UnderCover Skrevet 5. april 2011 #1261 Skrevet 5. april 2011 Jaja... Idag er det hvertfall brytekamp på paradise. Var det noen andre som såg den digre "pølsen" på nedre del av kroppen til personen i den grønne trikoten?? Refererer til reklamen altså, har ikke blitt "vist" enda
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1262 Skrevet 5. april 2011 Hehehe. Uansett hvilke tv-programmer du foretrekker, om det er True Blood eller Mad Men, dokumentarer eller Paradise Hotel, så trenger vel ikke det å bety at du er kjip og venneløs av den grunn...? Jeg pleier å snakke masse om PH med vennene mine, det er et morsomt samtaleemne synes nå jeg Og dette programmet er ganske så vanedannende å se på... Vet om folk som har helt dilla på "Lost" for eksempel, synes du det er like teit som det å ha dilla på Paradise Hotel? Jeg har ikke dilla på noen programmer spesielt, annet enn dagsrevyen, men jeg skriver jo at jeg gjerne ser Paradise Hotel. Men når man går omtrent i oppløsning og noen skriver at de har gledet seg i et år for å se den danske versjonen så tenker jeg.. ja.. at det har gått litt langt.
Foya Skrevet 5. april 2011 #1263 Skrevet 5. april 2011 Jaja... Idag er det hvertfall brytekamp på paradise. Var det noen andre som såg den digre "pølsen" på nedre del av kroppen til personen i den grønne trikoten?? Refererer til reklamen altså, har ikke blitt "vist" enda Haha nei det la jeg ikke merke til!? Hihi, for noen gutter altså
Lillemeg25 Skrevet 5. april 2011 #1264 Skrevet 5. april 2011 Ikke personangrep, oppfordring kaller vi dette Du oppfordrer folk til å skaffe seg venner og en hobby når du ikke en gang vet noen ting om hvor mange venner vi har og om vi har noen hobbyer? Det blir for dumt. Jeg sendte forresten en mail til TV3 å bare spurte hvorfor de ikke skal sende den Danske.
UnderCover Skrevet 5. april 2011 #1265 Skrevet 5. april 2011 Det var nok ingen pølse, men jeg ble helt satt ut
Sarafina Skrevet 5. april 2011 #1266 Skrevet 5. april 2011 (endret) Det var ikke det som var poenget, poenget var at folk er steik forbanna fordi de ikke får se den danske versjonen, skriver klagebrev og greier. Det er jo helt gale at man skal være så avhengig at man til og med vil se den danske versjonen. Har du selv SETT den danske versjonen? Etter min mening er det mye kulere å se på enn den norske - utrolig bra casting, i tillegg til at danskene generelt virker mer frigjorte og løsslupne enn oss nordmenn = god underholdning. De er rett og slett mye bedre til å lage Paradise enn det Norge er, og har jo holdt på flere sesonger også da. Den danske versjonen er alt det Paradise Hotel SKAL være: hotte hunks og babes, intriger, kjærlighet og sex, folk som tør å spille spillet, og morsomme vrier - er tydelig at tv-teamet og castingfolka vet hva de holder på med. De får ikke til det samme her i Norge, dessverre... Da er det ikke rart at mange av oss Paradise-fans ønsker å få se den danske versjonen. Selv er jeg altså PH-fan og ser på den norske også, selv om jeg synes den danske er mye bedre. Og med fare for å høres overfladisk ut: Det virker som om danskene klarer å finne noen av landets vakreste folk til å delta i Paradise... Line Sofie og Gleager fra 2009 og Peter og Amalie fra året etter, må vel være noen av Danmarks vakreste mennesker? Endret 5. april 2011 av Sarafina
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1267 Skrevet 5. april 2011 Det var nok ingen pølse, men jeg ble helt satt ut Kjært barn har mange navn
UnderCover Skrevet 5. april 2011 #1268 Skrevet 5. april 2011 Kjært barn har mange navn Og enda flere navn når man er singel
