UnderCover Skrevet 5. april 2011 #1281 Skrevet 5. april 2011 Haha ja Lurer på hvem det var? Kanskje det var Stian? Ja kanskje det Og alle som sier han er så ille
Gjest Armule Skrevet 5. april 2011 #1282 Skrevet 5. april 2011 sånt man ikke kan laste ned når man bor i Norge altså....? Joda! Det kan man Du må bare ha et torrentprogram, som f.eks. bittorrent eller utorrent.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1283 Skrevet 5. april 2011 Joda! Det kan man Du må bare ha et torrentprogram, som f.eks. bittorrent eller utorrent. Og visst man har det og ikke får lastet ned likevel da?
Gjest Armule Skrevet 5. april 2011 #1284 Skrevet 5. april 2011 (endret) Og visst man har det og ikke får lastet ned likevel da? Da har man ikke helt skjønt hvordan det funker! Om du klikker på en episode på linken, kommer det opp torrentsider som har den episoden tilgjengelig. Man må deretter trykke på en av disse sidene (f.eks. torrenthound), for så å klikke på "download torrent" e.l. edit: jeg kan ikke garantere for at det er mange nok delere, da. Er det ingen som deler, får man ikke lasta den ned. Endret 5. april 2011 av Arnøy
UnderCover Skrevet 5. april 2011 #1285 Skrevet 5. april 2011 Da har man ikke helt skjønt hvordan det funker! Om du klikker på en episode på linken, kommer det opp torrentsider som har den episoden tilgjengelig. Man må deretter trykke på en av disse sidene (f.eks. torrenthound), for så å klikke på "download torrent" e.l. edit: jeg kan ikke garantere for at det er mange nok delere, da. Er det ingen som deler, får man ikke lasta den ned. Ja dette er en løsning da men har fortsatt et pittelite håp til Tv3....
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1286 Skrevet 5. april 2011 Drit nå i PH DK!!! Irriterende at halve diskusjonen her inne dreier seg om det Start deres egen tråd der dere kan grine over at tv 3 ikke skal sende DK versjonen. 8
Gigi Skrevet 5. april 2011 #1287 Skrevet 5. april 2011 Drit nå i PH DK!!! Irriterende at halve diskusjonen her inne dreier seg om det Start deres egen tråd der dere kan grine over at tv 3 ikke skal sende DK versjonen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1288 Skrevet 5. april 2011 Drit nå i PH DK!!! Irriterende at halve diskusjonen her inne dreier seg om det Start deres egen tråd der dere kan grine over at tv 3 ikke skal sende DK versjonen. Også så sur da
Gjest Diamant Skrevet 5. april 2011 #1289 Skrevet 5. april 2011 Bare for å snu litt på diskusjonen Hvem er deres favoritt deltaker i år? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, men tror jeg må si Kim ;-)
Gigi Skrevet 5. april 2011 #1290 Skrevet 5. april 2011 Min favorittdeltaker må være Maren Hun lager så mye liv på hotellet!
Gjest Lacus Skrevet 5. april 2011 #1291 Skrevet 5. april 2011 Jeg har ikke noen spesiell favoritt i år. Heidi er ganske søt, liker henne godt. Bortsett i fra Drammensnakket virker OC også som en ganske ok fyr Kim er veldig sjarmerendes han også
Xaphan Skrevet 5. april 2011 #1292 Skrevet 5. april 2011 Jeg tror jeg heier på Maren og Stian. Også liker jeg Niclas'ene. Resten av gjengen er jeg relativt likegyldig til...
Gjest Mynona83 Skrevet 5. april 2011 #1293 Skrevet 5. april 2011 LilleNiclas har blitt så borte i det siste. Har jo knapt sett noe til han... SYnd.. Jeg synes han var skikkelig klysete og kvalm til å begynne med, men han ble morsom etterhvert...
Vulpes Skrevet 5. april 2011 #1294 Skrevet 5. april 2011 Bare for å snu litt på diskusjonen Hvem er deres favoritt deltaker i år? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, men tror jeg må si Kim ;-) Jeg liker Ole Christian fordi han virker som en skikkelig ålreit fyr, og Maren fordi hun er så underholdende på TV.
Fashionistaen Skrevet 5. april 2011 #1295 Skrevet 5. april 2011 Jeg liker Ole Christian fordi han virker som en skikkelig ålreit fyr, og Maren fordi hun er så underholdende på TV. Yes, indeed.
Gjest Diamant Skrevet 5. april 2011 #1296 Skrevet 5. april 2011 Noen som husker hva han nye svenske gutten heter igjen?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1297 Skrevet 5. april 2011 Noen som husker hva han nye svenske gutten heter igjen? Mikael tror jeg
Gjest Mynona83 Skrevet 5. april 2011 #1298 Skrevet 5. april 2011 Mikael tror jeg Og ble kalt for Mikke
Lunivere Skrevet 5. april 2011 #1299 Skrevet 5. april 2011 Bare for å snu litt på diskusjonen Hvem er deres favoritt deltaker i år? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, men tror jeg må si Kim ;-) Ole Christian, without a doubt. Han er jo verdens mest reale fyr, og han virker hakket smartere enn resten av klovnene der inne. De andre har jeg egentlig ikke så mye til overs for..
zanell Skrevet 5. april 2011 #1300 Skrevet 5. april 2011 Mine favoritter er OC og Maren. Maren er morsom og lager liv, pluss at jeg synes litt synd på henne. OC er bare utrolig herlig! Virker snill, ekte og smart i forhold til de andre der inne. Og han er jo kjekkest Liker han nye svensken litt også. Kunne godt vært litt mer macho, men ansiktet er ikke så ille, også elsker jeg det svenske språket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå