AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1101 Skrevet 1. april 2011 Aprilsnarr?? Jeg skrev ikke den om Triana men hvis du ikke tror meg så kan du gå inn på seher å lese saken om Silje og Stian
Gjest Mynona83 Skrevet 1. april 2011 #1102 Skrevet 1. april 2011 Jeg skrev ikke den om Triana men hvis du ikke tror meg så kan du gå inn på seher å lese saken om Silje og Stian Men det er da en kjent sak at aviser og blader osv lager aprilsnarrer de og. Så det var i grunnen det jeg mente!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1103 Skrevet 1. april 2011 Åssen spoila de i reklamen? Fikk det ikke med meg. Før reklamen sa silje at hun var usikker på om hun ville stille seg bak stian ( det skappte litt spenning for min del iallefall), men når de viste klipp av hva som skulle skje etter pausen så viste de at silje sto bak stian på parsermonien:( Vis de ikke hadde vist dette så hadde det også blitt mye mere spennende når stian sa at han ikke var til og stole på, for da kunne man jo kanskje trodd at silje ville prøvd og stille seg bak en annen..
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1104 Skrevet 1. april 2011 hvilken mail sender dere til a? ang. sending av PH danmark.... :D
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1105 Skrevet 1. april 2011 Før reklamen sa silje at hun var usikker på om hun ville stille seg bak stian ( det skappte litt spenning for min del iallefall), men når de viste klipp av hva som skulle skje etter pausen så viste de at silje sto bak stian på parsermonien:( Vis de ikke hadde vist dette så hadde det også blitt mye mere spennende når stian sa at han ikke var til og stole på, for da kunne man jo kanskje trodd at silje ville prøvd og stille seg bak en annen.. Om du får vite om Silje stiller seg bak Stian kl 22.05 eller 22.10 spiller vel strengt tatt ingen rolle? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1106 Skrevet 2. april 2011 Men det er da en kjent sak at aviser og blader osv lager aprilsnarrer de og. Så det var i grunnen det jeg mente! Ja men tviler på at det var en aprilspøk. Håper han nye gutten er litt kjekk i hvert fall!
Gigi Skrevet 2. april 2011 #1107 Skrevet 2. april 2011 Maren synes han var kjekk i hvert fall, men hun har kanskje ikke så høye standarder?
Despicable Me Skrevet 2. april 2011 #1108 Skrevet 2. april 2011 Før reklamen sa silje at hun var usikker på om hun ville stille seg bak stian ( det skappte litt spenning for min del iallefall), men når de viste klipp av hva som skulle skje etter pausen så viste de at silje sto bak stian på parsermonien:( Vis de ikke hadde vist dette så hadde det også blitt mye mere spennende når stian sa at han ikke var til og stole på, for da kunne man jo kanskje trodd at silje ville prøvd og stille seg bak en annen.. Kaller du det for spoiling?
Despicable Me Skrevet 2. april 2011 #1109 Skrevet 2. april 2011 Før reklamen sa silje at hun var usikker på om hun ville stille seg bak stian ( det skappte litt spenning for min del iallefall), men når de viste klipp av hva som skulle skje etter pausen så viste de at silje sto bak stian på parsermonien:( Vis de ikke hadde vist dette så hadde det også blitt mye mere spennende når stian sa at han ikke var til og stole på, for da kunne man jo kanskje trodd at silje ville prøvd og stille seg bak en annen.. Kaller du det for spoiling?
Despicable Me Skrevet 2. april 2011 #1110 Skrevet 2. april 2011 Var ikke meningen at det skulle komme to ganger :gjeiper: (går vel ikke an å slette heller? )
smalls Skrevet 2. april 2011 #1111 Skrevet 2. april 2011 Kaller du det for spoiling? Vel vil ikke akkurat kalle det for spoiling at de viser i reklamen hvem som står bak hvem? Så lenge de ikke viser hvor den som har en fredning stiler seg da. Det ødelegger jo alt. Men vi visste jo egentlig hvor alle skulle stille seg utenom Nora.
Gjest Mynona83 Skrevet 2. april 2011 #1112 Skrevet 2. april 2011 Ja men tviler på at det var en aprilspøk. Håper han nye gutten er litt kjekk i hvert fall! Kan jeg få link til artikkel om Stian og Triana som har sex?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1113 Skrevet 2. april 2011 Kan jeg få link til artikkel om Stian og Triana som har sex? Det var ikke jeg som skrev det om Triana og Stian. Det var en annen AB. Så det vet ikke jeg noe om. Jeg skrev kun det om at Silje og Stian hadde kranglet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1114 Skrevet 2. april 2011 Understreker det som var ironi: Jeg mener bestemt at Stian har penest kropp der inne. Han er slank og elegant. Men nå er jeg mann, så det er kanskje derfor jeg ikke har peiling. Selvsagt er Madelen penest der inne.. dette vil 99% av alle menn si. Kvinner og barn forstår ikke ironi. Og idiotiske menn forstå ikke hvordan de skal skrive en ironisk tekst. 3
Gjesten Skrevet 2. april 2011 #1115 Skrevet 2. april 2011 Jeg fikk svar av TV3! Hei Det er ingen planer om å sende den danske versjonen dessverre. Danskene lager utrolige 64 episoder av serien og vi har derfor valgt å ikke gå med Paradise i en så lang periode denne gangen.
UnderCover Skrevet 2. april 2011 #1116 Skrevet 2. april 2011 (endret) Jeg fikk svar av TV3! FYY så frekt Svaret du fikk selvsagt.. Endret 2. april 2011 av BippeStankelbein
Gjesten Skrevet 2. april 2011 #1117 Skrevet 2. april 2011 Jeg skrev tilbake og ba om de kunne legge det ut på TV3play. Oppfordrer dere alle til å gjøre det samme, kanskje de gjør det hvis de får nok forespørsler.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #1118 Skrevet 2. april 2011 FYY så frekt Svaret du fikk selvsagt.. Jeg kan ikke se at det er noe frekt med det svaret. Det var da helt greit, bare ikke det svaret dere ønsket dere. 3
Gjest Jente1990:) Skrevet 2. april 2011 #1119 Skrevet 2. april 2011 FYY så frekt Svaret du fikk selvsagt.. Hvis de hengerumpene ikke gidder å sende PH DK på tv3 kan de vel legge ut episodene på tv3 play! De sender jo som regel PH DK halv 11 på kvelden. Skjønner ikke hvorfor det er så ille å sende det da. De sender jo bare teite programmer på den tiden til vanlig uansett- Åhh
Tears.of.the.Sun Skrevet 2. april 2011 #1120 Skrevet 2. april 2011 Uff, håper de forandrer mening og sender PH Danmark!! I hvert fall legger de ut på nett....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå