Lillemeg25 Skrevet 1. april 2011 #1081 Skrevet 1. april 2011 herregud.. hvorfor ska dem pluteselig ikke sende det lengre.. da er dem jo noen idioter.. arg.. Enig. Dette synes jeg var sikkelig teit gjort
Bankai L Skrevet 1. april 2011 #1082 Skrevet 1. april 2011 Er det bare meg som tar Stian sin side? xD. Greit nokk at han pushet for hardt på sexdelen, men hun blåste det jo opp til de grader. Syntes det var dårlig taktisk av hun å lage dårlig stemmning med han rett før parsermonien. Stian var teit under parsermonien når han begynnte å le, men han var ærlig med ho på slutten og sa at hun ikkje sto trygt. Det hadde da ingenting å si for utfallet at han sa det etter min mening. Hun hin hadde fredning så han måtte jo ikkje gjort noe valg uansett. Kommentaren til Silje var jo helt uncalled for. Greit at man er frustert, men man trenger ikkje å synke så langt ned for det om. 1
Munchlax Skrevet 1. april 2011 #1083 Skrevet 1. april 2011 Klipt ut fra TV3 sin facebookside: "skal dere sende den danske versjonen også som dere gjorde sist sommer..? blir det paradis hotel danmark på tv3 16. mars kl. 02:57 TV3 Norway Nei, det er ingen planer om det. 18. mars kl. 10:39" Er nok ingen aprilspøk, nei.
Lillemeg25 Skrevet 1. april 2011 #1084 Skrevet 1. april 2011 Klipt ut fra TV3 sin facebookside: "skal dere sende den danske versjonen også som dere gjorde sist sommer..? blir det paradis hotel danmark på tv3 16. mars kl. 02:57 TV3 Norway Nei, det er ingen planer om det. 18. mars kl. 10:39" Er nok ingen aprilspøk, nei. Hvis Tv3 får mange mail om at de må sende PH DK, så kanskje de gjør det? Det er verdt et forsøk!
Munchlax Skrevet 1. april 2011 #1085 Skrevet 1. april 2011 Alle som har skrevet i denne tråden får sende en mail til TV3 og sende neste sesong. Med alle de gale damene/jentene som skriver her, tørr de vel ikke annet enn å høre etter.
Lillemeg25 Skrevet 1. april 2011 #1087 Skrevet 1. april 2011 Alle som har skrevet i denne tråden får sende en mail til TV3 og sende neste sesong. Med alle de gale damene/jentene som skriver her, tørr de vel ikke annet enn å høre etter. Jeg skal sende en mail nå!!
Fashionistaen Skrevet 1. april 2011 #1088 Skrevet 1. april 2011 Jeg skal sende en mail nå!! Same here, og jeg lurer på hvorfor guttene i klassen min synes jeg er litt spesiell og rar i blant Uansett, så nettopp gårsdagens episode! Stian er jo virkelig en DUST! At det går an å si sånn som han gjorde på parseremonien. Er ikke for ljuging, men i noen tilfeller skader ikke en hvit løgn. Gud, det er greit at Stian er seksuelt frustrert, men jeg tror det hadde hjulpet om han hadde begynt å tenke med nøtta i stedet for pikken! Håper stian ryker neste uke, altså! Er det noen av dere ivrige PH fans som har lest den der Paradisespanky bloggen. Digger bloggen, fyren har dritbra humor. Anyway, ut med Stian
Lillemeg25 Skrevet 1. april 2011 #1089 Skrevet 1. april 2011 Hvis noen får respons fra TV3 på mailen, så si ifra! Ja ut med Stian!
Gjest Jente1990:) Skrevet 1. april 2011 #1090 Skrevet 1. april 2011 Jeg lurer fortsatt på hvorfor Stian ble valgt av alle de som søkte. Jeg skjønner det ikke. Jeg synes egentlig at Heidi og Madde kan pakke sakene sine og dra hjem. De er så kjedelige Jeanette å. For en kjedelig gjeng de har valgt ut i år. Tror jeg må sende Tv3 en mail jeg. Paradise hotel Danmark er best.
UnderCover Skrevet 1. april 2011 #1091 Skrevet 1. april 2011 Dere fant en slags link ja Men fyyyyyy så dårlig gjort. Jeg hadde også gledet meg til den danske, så jeg og vil sende mail
UnderCover Skrevet 1. april 2011 #1092 Skrevet 1. april 2011 Er det bare meg som tar Stian sin side? xD. Greit nokk at han pushet for hardt på sexdelen, men hun blåste det jo opp til de grader. Syntes det var dårlig taktisk av hun å lage dårlig stemmning med han rett før parsermonien. Stian var teit under parsermonien når han begynnte å le, men han var ærlig med ho på slutten og sa at hun ikkje sto trygt. Det hadde da ingenting å si for utfallet at han sa det etter min mening. Hun hin hadde fredning så han måtte jo ikkje gjort noe valg uansett. Kommentaren til Silje var jo helt uncalled for. Greit at man er frustert, men man trenger ikkje å synke så langt ned for det om. Ja Silje var en luremus! Jeg og holder litt med Stian ja Men menn er menn, og når til og med jeg liker damekropper, så skulle det bare mangle at mannfolka der inne blir sexuelt frustrert når de ser pene kropper i undertøy osv.
