Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kim vinner uten tvil han var flinkest i går og var morsom i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem tror dere vinner? Jeg tror kanskje Niklas

Jeg synes denne wrestling-greia var utrolig teit. Synes de heller burde gitt de noen andre oppgaver sånn en og en.

jeg har en liiiiten feeling på kim :sjenert:

Skrevet (endret)

Ok så var det Kim som vant da :)

Jeg liker ikke Nora jeg. Vet ikke helt hvorfor.

Mikke virker så lav. Jeg liker ikke lave gutter :fnise:

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Maren graver sin egen grav...

Skrevet (endret)

Maren graver sin egen grav...

Enig. Jeg håper fortsatt hun ryker neste gang. Hun er så barnselig.

Endret av Lillemeg22
Gjest NozMonster
Skrevet

herreguuud, maren klaaarer ikke forstå at kim ikke er interesert! han sier jo mange ganger at han ikke er det, og maren tror at han liker henne såå godt siden han er litt for sjenert til å prate med henne... og når kim tuller litt med andre jenter, så sa hun at det hjelper ikke at " han prøver å gjøre meg sjalu" ...

har vi liiitt for høy selvtillitt og slik eller?

AnonymBruker
Skrevet

Maren går meg på nervene :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Så enig, så enig :daane:

La være og diss Maren så grådig, halloooo kan godt forstå reaksjonene hennes, nettopp opplevd å miste moren, får følelser

for en som bare vil leke...madeleine går bak ryggen hennes og de

ler av henne- hvor realt gjort er det??????

når man opplever slikt er det ganske vanlige reaksjoner vi ser, det hun trenger er rett og slett ekte mennesker som bryr seg og ikke ler av henne bak ryggen, ha litt forståelse..

Skrevet

Lurer på åssen fordel Kim får jeg.

Skrevet

La være og diss Maren så grådig, halloooo kan godt forstå reaksjonene hennes, nettopp opplevd å miste moren, får følelser

når man opplever slikt er det ganske vanlige reaksjoner vi ser, det hun trenger er rett og slett ekte mennesker som bryr seg og ikke ler av henne bak ryggen, ha litt forståelse..

Hvorfor Går madde bak ryggen hennes egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor Går madde bak ryggen hennes egentlig?

tja, i min verden er det falske mennesker som ikke vil deg noe godt, dvs hoggormer..

kunne aldri gjort slik mot ett annet menneske, skjønner meg ikke på slike folk og det vil uansett straffe seg, folk legger merke til det.

Skrevet (endret)

tja, i min verden er det falske mennesker som ikke vil deg noe godt, dvs hoggormer..

kunne aldri gjort slik mot ett annet menneske, skjønner meg ikke på slike folk og det vil uansett straffe seg, folk legger merke til det.

Jeg synes ikke hun har gått bak ryggen hennes. Hun gir jo Maren råd om å være hard to get ovenfor KIm og ikke være så innpå hele tiden. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Madde er såå falsk men. Hun har ikke gjort maren noe vondt. Det har ikke jeg fått med meg i hvert fall.

Endret av smalls
Gjest Lacus
Skrevet

Jeg er fult klar overt at hun har mistet moren sin, men når man velger å gå på tv så må man regne med reaksjoner. Etter min mening syns jeg ikke Maren burde fått lov å være med i PH når hun nettopp hadde mistet moren sin, av denne grunnen. Jeg ser for meg at det må bli veldig surt for henne senere(når sorgen er bearbeidet mere) og ha fått dette stempelet på seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke hun har gått bak ryggen hennes. Hun gir jo Maren råd om å være hard to get ovenfor KIm og ikke være så innpå hele tiden. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Madde er såå falsk men. Hun har ikke gjort maren noe vondt. Det har ikke jeg fått med meg i hvert fall.

pft, hun går jo rett til han og han andre han bor med og forteller hva hun har sagt- og så ler de av det, falsk med andre ord

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fult klar overt at hun har mistet moren sin, men når man velger å gå på tv så må man regne med reaksjoner. Etter min mening syns jeg ikke Maren burde fått lov å være med i PH når hun nettopp hadde mistet moren sin, av denne grunnen. Jeg ser for meg at det må bli veldig surt for henne senere(når sorgen er bearbeidet mere) og ha fått dette stempelet på seg.

Mennesker som har evne til å tenke mer enn øyet ser setter ikke stempel på henne, de som morrer seg over andres naivitet og uskyld gjør det.

Skrevet

må si meg enig der ja..

pft, hun går jo rett til han og han andre han bor med og forteller hva hun har sagt- og så ler de av det, falsk med andre ord

hører med litt falskhet på paradise hotel.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

må si meg enig der ja..

hører med litt falskhet på paradise hotel.. ;)

- Ikke nødvendigvis, har erfart at det er de som spiller med rene kort som blir best likt til slutt.........................

AnonymBruker
Skrevet

Eng. Når man er med på Ph, så må man tåle å ikke kun få positive kommentarer. Selv om man har mistet moren sin. Sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...