Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dæver av niklas fy han er så ekkel jeg blir kvalm. Ælig talt han må være den eldste paradise deltageren som har vært med og det 2 ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se at det er noe frekt med det svaret. Det var da helt greit, bare ikke det svaret dere ønsket dere. ;)

Det er frekt at de ikke vil sende det på tv3 :opplyser:

Skrevet

Jeg dæver av niklas fy han er så ekkel jeg blir kvalm. Ælig talt han må være den eldste paradise deltageren som har vært med og det 2 ganger.

Æsj, ja. Å være med èn gang er en ting, men to ganger? Han er så PR-kåt!

Gjest Armule
Skrevet

FYY så frekt :snurt::kjefte: Svaret du fikk selvsagt..

Hva var så frekt med svaret, om jeg får spørre?

Skrevet (endret)

Hva var så frekt med svaret, om jeg får spørre?

Som det står i innlegget et par innlegg ovenfor: Det er frekt at de ikke vil sende det på tv3 :opplyser:

Endret av BippeStankelbein
Skrevet

Det handler kanskje om penger de ikke vil bruke enn at de bare ikke vil sende episodene i så lang periode på TV. Om det isåfall er pengene det går på, ender nok ikke PH DK på tv3play heller, sett at de uansett på ha kjøpt rettighetene. For de nordmenn med skarpere ører, kan jo i verste fall tv3.dk være en løsning :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er frekt at de ikke vil sende det på tv3 :opplyser:

Det er selvfølgelig dumt for dere som gjerne ville sett det at de ikke skal sende det.

Men frekt? Nei, det er det ikke.

Ang. Niclas (som jeg forøvrig heller ikke liker), så er han ikke den eldste som har vært med og ikke den eneste som har vært med to ganger. Han er ifølge tv3 25år. Jeg mener bl.a. Petter fra i fjor var eldre enn det.

Skrevet

Jeg synes hvertfall det er frekt. Jeg som hadde gledet meg sånn :sukk:

Men men... Og på tv3.dk så fikk jeg beskjed om å måtte betale visst jeg ville se :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hvertfall det er frekt. Jeg som hadde gledet meg sånn :sukk:

Men det må du jo selvfølgelig få lov til å synes. :klemmer: Jeg mente ikke å være frekk mot deg, Bippe. :)

Er det mye du måtte betalt for å se det på tv3dk, da?

Skrevet

Det handler kanskje om penger de ikke vil bruke enn at de bare ikke vil sende episodene i så lang periode på TV. Om det isåfall er pengene det går på, ender nok ikke PH DK på tv3play heller, sett at de uansett på ha kjøpt rettighetene. For de nordmenn med skarpere ører, kan jo i verste fall tv3.dk være en løsning :)

Men når man må betale, og ikke får undertekster, så er det liksom ikke så aktuelt :sukk:

Skrevet

Men det må du jo selvfølgelig få lov til å synes. :klemmer: Jeg mente ikke å være frekk mot deg, Bippe. :)

Er det mye du måtte betalt for å se det på tv3dk, da?

Hehe :klemmer: overlever den :fnise:

Det er en god stund siden jeg sjekket, kan ikke huske helt. Var ikke snakk om mye, det var vel under 20kr mener jeg, og jeg vet ikke om det var for alle episodene osv. Men kjipt å måtte betale for herligheten :sukk:

Gjest Linda sofie
Skrevet

På tv3 Dk er det jo ikke tekstet. Jeg skjønner ikke Dansk så godt. Må jo nesten flytte til DK for å få sett PH Dk her. Nå ble jeg sikkelig skuffet!!! :sukk: Vil så gjerne se sesong 7.

Skrevet

Det ser ikke ut som om det går an å betale for å se det en gang... Det er visst geografiske begrensninger hos Viaplay.dk...

Kjipern altså - den danske versjonen har jo vært utrolig mye bedre enn den norske de to første sesongene i alle fall...

Skrevet
:kjempesinna: For noe dritt!!! Jeg som hadde gledet meg så til Paradise Hotel Danmark. Dumme tv3.
Skrevet

Marens mor døde bare en mnd før innspillingen av Paradise Hotel startet. Hun døde helt uventet.. Jeg synes det er litt rart at Maren ville være med på Paradise Hotel så kort tid etterpå. Og samtidig så fikk jeg litt medfølelse med henne, og jeg skjønner litt hvorfor hun oppfører seg smårart....

hva synes dere om dette?

Gjest Mynona83
Skrevet

Marens mor døde bare en mnd før innspillingen av Paradise Hotel startet. Hun døde helt uventet.. Jeg synes det er litt rart at Maren ville være med på Paradise Hotel så kort tid etterpå. Og samtidig så fikk jeg litt medfølelse med henne, og jeg skjønner litt hvorfor hun oppfører seg smårart....

hva synes dere om dette?

Så det jeg og. Jeg tenkte at grunnen til at hun ble med kanskje var for å få avstand til det triste, noe annet å tenke på, komme seg unna de triste medfølende ansiktsuttrykkene hjemme i Norge.

Og det forklarer kanskje hvorfor hun oppfører seg som hun gjør ja. Hun har jo sagt i intervjuer på radio og aviser/blader at hun vanligvis ikke har seg med gud og hvermann. At hun egentlig ikke har noe særlig aktivt sexliv. Hun søker kanskje etter trøst der hun tror hun kan finne det?!

Synes absolutt synd på jenta. Har mange venner som har mistet en forelder i ung alder, så jeg har sett hva det kan gjøre med en.

Skrevet

Nei Petter som vant sesong 1 var 29.

Skrevet

Og det forklarer kanskje hvorfor hun oppfører seg som hun gjør ja. Hun har jo sagt i intervjuer på radio og aviser/blader at hun vanligvis ikke har seg med gud og hvermann. At hun egentlig ikke har noe særlig aktivt sexliv. Hun søker kanskje etter trøst der hun tror hun kan finne det?!

Det tror jeg også. Kos og nærhet føles jo trøstende, og så leder det ene til det andre, og gir en slags flukt fra virkeligheten. jeg tror ikke at hun er ute etter sexen, men kjærlighet og nærhet. Virker jo som om hun er blitt forelsket i Kim, og har ekte følelser. Håper det kan bli noe mellom dem.

Kjenner at jeg heier på Maren, jeg. Hun er en morsom jente som snakker rett fra levra. Mye mer tv-materiale enn de kjedelige og anonyme Heidi, Jeanette og Madelen.

Skrevet

hva synes dere om dette?

Jeg føler så klart bare medfølelse med henne, for å miste en forelder i så ung alder må være helt grusomt.

Og jeg håper folk har folkevett nok til og ikke slenge drit om dette. Synes ikke akkurat dette er noe man trenger å diskutere så veldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...