Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff uff uff uff, maren stakkars maren... Jeg synes på en måte at maren burde beskyttes fra seg selv!! Da vi var 18 år gamle døde moren til venninnen min ganske uventet, faren hennes tok det utrolig tungt. Det ble ikke mye tid og fokus på datteren, hun flippet helt ut og lå veldig rundt, det var trøst, omsorg, kjærlighet der og da, det var fullt fokus på henne, hun var ikke alene de minuttene, det var full nærhet. Nå er det noen år siden og hun angrer veldig. Det hjalp der og da, men i ettertid skammer hun seg, angrer og vil ha det ugjort. Hun er med i støttegruppe der hun hører lignende historier fra andre. Jeg håper ikke maren våkner om noen år og angrer, og det hele attpåtil ble sendt på tv!!

jeg synes hun skulle vært frasnakket dette....

:klem: til maren

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marens mor døde bare en mnd før innspillingen av Paradise Hotel startet. Hun døde helt uventet.. Jeg synes det er litt rart at Maren ville være med på Paradise Hotel så kort tid etterpå. Og samtidig så fikk jeg litt medfølelse med henne, og jeg skjønner litt hvorfor hun oppfører seg smårart....

hva synes dere om dette?

Ville aldri i livet blitt med på en TV-produksjon som Paradise Hotel om moren min nettopp hadde dødd, så jeg tenker automatisk at hun er en kald fisk.

Men for all del, jeg får selvfølgelig medfølelse med henne, ingen burde miste en forelder så ung.

Gjest Anuket
Skrevet

Synes synd på henne, det må være hardt å miste sin mor så tidlig.

På en måte forstår jeg henne, hun var allerede påmeldt, og dette virket kanskje som en god måte å komme seg vekk fra alt som minnet om moren. Å komme seg vekk kan noen ganger være til hjelp. Jeg håper i hvertfall hun takler sorgen, :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg, Anuket, kan nesten ikke tenke meg hvor vanskelig det må være. :sukk:

Og Gaea, du kunne spart deg for det innlegget. Malene leser kanskje her, og du strør salt i sårene.

• Liker 2
Skrevet

Og Gaea, du kunne spart deg for det innlegget. Malene leser kanskje her, og du strør salt i sårene.

Veldig enig i dette... Tror nok ikke hun er en kald fisk, og tror ytterst få er det når ens egen mor har dødd... I tillegg vet vi ingen ting om det og hvordan Maren takler det. Deltakerne i et program som PH blir jo offentlige personer og må tåle kritikk og det å bli omtalt på diverse forum osv., - men akkurat når det gjelder en så alvorlig ting som dette bør man kommentere med forsiktighet, og det hører ikke til i offentligheten i det hele tatt.

Skrevet

Selvsagt var dette trist og det kan ikke være lett å miste sin mor i en så ung alder. Men Maren er ikke min favoritt person der inne og jeg har mine favoritter, MEN jeg har i hvert fall fått et annet syn på henne etter dette og det forklarer kanskje oppførselen hennes.

Skrevet

Nå kom jeg på en ting. Hvem er deres favoritter i programmet?

Jeg har egentlig ingen klare favoritter, synes castingen er usedvanlig dårlig i år... men om jeg likevel må velge noen, så går jeg for:

• Maren (skaper god tv-underholdning, og er i tillegg en søt og pen jente)

• Kim (selv om han ser ut som en 16-åring virker han som en god og sjarmerende person.

• Niklas Vindel (ja, han er klysete og innbilsk. Men i forhold til de andre gutta synes jeg han både er kjekkere og skaper mer underholdning, i tillegg er han eldre enn de andre. Synes årets deltakere er litt for unge etter min mening..)

• Nicklas Wiksell (synes han er litt mer underholdende enn de andre kjedelige pappfigurene der inne).

• Stian (lets face it, selv om han er aldri så irriterende, så hadde serien vært utrolig kjedelig uten Stian og Maren.)

De jeg liker minst må være Jeanette og Joachim (kjedelig jente, klysete, selvgod og uniteressant fyr).

Jeg synes at castingen i de tidligere sesongene har vært langt bedre enn i år. Både første året og i fjor hadde med mange sterke personligheter, folk som vi husker etterpå. Både Tine, Emil, Victoria, Stine Marie, Karoline, Thea, Carl, Torbjørn osv. fra i fjor er folk som skiller seg litt ut fra den gjennomsnittlige nordmann. Samme med Nanna, Lene, Ida og Noor, Mats og Rune osv. fra den første sesongen. Og selvfølgelig Petter Pilgaard da :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er enig i at i år så er det mange kjedelige folk med og ikke så mange som har sterke personligheter. Så jeg er veldig skuffet over nivået i år.

Jeg har ingen favoritter egentlig. Jeg liker OC da selv jeg blir gal av Drammens pratet hans. Jeg likte Silje veldig godt, så var synd hun måtte dra. Ellers har jeg ingen favoritter.

Skrevet

Leste at alle jentene synes han nye gutten var kjekk, så da bør han være det å :gjeiper: Vil ha noe fint å se på!

Skrevet

Jaja, nå vet jeg hvordan den nye gutten ser ut. Skuffet som et fly jeg nå... :sukk:

Skrevet (endret)

Jaja, nå vet jeg hvordan den nye gutten ser ut. Skuffet som et fly jeg nå... :sukk:

Hvor så du det hen? Jeg ikke sånn kjempe store forhåpninger men.

Endret av Lillemeg22
AnonymBruker
Skrevet

Tv3.no

Skrevet

Han nye gutten var ikke så kjekk akkurat, men jeg hadde virkelig ikke trodd noen annet :fnise: Men guttene i den Danske derimot er kjekke :rodmer:

Skrevet

Han nye gutten var ikke så kjekk akkurat, men jeg hadde virkelig ikke trodd noen annet :fnise: Men guttene i den Danske derimot er kjekke :rodmer:

Ja for det hjelper jo oss når tv3 ikke vil sende oss godbitene på tv :kjefte::sjenert:

Men en gang i år, må det jo komme inn et skikkelig mannebein :lete:

Skrevet

Ja for det hjelper jo oss når tv3 ikke vil sende oss godbitene på tv :kjefte::sjenert:

Men en gang i år, må det jo komme inn et skikkelig mannebein :lete:

Nei å vi får heller ikke sett det på TV3.Dk heller :kjefte:

Skrevet

Nei... Vi må nok pakke kofferten å flytte til Danmark.. :lur:

Skrevet

Nei... Vi må nok pakke kofferten å flytte til Danmark.. :lur:

Like før jeg gjør det altså! Jeg likte sist seong av PH Dk som ble sendt i fjor så mye at jeg har begynt å se hele sesongen fra starten av igjen på Tv3 play.

Gjest Raindrops
Skrevet

Like før jeg gjør det altså! Jeg likte sist seong av PH Dk som ble sendt i fjor så mye at jeg har begynt å se hele sesongen fra starten av igjen på Tv3 play.

Det vurderer jeg faktisk å gjøre selv.

Pokker at de ikke skal sende neste sesong :(

Skrevet

Jeg og! Eller, jeg begynte på den episoden der Marie kom inn :rodmer::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...