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1269 Skrevet 5. april 2011 Har du selv SETT den danske versjonen? Etter min mening er det mye kulere å se på enn den norske - utrolig bra casting, i tillegg til at danskene generelt virker mer frigjorte og løsslupne enn oss nordmenn = god underholdning. De er rett og slett mye bedre til å lage Paradise enn det Norge er, og har jo holdt på flere sesonger også da. Den danske versjonen er alt det Paradise Hotel SKAL være: hotte hunks og babes, intriger, kjærlighet og sex, folk som tør å spille spillet, og morsomme vrier - er tydelig at tv-teamet og castingfolka vet hva de holder på med. De får ikke til det samme her i Norge, dessverre... Da er det ikke rart at mange av oss Paradise-fans ønsker å få se den danske versjonen. Selv er jeg altså PH-fan og ser på den norske også, selv om jeg synes den danske er mye bedre. Jada jeg har sett den, og jeg har også sett den første amerikanske sesongen (venninne mine hadde helt dilla), men jeg synes det er nesten vondt å se at folk bryr seg så mye at de blir rasende når den ikke skal bli sendt. Det er noen som lever seg litt for mye inn i tvn og det som skjer der tydeligvis. Tv3 skal ikke sende Paradise Hotel danmark, okei da skal de ikke det
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1270 Skrevet 5. april 2011 Og enda flere navn når man er singel Haha det skal bli morsomt og se hvem det var som likte å bryte med en annen gutt litt for godt i kveld :D
smalls Skrevet 5. april 2011 #1271 Skrevet 5. april 2011 Jeg har ikke dilla på noen programmer spesielt, annet enn dagsrevyen, men jeg skriver jo at jeg gjerne ser Paradise Hotel. Men når man går omtrent i oppløsning og noen skriver at de har gledet seg i et år for å se den danske versjonen så tenker jeg.. ja.. at det har gått litt langt. Bare fordi jeg har gledet meg til den Danske PH, så er det å gå for langt? Skjønner ikke helt hvorfor du henger deg så opp i hva andre gleder seg til og at vi blir sure når de ikke skal sende en ordentlig sesong av PH.
UnderCover Skrevet 5. april 2011 #1272 Skrevet 5. april 2011 Haha det skal bli morsomt og se hvem det var som likte å bryte med en annen gutt litt for godt i kveld :D Kanskje det er gutten i den grønne trikoten
Foya Skrevet 5. april 2011 #1273 Skrevet 5. april 2011 Hehe ja, men HVEM er gutten i den grønne trikoten?
smalls Skrevet 5. april 2011 #1274 Skrevet 5. april 2011 (endret) Jaja... Idag er det hvertfall brytekamp på paradise. Var det noen andre som såg den digre "pølsen" på nedre del av kroppen til personen i den grønne trikoten?? Refererer til reklamen altså, har ikke blitt "vist" enda Haha ja Lurer på hvem det var? Kanskje det var Stian? Endret 5. april 2011 av smalls
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1275 Skrevet 5. april 2011 Hvem er gutten i den grønne trikoten? *nysgjerrig*
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1276 Skrevet 5. april 2011 Bare fordi jeg har gledet meg til den Danske PH, så er det å gå for langt? Skjønner ikke helt hvorfor du henger deg så opp i hva andre gleder seg til og at vi blir sure når de ikke skal sende en ordentlig sesong av PH. JA, jeg mener at det har gått vel langt når du har gått og gledet deg i ett år til et reality-program.
Gjest Armule Skrevet 5. april 2011 #1277 Skrevet 5. april 2011 Ikke personangrep, oppfordring kaller vi dette Det var en oppfordring, men allikevel måtte du signere som AB?
Gjest Armule Skrevet 5. april 2011 #1278 Skrevet 5. april 2011 Siden det ble litt bortgjemt, så legger jeg ut linken på nytt: http://torrentz.eu/any?q=paradise+hotel+danish+s07 Episodene til den danske versjonen for sesong 7.
UnderCover Skrevet 5. april 2011 #1279 Skrevet 5. april 2011 Siden det ble litt bortgjemt, så legger jeg ut linken på nytt: http://torrentz.eu/any?q=paradise+hotel+danish+s07 Episodene til den danske versjonen for sesong 7. sånt man ikke kan laste ned når man bor i Norge altså....?
smalls Skrevet 5. april 2011 #1280 Skrevet 5. april 2011 JA, jeg mener at det har gått vel langt når du har gått og gledet deg i ett år til et reality-program. Du trenger ikke å ta det så bokstavelig da. Jeg har liksom ikke gått å gledet meg til PH hver eneste dag i et år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå