Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha ja :fnise: Lurer på hvem det var? Kanskje det var Stian? :skratte:

Ja kanskje det :fnise: Og alle som sier han er så ille :nei::hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

sånt man ikke kan laste ned når man bor i Norge altså....? :klo:

Joda! Det kan man :)

Du må bare ha et torrentprogram, som f.eks. bittorrent eller utorrent.

AnonymBruker
Skrevet

Joda! Det kan man :)

Du må bare ha et torrentprogram, som f.eks. bittorrent eller utorrent.

Og visst man har det og ikke får lastet ned likevel da?

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Og visst man har det og ikke får lastet ned likevel da?

Da har man ikke helt skjønt hvordan det funker!

Om du klikker på en episode på linken, kommer det opp torrentsider som har den episoden tilgjengelig. Man må deretter trykke på en av disse sidene (f.eks. torrenthound), for så å klikke på "download torrent" e.l.

edit: jeg kan ikke garantere for at det er mange nok delere, da. Er det ingen som deler, får man ikke lasta den ned.

Endret av Arnøy
Skrevet

Da har man ikke helt skjønt hvordan det funker!

Om du klikker på en episode på linken, kommer det opp torrentsider som har den episoden tilgjengelig. Man må deretter trykke på en av disse sidene (f.eks. torrenthound), for så å klikke på "download torrent" e.l.

edit: jeg kan ikke garantere for at det er mange nok delere, da. Er det ingen som deler, får man ikke lasta den ned.

Ja dette er en løsning da :helen: men har fortsatt et pittelite håp til Tv3.... :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Drit nå i PH DK!!! Irriterende at halve diskusjonen her inne dreier seg om det :kjefte:

Start deres egen tråd der dere kan grine over at tv 3 ikke skal sende DK versjonen.

• Liker 8
Skrevet

Drit nå i PH DK!!! Irriterende at halve diskusjonen her inne dreier seg om det :kjefte:

Start deres egen tråd der dere kan grine over at tv 3 ikke skal sende DK versjonen.

:jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Også så sur da :fnise:

Gjest Diamant
Skrevet

Bare for å snu litt på diskusjonen :goodbye:

Hvem er deres favoritt deltaker i år?

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, men tror jeg må si Kim ;-)

Skrevet

Min favorittdeltaker må være Maren :) Hun lager så mye liv på hotellet!

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg har ikke noen spesiell favoritt i år. Heidi er ganske søt, liker henne godt. Bortsett i fra Drammensnakket virker OC også som en ganske ok fyr :) Kim er veldig sjarmerendes han også :sjenert:

Skrevet

Jeg tror jeg heier på Maren og Stian. Også liker jeg Niclas'ene. Resten av gjengen er jeg relativt likegyldig til...

Gjest Mynona83
Skrevet

LilleNiclas har blitt så borte i det siste. Har jo knapt sett noe til han... SYnd.. Jeg synes han var skikkelig klysete og kvalm til å begynne med, men han ble morsom etterhvert...

Skrevet

Jeg liker Ole Christian fordi han virker som en skikkelig ålreit fyr, og Maren fordi hun er så underholdende på TV.

Skrevet

Jeg liker Ole Christian fordi han virker som en skikkelig ålreit fyr, og Maren fordi hun er så underholdende på TV.

Yes, indeed. :jepp:

Gjest Diamant
Skrevet

Noen som husker hva han nye svenske gutten heter igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som husker hva han nye svenske gutten heter igjen?

Mikael tror jeg :fnise:

Skrevet

Ole Christian, without a doubt. Han er jo verdens mest reale fyr, og han virker hakket smartere enn resten av klovnene der inne.

De andre har jeg egentlig ikke så mye til overs for..

Skrevet

Mine favoritter er OC og Maren. Maren er morsom og lager liv, pluss at jeg synes litt synd på henne. OC er bare utrolig herlig! Virker snill, ekte og smart i forhold til de andre der inne. Og han er jo kjekkest :rodmer:

Liker han nye svensken litt også. Kunne godt vært litt mer macho, men ansiktet er ikke så ille, også elsker jeg det svenske språket :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...