Gjest Mynona83 Skrevet 1. april 2011 #1093 Skrevet 1. april 2011 Dere kan jo bare se den danske på tv3.dk da. Jeg gjorde det når den første gikk i Norge. Jeg gikk glipp av et par episoder, så da så jeg de på nett i steden. Og da kunne jeg se så mange jeg ville og, og slutte å følge med på TV. Den gangen stod det hvertfall ikke noe om vinneren. Jeg klikka jo selvfølgelig ikke på noe annet en der man så episodene heller, for jeg ville jo ikke vite.
UnderCover Skrevet 1. april 2011 #1094 Skrevet 1. april 2011 Dere kan jo bare se den danske på tv3.dk da. Jeg gjorde det når den første gikk i Norge. Jeg gikk glipp av et par episoder, så da så jeg de på nett i steden. Og da kunne jeg se så mange jeg ville og, og slutte å følge med på TV. Den gangen stod det hvertfall ikke noe om vinneren. Jeg klikka jo selvfølgelig ikke på noe annet en der man så episodene heller, for jeg ville jo ikke vite. Jeg har prøvd, men man må betale................................................................................
Gjest Jente1990:) Skrevet 1. april 2011 #1095 Skrevet 1. april 2011 Dere kan jo bare se den danske på tv3.dk da. Jeg gjorde det når den første gikk i Norge. Jeg gikk glipp av et par episoder, så da så jeg de på nett i steden. Og da kunne jeg se så mange jeg ville og, og slutte å følge med på TV. Den gangen stod det hvertfall ikke noe om vinneren. Jeg klikka jo selvfølgelig ikke på noe annet en der man så episodene heller, for jeg ville jo ikke vite. Vinneren i år står der ikke nå er pga sesongen ikke er blitt vist ferdig. Den vises nå, men jeg klikker meg ikke inn der for sist gang fikk jeg vinnerene slengt i trynet. Tar ikke den sjansen igjen altså.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1096 Skrevet 1. april 2011 Og hvor i innlegget ditt var det noe som skulle fremstå som ironisk? Understreker det som var ironi: Jeg mener bestemt at Stian har penest kropp der inne. Han er slank og elegant. Men nå er jeg mann, så det er kanskje derfor jeg ikke har peiling. Selvsagt er Madelen penest der inne.. dette vil 99% av alle menn si. Kvinner og barn forstår ikke ironi.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1097 Skrevet 1. april 2011 På Seher sto at at Silje og Stian hadde hatt en kjempe krangel, men tv3 mente det ble for sterkt og derfor visste de ikke den episoden på tv. Dette var noe det som sto: FOR STERKT FOR TV: Stemningen mellom de «Paradise Hotel»-romkameratene Silje Winther og Stian Andrå var langt mer dramatisk enn TV3s sendinger har gitt inntrykk av. Men den heftige krangelen ble aldri vist på TV... Hvorfor viser de ikke sånt? Jeg tviler på de begynte å sloss men teit de ikke viste det da! Ikke rart PH Norge er så kjedelig når de klipper vekk slike ting. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1098 Skrevet 1. april 2011 På Seher sto at at Silje og Stian hadde hatt en kjempe krangel, men tv3 mente det ble for sterkt og derfor visste de ikke den episoden på tv. Dette var noe det som sto: FOR STERKT FOR TV: Stemningen mellom de «Paradise Hotel»-romkameratene Silje Winther og Stian Andrå var langt mer dramatisk enn TV3s sendinger har gitt inntrykk av. Men den heftige krangelen ble aldri vist på TV... Hvorfor viser de ikke sånt? Jeg tviler på de begynte å sloss men teit de ikke viste det da! Ikke rart PH Norge er så kjedelig når de klipper vekk slike ting. På Seher står det at Stian hadde sex med Triana. Hvorfor viser de ikke dette?
smalls Skrevet 1. april 2011 #1099 Skrevet 1. april 2011 På Seher står det at Stian hadde sex med Triana. Hvorfor viser de ikke dette? Triana har kjæreste så tviler hun hadde sex med Stian. Å tror ikke Stian er hennes type
Gjest Mynona83 Skrevet 1. april 2011 #1100 Skrevet 1. april 2011 På Seher sto at at Silje og Stian hadde hatt en kjempe krangel, men tv3 mente det ble for sterkt og derfor visste de ikke den episoden på tv. Dette var noe det som sto: FOR STERKT FOR TV: Stemningen mellom de «Paradise Hotel»-romkameratene Silje Winther og Stian Andrå var langt mer dramatisk enn TV3s sendinger har gitt inntrykk av. Men den heftige krangelen ble aldri vist på TV... Hvorfor viser de ikke sånt? Jeg tviler på de begynte å sloss men teit de ikke viste det da! Ikke rart PH Norge er så kjedelig når de klipper vekk slike ting. På Seher står det at Stian hadde sex med Triana. Hvorfor viser de ikke dette? Aprilsnarr??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå