Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kim vil ikke ha sex med Maren. So lets move on! Jeg er virkelig lei det nå.

De har jo allerede hatt sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo allerede hatt sex.

Ja, men han vil tydeligvis ikke ha sex med henne igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Synd om hun er forelsket, mens han ikke vil mer.. Klart, ikke hans feil, men trist for det. Alltid trist når følelser ikke gjengjeldes, og hun sliter med å se det. :trist:

AnonymBruker
Skrevet

Synd om hun er forelsket, mens han ikke vil mer.. Klart, ikke hans feil, men trist for det. Alltid trist når følelser ikke gjengjeldes, og hun sliter med å se det. :trist:

Men hadde det ikke vært fair av Kim å faktisk sette seg ned med Maren og fortelle henne det? Nå flyr jo Maren rundt og tror at Kim liker henne ekstra godt og at det er derfor han unngår henne, og det hjelper jo heller ikke at Madde jatter med henne og er såååå enig i at det er sånn det sikkert er...

Hørte jeg forresten riktig i previewen på neste episode at Nora catcha Stian i å kikke på puppene hennes da han trodde hun sov????

Skrevet

(...)

Hørte jeg forresten riktig i previewen på neste episode at Nora catcha Stian i å kikke på puppene hennes da han trodde hun sov????

Haha, jeg hørte det samme! Han har jo en lignende sak på "rullebladet" allerede fra perioden med Silje. Luringen :P

• Liker 1
Skrevet

Uff, Niclas V og OC sladrer mer enn gamle damer.. Drammen ditt og datt, og den kyssinga kunne de spart seg for! Men OC er fortsatt favoritt :)

Synes faktisk synd på Maren jeg. Problemet er ikke at hun har for høy selvtillit, men heller motsatt. Hun har virkelig null tro på seg selv.. Men hun og Kim oppfører seg barnslig, begge to. Og forrseten, jeg synes det var dårlig gjort av Madde å le av Maren bak ryggen hennes. Ekkelt gjort :fy_fy:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger Maren! Go henne, hun er helt klart det som lager best tv. De andre er ganske kjedelige egentlig! HEIA MAREN

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes bare skikkelig synd på Maren. Hun har jo tydeligvis oppriktige følelser for Kim, og det må være vanskelig å takle når de er på en såppas begrenset plass, med så få mennesker.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Syntes synd på Maren jeg! Hun er jo bare god og snill, men tenker seg ikke om. Null taktikk ihvertfall. Hun er åpen og ærlig og letter hjertet sitt for Madde også sitter Madde og ler av henne etterpå!!! Trodde Madde var litt mer ålreit enn som så.

Dårlig gjort av Kim å ikke ta en prat med Maren. :kjefte:

Mikke virker jo veldig snill, da! Håper han får bli. Stian kan bare reise, og det kan lille Niclas også, æsj...

AnonymBruker
Skrevet

Men hadde det ikke vært fair av Kim å faktisk sette seg ned med Maren og fortelle henne det? Nå flyr jo Maren rundt og tror at Kim liker henne ekstra godt og at det er derfor han unngår henne, og det hjelper jo heller ikke at Madde jatter med henne og er såååå enig i at det er sånn det sikkert er...

JO!!! Madde er ei falsk kjerring som ikke trenger å baksnakke maren og gå bak ryggen hennes for å spille noe spill, det der var en stygg uting!

Og kim er som mange andre menn, tror at bare man holder seg unna lenge nok så er poenget tatt. I realiteten blir man sittende der og aner ikke hva som traff en, for en hadde jo en så gooood tone før! DRITTSEKK!

Og stian er fan meg helt sexgal og pervers jo :S :S :S :S

AnonymBruker
Skrevet

Vel, deres kunnskap om sosial kompetanse er hvertfall ikke

imponerende.

Heier på MAREN jeg, synes Madde og han andre Kim? er direkte stygge med henne.

ole c virker som en bra kar da. heia oc og maren

Skrevet

Vel, deres kunnskap om sosial kompetanse er hvertfall ikke

imponerende.

Heier på MAREN jeg, synes Madde og han andre Kim? er direkte stygge med henne.

ole c virker som en bra kar da. heia oc og maren

Veldig enig! Utrolig dårlig gjort av Madelen ja - at Maren først betror seg til henne, så går hun rett til gutta og driter ut Maren, som hun liksom skal være venner med. Dette gjør sikkert Madelen for å score poeng hos gutta selv, sette seg selv i et bedre lys ved å rakke ned på andre. Ut med Madde! Også enig i at OC er en bra kar, og han går litt mot strømmen i forhold til de andre (ref Joakim og det der som var.)

Ellers synes jeg ikke Kim fortjente å vinne konkurransen... Mr Paradise skal vel være en kjekkas også, det bør vel ikke kun baseres på hvor morsom han var i showet sitt..? Kim ser ut som en 16-åring, og er slett ikke kjekk synes jeg.. Men det virker som om jentene der inne liker han godt. Han har nok helt sikkert en spesiell sjarm som de der inne ser bedre enn oss tv-seere.

Synes også at Kim også er stygg mot Maren. Han burde bare være smigret over at ei jente som henne er interessert i ham. Tolker det sånn at det ikke er det at hun er kåt / vil ha sex, men at hun har oppriktige følelser for ham. Hadde det vært i en annen setting: ute på byen, så tror jeg ikke Kom hadde hatt sjans. Maren ser mye bedre ut utseendemessig, enn det Kim gjør. Så han bør regne seg som heldig :)

• Liker 1
Skrevet

jeg heier på OC og Heidi kanskje. Synes det er vanskelig å finne ut av hvem som er mine favoritter. Silje og Joachim var helt klart mine favoritter og tror Joachim kommer inn igjen ;) Håper jeg virkelig han gjør!

Maren irriterer meg bare.

Skrevet

Synes også at Kim også er stygg mot Maren. Han burde bare være smigret over at ei jente som henne er interessert i ham. Tolker det sånn at det ikke er det at hun er kåt / vil ha sex, men at hun har oppriktige følelser for ham. Hadde det vært i en annen setting: ute på byen, så tror jeg ikke Kom hadde hatt sjans. Maren ser mye bedre ut utseendemessig, enn det Kim gjør. Så han bør regne seg som heldig :)

For å være helt ærlig, så synes jeg ikke Maren er sånn kjempe pen jeg. Synes Jeanette og Heidi er penere.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg håper Mikke stiller seg bak Nora og at hun velger Mikke, så vi kan bli kvitt Stian. Men jeg har en liten følelse på at de sender inn Stian igjen hvis han ryker :sukk: Stian minner meg nesten litt om Petter fra i fjor. Like plagsomme begge to.

Jeg synes det ble litt vel mye drama over at Kim ikke ville gå opp til rommet til Maren å kose med henne på mandagens episode. Det hele blir bare for dumt synes nå jeg. kan vi få noe nytt drama snart? :filer:

Skrevet

Maren irriterer meg sånn. Kan hun ikke skjønne at Kim er faktisk ikke interessert! :kjefte:

Skrevet

Hva er det dere synes er så pent med Jeanette? Synes hun har en litt rar munn og ser litt ut som "Lille My", og ikke har så mye utstråling... Men er veldig slank og elegant da.

Kanskje ikke så pent sagt, men når man er med på PH, må man tåle litt diskusjon, også rundt utseende. Jeg synes altså at Maren er penest, men det betyr ikke at jeg synes hun er sånn mega-pen. Men i forhold til de andre deltakerne (jeg synes ikke de er så vakre jeg, gå nedover Karl Johan og du ser drøssevis av pene folk..) så er hun det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men han vil tydeligvis ikke ha sex med henne igjen.

Jeg tror mye av grunnen til det, er at han vil virke litt tøff for seerne og for de andre deltakerne. Det gir han "creds" liksom, at han ikke vil...

Skrevet

Den eneste jeg liker på Paradise i år er Stian!

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Maren irriterer meg sånn. Kan hun ikke skjønne at Kim er faktisk ikke interessert! :kjefte:

Må si meg litt enig. Men skulle ønske de bare kunne snakke sammen og bli ferdig med dette.Verken Maren eller Kim tør å gå bort til hverandre. Skulle tro de begge var 14 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...