Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han nye fyren var ikke særlig kjekk! Har problemer med språk/dialekt, så dette blir moro! Korv :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg og! Eller, jeg begynte på den episoden der Marie kom inn :rodmer::fnise:

Jeg er fortsatt litt bitter over at hun ikke vant :fnise:

Skrevet

Jeg er fortsatt litt bitter over at hun ikke vant :fnise:

Iiih, jeg og! Og jeg ble hvertfall bitter over at hun ikke fikk være emd i jurien engang. Skjønner ikke det jeg, hun var jo blandt dem som hadde vært der absolutt lengst :klo:

Han nye gutten var ikke noe kjekk, men jeg er glad for at det kommer en som faktisk har tenkt til å spille. Jeg er egentlig skikkelig imot at vi skal ha svensker inne på norske paradise hotel, men nordmennene i år er jo så kjedelige, så da gir vi svensken en sjans :fnise:

Skrevet

Iiih, jeg og! Og jeg ble hvertfall bitter over at hun ikke fikk være emd i jurien engang. Skjønner ikke det jeg, hun var jo blandt dem som hadde vært der absolutt lengst :klo:

Han nye gutten var ikke noe kjekk, men jeg er glad for at det kommer en som faktisk har tenkt til å spille. Jeg er egentlig skikkelig imot at vi skal ha svensker inne på norske paradise hotel, men nordmennene i år er jo så kjedelige, så da gir vi svensken en sjans :fnise:

Med tanke på årets casting måtte de ty til nabolandet. Ikke at han var så mye å skryte av, men bedre enn Kim, Stian og alle de der!

Skrevet

Marie var ikke med i jurien pga hun røyk ut for tidlig. De som ryker ut sist før finalen er med i jurien. Er jo alltid sånn. Hun røyk ut noen uker før finalen og var derfor ikke med i jurien.

Skrevet

Med tanke på årets casting måtte de ty til nabolandet. Ikke at han var så mye å skryte av, men bedre enn Kim, Stian og alle de der!

Og han de tok fra nabolandet var kanskje ikke bra nok til å bli med i sitt eget land? Lavmål, TV3, lavmål :fnise:

Marie var ikke med i jurien pga hun røyk ut for tidlig. De som ryker ut sist før finalen er med i jurien. Er jo alltid sånn. Hun røyk ut noen uker før finalen og var derfor ikke med i jurien.

Åja, det er kanskje sånn det henger sammen. Så på listen over deltakere nå at hun røk ut akkurat for tidlig. Jeg reagerte på at hun ikke var med fordi hun var der så lenge, hun var jo der inne mye lenger enn flere av de som ble med i jurien :sukk:

Skrevet

Begynner å se på PH danmark jeg også... Peter er så fin :rodmer:, vi skulle hatt fler som han i norske PH!

Skrevet

hvis ikke tv3 ska sende den danske versjonen på tv så syns jeg dem kunne lagt den ut på tv3.no.. di gjorde jo det med den svenske i fjor ell noe..

Skrevet

hvis ikke tv3 ska sende den danske versjonen på tv så syns jeg dem kunne lagt den ut på tv3.no.. di gjorde jo det med den svenske i fjor ell noe..

Tviler på de gidder å gjøre det :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden begynner å bli kjedelig. Er jo bare snakk om tidligere versjoner av PH DK... Kan dere ikke lage en egen tråd for PH DK da?

• Liker 8
Gjest Lacus
Skrevet

Oooh! Ikke oppdaget at svenske sesong 1 av PH ligger på tv3play før nå :sjokkert: Gjett om det også skal bli sett :)

Skrevet

Jeg ser på PH DK sesong 5 på nett. Gleager er hot :rodmer::rodmer: Hvorfor er det ikke slike gutter i den Norske?

Han nye gutten (Mikael?) var ikke mye kjekk nei :ler:

Skrevet

Tviler på de gidder å gjøre det :sukk:

Jeg fikk svar på mailen min av TV3 og de sa de ikke hadde planer om å gjøre det :sukk: Jeg synes flere kan ta kontakt med dem, så kanskje de merker presset og legger det ut allikevel :lur:

Skrevet

Jeg fikk svar på mailen min av TV3 og de sa de ikke hadde planer om å gjøre det :sukk: Jeg synes flere kan ta kontakt med dem, så kanskje de merker presset og legger det ut allikevel :lur:

Sykt dårlig gjort! :kjefte: Ja jeg skal jammen meg sende de en mail til! :lur:

Skrevet

Huff da, sveisen til Triana var ikke særlig flatterende idag.

AnonymBruker
Skrevet

sleng ut mail adressen dit da? :)

Skrevet

Huff da, sveisen til Triana var ikke særlig flatterende idag.

Er den noengang det? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er den noengang det? :fnise:

Hehe, sant nok. Men ekstra fælt idag!

Skrevet

En svenske! :jepp: Han var jo litt kjekk også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...