Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje det er nettopp derfor. De vil vel ha mer oppmerksomhet rundt den norske.

Hadde de sendt begge på Tv3, så hadde jeg sett på begge versjonene. Men hvis jeg måtte velge mellom de to, så hadde jeg valgt den Danske.

Endret av smalls
Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hysteriet med å måtte se verken den norske eller den danske. Men for de som er HYPERINTERESSERT i å se den danske koste hva det koste vil, så har jeg en torrentlink her:

http://torrentz.eu/any?q=paradise+hotel+danish+s07

Har ikke sjekket om alle episodene er der, men det finner dere ut av selv :)

edit: vær obs på at det bare er webrip! Ikke rippa fra tv.

Endret av Arnøy
Gjest Lacus
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvorfor TV3 velger å ikke vise PH Danmark? Sa de noe om det?

Ville trodd at det har vært en kjempesuksess i forhold til seertall tidligere...?

Det fikk jeg ihvertfall inntrykk av etter å ha lest på forum, i media osv. + virket som om mange snakket om den danske versjonen også.

Dette har jeg også tengt. De skrev kun det jeg limte inn her, men sente dem en ny mail nå hvor jeg spurte etter grunnen. Blir spennende å se om jeg får svar :popcorn:

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hysteriet med å måtte se verken den norske eller den danske. Men for de som er HYPERINTERESSERT i å se den danske koste hva det koste vil, så har jeg en torrentlink her:

http://torrentz.eu/any?q=paradise+hotel+danish+s07

Har ikke sjekket om alle episodene er der, men det finner dere ut av selv :)

edit: vær obs på at det bare er webrip! Ikke rippa fra tv.

Fordi vi liker det og synes det er gøy? Å når man har gledet seg i nesten år får å se det, så det er klart man blir lei seg og sint når tv3 plutselig ikke skal sende det allikavel.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi liker det og synes det er gøy? Å når man har gledet seg i nesten år får å se det, så det er klart man blir lei seg og sint når tv3 plutselig ikke skal sende det allikavel.

Da er det på tide å finne seg noen andre hobbyer og ikke være så avhengig av tvn. Jeg synes også at Paradise Hotel er morsomt å se på, for de er jo noen tullinger, men jeg blir helt flau av å lese det som har vært diskutert her i det siste om hvor tragisk det er at de ikke skal sende den danske versjonen. Herregud, gå ut og få dere noen venner, hobbyer eller hva som helst! (Tipper jeg treffer spikeren på hodet nå, og at mange kommer til å fly i flint, hihihihi)

• Liker 5
Skrevet

Herregud, gå ut og få dere noen venner, hobbyer eller hva som helst! (Tipper jeg treffer spikeren på hodet nå, og at mange kommer til å fly i flint, hihihihi)

Hehehe. Uansett hvilke tv-programmer du foretrekker, om det er True Blood eller Mad Men, dokumentarer eller Paradise Hotel, så trenger vel ikke det å bety at du er kjip og venneløs av den grunn...? Jeg pleier å snakke masse om PH med vennene mine, det er et morsomt samtaleemne synes nå jeg :) Og dette programmet er ganske så vanedannende å se på... Vet om folk som har helt dilla på "Lost" for eksempel, synes du det er like teit som det å ha dilla på Paradise Hotel?

Skrevet (endret)

Da er det på tide å finne seg noen andre hobbyer og ikke være så avhengig av tvn. Jeg synes også at Paradise Hotel er morsomt å se på, for de er jo noen tullinger, men jeg blir helt flau av å lese det som har vært diskutert her i det siste om hvor tragisk det er at de ikke skal sende den danske versjonen. Herregud, gå ut og få dere noen venner, hobbyer eller hva som helst! (Tipper jeg treffer spikeren på hodet nå, og at mange kommer til å fly i flint, hihihihi)

Du måtte være anonym for å komme med en slik kommentar? Synes du heller kan stå frem med nick når du kommer med slikt dritt.

Herregud selv om man liker PH så betyr ikke det at man ikke har venner da eller ikke har noen hobbyer. Hva vet du om det da? Har nok av venner selv om jeg vil se på PH ;)

Endret av smalls
Gjest Armule
Skrevet

Jeg skjønner at folk kan like det, jeg følger med nå og da selv. Men når det virker som om det er verdens undergang at den danske versjonen ikke vises, så faller jeg litt av.

• Liker 1
Gjest Lacus
Skrevet

Herregud, gå ut og få dere noen venner, hobbyer eller hva som helst! (Tipper jeg treffer spikeren på hodet nå, og at mange kommer til å fly i flint, hihihihi)

Har venner som jeg finner på ting med jeg. Paradise Hotel kan jeg se på nettet når jeg får tid om jeg ikke skulle være hjemme den tiden det sendes. Jeg lar ikke PH stoppe meg fra å finne på andre ting heller. Jeg kjenner derimot flere som ikke kan finne på ting den dagen Frustrerte Fruer går ol.

Såjeg skjønner ikke hele problemet med å følge med på PH.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den norske versjoner er mye bedre jeg, liker dessuten å kunne høre at de snakker norsk. btw: Få ut svensken!

Skrevet

Gå ut å skaff deg noen venner selv.

Kan ikke vi bare få lov til å like PH da? Jeg ser på Ph fra mandag til torsdag og det varer i 40 min, så da er jeg helt avhengig av tvn og ikke har noen venner eller hobbyer? Jadda! :roll:

Gjest Armule
Skrevet

Hehe, jeg syns alltid det er så morsomt når man må ty til personangrep i argumenter! Da har man virkelig truffet spikern på hodet ;)

Skrevet

Jeg synes også det er litt rart om folk er så avhengig av PH at de synes det er oppriktig trist/kjipt at de ikke får sett den danske lenger :gjeiper:

Jeg koser meg med den norske, synes det er artig og enkel underholdning. Men det hadde ikke vært noen veldig big deal for meg om de sluttet å sende den.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at folk kan like det, jeg følger med nå og da selv. Men når det virker som om det er verdens undergang at den danske versjonen ikke vises, så faller jeg litt av.

Verden går ikke under, men ja jeg blir sikkelig sint når de ikke skal sende det.

Skrevet

Jeg synes også det er litt rart om folk er så avhengig av PH at de synes det er oppriktig trist/kjipt at de ikke får sett den danske lenger :gjeiper:

Jeg koser meg med den norske, synes det er artig og enkel underholdning. Men det hadde ikke vært noen veldig big deal for meg om de sluttet å sende den.

Folk er forskjellige.

Skrevet

Folk er forskjellige.

Jepp, det er vi :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har venner som jeg finner på ting med jeg. Paradise Hotel kan jeg se på nettet når jeg får tid om jeg ikke skulle være hjemme den tiden det sendes. Jeg lar ikke PH stoppe meg fra å finne på andre ting heller. Jeg kjenner derimot flere som ikke kan finne på ting den dagen Frustrerte Fruer går ol.

Såjeg skjønner ikke hele problemet med å følge med på PH.

Helt greit og en sunn innstilling, men har du lest hvor forbannet og nesten såret folk er for at de ikke skal få se Paradise Hotel Danmark? Jeg blir lei meg av å lese det!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg syns alltid det er så morsomt når man må ty til personangrep i argumenter! Da har man virkelig truffet spikern på hodet ;)

Ikke personangrep, oppfordring kaller vi dette :)

AnonymBruker
Skrevet

Gå ut å skaff deg noen venner selv.

Kan ikke vi bare få lov til å like PH da? Jeg ser på Ph fra mandag til torsdag og det varer i 40 min, så da er jeg helt avhengig av tvn og ikke har noen venner eller hobbyer? Jadda! :roll:

Det var ikke det som var poenget, poenget var at folk er steik forbanna fordi de ikke får se den danske versjonen, skriver klagebrev og greier. Det er jo helt gale at man skal være så avhengig at man til og med vil se den danske versjonen. Hadde den gått, og folk hadde fulgt med, helt greit, men å drive og klikke på tv3 og greier fordi de ikke skal sende den, det er ikke sunt altså. Og ja, jeg traff tydeligvis spikeren på hodet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du måtte være anonym for å komme med en slik kommentar? Synes du heller kan stå frem med nick når du kommer med slikt dritt.

Herregud selv om man liker PH så betyr ikke det at man ikke har venner da eller ikke har noen hobbyer. Hva vet du om det da? Har nok av venner selv om jeg vil se på PH ;)

Jepp, tenker litt smart vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...