Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det blir noe mellom Heidi og Mike eller hva han nå het. Lurer også på hvor han stiller seg til torsdag. Tror ikke Heidi velger han ovenfor Kim. Håper ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei av hele greia mellom Kim og Maren. Blir bare irritert over begges oppførsel. Og han nye gutten var bare ikke fin.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er lei av hele greia mellom Kim og Maren. Blir bare irritert over begges oppførsel. Og han nye gutten var bare ikke fin.

Enig. Begynner å bli lei det jeg å. :dry:

Han nye var ikke så mye å skryte av. Send heller inn noen kjekke Danske gutter. Virker ikke som det er så mange kjekke Norske gutter som vil være med på PH.

Skrevet

Jeg også. Spesielt nå som jeg vet hva hun nettopp har gått gjennom hjemme :sukk:

Jeg synes Kim burde ta en liten prat med Maren bare for å renske opp. Det er jo ikke verre enn at han sier "unnskyld hvis jeg ga deg feil inntrykk".

Hmm, har jeg gått glipp av noe? Har Maren gjennomgått ting hjemme? :forvirret:

Skrevet

Moren hennes døde like før hun kom inn på hotellet.

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Begynner å bli lei det jeg å. :dry:

Han nye var ikke så mye å skryte av. Send heller inn noen kjekke Danske gutter. Virker ikke som det er så mange kjekke Norske gutter som vil være med på PH.

Dersom modenhet og intellekt står på lista over kriterier som beskriver kjekkhet, så tror jeg nesten du bør glane andre steder enn såpeserier. Eller, kanskje det er bare i Norge at idiotene melder seg på denne serien. Hva vet vel jeg..

• Liker 1
Gjest Lacus
Skrevet

Fikk endelig svar fra tv3 jeg også.

"Hei

Vi har ikke kjøpt rettighetene til denne serien og kommer derfor ikke til å legge den ut på web, ei heller vise den på TV dessverre.

TV3"

:snurt:

Skrevet

"Hei

Vi har ikke kjøpt rettighetene til denne serien og kommer derfor ikke til å legge den ut på web, ei heller vise den på TV dessverre.

TV3"

duste folk azz.. skjønner ikke hva tv3 tenker med der.. !!

Skrevet

syns han nye var litt snygg jeg da.. også ser han tversigjennom go' ut..! beste hittil syns nå jeg.. :)

Gjest Lacus
Skrevet

duste folk azz.. skjønner ikke hva tv3 tenker med der.. !!

Skjønner det ikke helt jeg heller. :sukk: Men, men, jeg tror vi skal overleve uten også :fnise:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Dersom modenhet og intellekt står på lista over kriterier som beskriver kjekkhet, så tror jeg nesten du bør glane andre steder enn såpeserier. Eller, kanskje det er bare i Norge at idiotene melder seg på denne serien. Hva vet vel jeg..

Å når tid ble PH en såpeserie da? Nei det er ikke viktig for meg at guttene er så forbanna modne, men at de er kjekke er litt viktig og det er de ikke. Bare OC:

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

"Hei

TV3"

:kjefte::kjefte::kjefte:

Ingen andre plasser vi kan se sesong 7 av PH DK på?

Endret av Linda sofie
Skrevet

syns han nye var litt snygg jeg da.. også ser han tversigjennom go' ut..! beste hittil syns nå jeg.. :)

Enig i det. La dere merke til at han hadde helt nyblekede tenner? :fnise:

Litt uvant å se på gutter, men egentlig fint da.

Vet jeg har spurt før, men hvem er deres favoritter av deltakerne da?

Gjest Canis lupus
Skrevet

Tror hu "grove" fra i fjord hadde hatt det morro med Kim :ler: "Lille guttevalben!!"

Skrevet

"Hei

TV3"

Skrevet

Skjønner det ikke helt jeg heller. :sukk: Men, men, jeg tror vi skal overleve uten også :fnise:

Det tror ikke jeg :fnise:

Skrevet

Det tror ikke jeg :fnise:

Jeg overlever ikke uten :grine:

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvorfor TV3 velger å ikke vise PH Danmark? Sa de noe om det?

Ville trodd at det har vært en kjempesuksess i forhold til seertall tidligere...?

Det fikk jeg ihvertfall inntrykk av etter å ha lest på forum, i media osv. + virket som om mange snakket om den danske versjonen også.

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvorfor TV3 velger å ikke vise PH Danmark? Sa de noe om det?

Ville trodd at det har vært en kjempesuksess i forhold til seertall tidligere...?

Det fikk jeg ihvertfall inntrykk av etter å ha lest på forum, i media osv. + virket som om mange snakket om den danske versjonen også.

Jeg skjønner heller ikke hva de tenker med. Hvis jeg måtte velge mellom å se den Norske eller den Danske på tv3, så hadde jeg faktisk vslgt den Danske ovenfor den Norske!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg måtte velge mellom å se den Norske eller den Danske på tv3, så hadde jeg faktisk vslgt den Danske ovenfor den Norske!

Kanskje det er nettopp derfor. De vil vel ha mer oppmerksomhet rundt den norske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...