og jeg tror det er det hun egentlig søker.

Håper egentlig Madelen ryker snart, hun flyter liksom bare med de andre. Hun er ganske anonym, sett bort fra at "alle" synes hun er så pen. Hun har fin kropp ja, men ansiktet er ikke noe å rope halleuja for. Kanskje om hun hadde hatt en kort, rocka frisyre, da hadde hun vært interessant å se på. Men det er jo bare min mening. :)

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som har evne til å tenke mer enn øyet ser setter ikke stempel på henne, de som morrer seg over andres naivitet og uskyld gjør det.

Nå er det jo ikke akkurat seernes ansvar å være pedagogisk korrekte overfor folk som melder seg på Paradise Hotel og viser/forteller alt. Sorry.

Ellers synes jeg ikke Kim fortjente å vinne konkurransen... Mr Paradise skal vel være en kjekkas også, det bør vel ikke kun baseres på hvor morsom han var i showet sitt..? Kim ser ut som en 16-åring, og er slett ikke kjekk synes jeg.. Men det virker som om jentene der inne liker han godt. Han har nok helt sikkert en spesiell sjarm som de der inne ser bedre enn oss tv-seere.

Synes også at Kim også er stygg mot Maren. Han burde bare være smigret over at ei jente som henne er interessert i ham. Tolker det sånn at det ikke er det at hun er kåt / vil ha sex, men at hun har oppriktige følelser for ham. Hadde det vært i en annen setting: ute på byen, så tror jeg ikke Kom hadde hatt sjans. Maren ser mye bedre ut utseendemessig, enn det Kim gjør. Så han bør regne seg som heldig :)

Så utseendet betyr alt for om man "fortjener" parteren sin?

Kvalmt innlegg fra deg.

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmt innlegg fra deg.

Mente naturligvis "partneren".

Skrevet

Kvalmt innlegg fra deg.

Det betyr ikke alt, men det har nok endel å si ja, når det kommer til sjekking. Det var ikke ment på en kvalm måte. Men som sagt, jeg synes Kim er ganske stygg mot Maren der inne, og det synes jeg ikke at han har noen grunn til.

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr ikke alt, men det har nok endel å si ja, når det kommer til sjekking. Det var ikke ment på en kvalm måte. Men som sagt, jeg synes Kim er ganske stygg mot Maren der inne, og det synes jeg ikke at han har noen grunn til.

Jeg tror hovedgrunnen til at Kim ikke gidder Maren er at hun er så på'n. Få gutter liker jenter som prøver seg så hardt. Med Maren slipper man jo å jakte i det hele tatt, hun byr seg jo frem på et blunk for alle. Er ikke så spennende da.

Hjelper ikke at man er pen å se på når man er gratis for alt og alle.

Skrevet

Jeg syns Maren er skikkelig pen når hun har et nøytralt ansiktsuttrykk! Men hun har så rar munn når hun snakker/smiler osv. Jeg ser også for meg at hun er veldig god til å kysse.

Lurer på om lilleNiclas har pult noe særlig, jeg. Kan liksom ikke se for meg at han er den som drar flest damer på byen, no offence.

Skrevet

- Ikke nødvendigvis, har erfart at det er de som spiller med rene kort som blir best likt til slutt.........................

var vel ikke bare ment om di som vinner.. det er alltid med noen som er falske..

Jeg syns Maren er skikkelig pen når hun har et nøytralt ansiktsuttrykk! Men hun har så rar munn når hun snakker/smiler osv. Jeg ser også for meg at hun er veldig god til å kysse.

Lurer på om lilleNiclas har pult noe særlig, jeg. Kan liksom ikke se for meg at han er den som drar flest damer på byen, no offence.

:fnise: har tenkt på det noen ganger jeg og.. :P

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Det er selvsagt dumt at de ikke skal sende PH Danmark, men tror ikke de kommer til å endre mening bare fordi vi bombanderer de med sinte mail. Dessverre.

Men uansett så tror jeg kanskje Stian ryker imorgen. Egentlig så håper jeg han Svensken ryker. Likte han ikke. Han var litt kjekk men vil faktisk heller ha Stian der enn han. Selv om Stian ikke er min favoritt person. Jeg liker veldig godt OC og lille Niklas. Jeg likte ikke Niklas i begynnelsen men i de siste ukene har jeg fått virkelig sansen for han :)

Også har vi Maren da. Selvfølgelig er det kjipt når en gutt ikke er like keen på deg som du er på han. Men sånn er det bare. Trenger ikke å bli så mye drama og ramaskrik over det.

Jeg venter fortsatt på han hotte hunken som skal sjekke inn. :popcorn:

Endret av Jente1990:)
AnonymBruker
Skrevet

Jeg står på mitt og forvarer Maren, husker meg selv hvor naiv jeg var i forhold til mennesker i den alderen og det Madde og co driver med nå er ikke særlig snilt. Maren burde skjønt det da Madde fikk hun ut- tror nok hun egentlig føler seg litt truet av Maren.

Så heia Maren og Ole c :danse:

Skrevet

Det er selvsagt dumt at de ikke skal sende PH Danmark, men tror ikke de kommer til å endre mening bare fordi vi bombanderer de med sinte mail. Dessverre.

Men uansett så tror jeg kanskje Stian ryker imorgen. Egentlig så håper jeg han Svensken ryker. Likte han ikke. Han var litt kjekk men vil faktisk heller ha Stian der enn han. Selv om Stian ikke er min favoritt person. Jeg liker veldig godt OC og lille Niklas. Jeg likte ikke Niklas i begynnelsen men i de siste ukene har jeg fått virkelig sansen for han :)

Også har vi Maren da. Selvfølgelig er det kjipt når en gutt ikke er like keen på deg som du er på han. Men sånn er det bare. Trenger ikke å bli så mye drama og ramaskrik over det.

Det gjør jeg og! Selvom jeg har mine tvil om at det kommer inn noen som oppfyller mine krav :gjeiper: Får nesten inntrykk av at alle kjekkasene i Norge er for smarte til å være med på PH. Sikkert derfor utvalget er så dårlig i år :fnise:

Skrevet

Håper fortsatt Maren ryker.

Jeg er veldig skuffet over nivået i år. I fjor var det mange sterke personligheter med som Stine Marie, Victoria, Torbjørn, Niklas, Tine osv. Samme med de fra sesong 1 som Nanna, Lene, Mats, Noor osv. Føler de som var med før skilte seg mye mer ut da. Og nivået på utseenede var bedre i fjor og året før der igjen.

• Liker 2
Skrevet

Det gjør jeg og! Selvom jeg har mine tvil om at det kommer inn noen som oppfyller mine krav :gjeiper: Får nesten inntrykk av at alle kjekkasene i Norge er for smarte til å være med på PH. Sikkert derfor utvalget er så dårlig i år :fnise:

Jeg er 99% sikker på at det ikke sjekker inn noen hunk :tristbla: I PH Dk er det mange hunks, men i den Norske? Nei.

Skrevet

Samme her. Alt de sender inn er sleske, småekle typer med et altfor stort selvbilde.

Har så lyst at en skikkelig rockegutt og mannemann skal komme inn jeg! Kule tatoveringer (no tribals allowed!!!!), attitude, skjeggvekst (eller bare noe kroppshår overhodet) og akkurat passe muskuløs kropp. Noe alá denne barskingen.

:lete:

AnonymBruker
Skrevet

Noe alá denne barskingen.

Ewww!

• Liker 1
Skrevet

Noe alá denne barskingen.

Neitakk. Gjerne en barsking, men ikke det der. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neitakk. Gjerne en barsking, men ikke det der. ;)

Ikke det der, nei. Til sammenligning ble jo de som er der inne veldig bra, faktisk. :briller:

• Liker 2
Skrevet

Samme her. Alt de sender inn er sleske, småekle typer med et altfor stort selvbilde.

Har så lyst at en skikkelig rockegutt og mannemann skal komme inn jeg! Kule tatoveringer (no tribals allowed!!!!), attitude, skjeggvekst (eller bare noe kroppshår overhodet) og akkurat passe muskuløs kropp. Noe alá denne barskingen.

Heller han på bildet enn Stian, Niclas, Joachim, Mikke osv :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...