Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Nå vil jeg ha Stian ut! Jeg liker heller ikke Maren så godt Men Stian er verre enn Maren da. Utrolig teit av han og Niklas å le under parsermonien da, Ærlig talt. Jeg vet ikke hvor lenge jeg orker Stian mer. Har aldri likt han, Stian må ut så fort som mulig nå. Jeg blir virkelig gal av fyren. Å Nora kommer til å angre :popcorn:

Endret av Jente1990:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stian irriterer meg! :rope:

• Liker 1
Skrevet

Maren lager litt liv, og det trengs. For en kjedelig gjeng.

Veldig enig! Jeanette må muligens være den kjedeligste realitydeltakeren noensinne, og i tillegg finnes hun ikke pen... Heidi gjør heller ikke så mye ut av seg, men er i det minste veldig søt og virker hyggelig.

Er ellers enig i at Maren faktisk er den peneste der inne, ved siden av Heidi vil jeg si. Mulig man glemmer / avskriver Maren litt på grunn av all sex- og bæsj-pratet hennes. (Det siste er jeg veldig overrasket over at ei ung og pen jente tør å snakke om på tv, er jo noe de fleste ikke vil snakke om at de gjør.) Ble litt sjokkert der nesten :fnise:

Skrevet

Og stian er en jævla idiot, Nora kommer til å angre, men som en rer, så ligger en.

Sånn jeg ser det, så hadde vel ikke Nora noe særlig annet valg enn å stille seg bak Stian. Hvem skulle hun ellers velge? De andre er jo ganske "opptatte" om man kan si det sånn. Hadde hun kunnet velge fra øverste hylle, hadde hun nok tatt OC eller Niklas.

Ellers er jeg enig med mange her som har OC som har favoritt, han virker kul og hyggelig, med noe mellom øra. Men ikke enig i at han er så veldig kjekk - det er ingen av gutta der inne egentlig...

Norge har jo mange skikkelige hunks... men de vil nok sikkert ikke være med på Paradise? Eller, det må jo ha vært kjekkere gutter enn disse som har søkt om å være med, men TV3 ser kanskje etter andre "kvaliteter". Eller det motsatte vil jeg si, virker som om dumskap har vært noe de ønsker seg av deltakerne, ref Stian.

Hadde håpet at det hadde kommet inn en høy, mørk og kjekk gutt a la Gleager eller Peter fra den danske... Eller Kasper, som også var utrolig kjekk. Eller Jon som var veldig sjarmerende. Lite karisma blant årets deltakere...

I den danske versjonen var det utrolig mange pene deltakere, også blant jentene, som Line Sofie, Kit og Claudia f. eks.

AnonymBruker
Skrevet

Madelen ser ut som et mumitroll synes jeg. Det er også bare én av guttene på paradise som har sagt hun er finest, alle andre foretrekker Jeanette.

Hvordan vet du at alle de andre gutta der inne foretrekker Jeanette?

Skrevet

Hadde håpet at det hadde kommet inn en høy, mørk og kjekk gutt a la Gleager eller Peter fra den danske... Eller Kasper, som også var utrolig kjekk. Eller Jon som var veldig sjarmerende. Lite karisma blant årets deltakere...

I den danske versjonen var det utrolig mange pene deltakere, også blant jentene, som Line Sofie, Kit og Claudia f. eks.

Enig! Guttene i den Danske er jo SÅ mye kjekkere. Gleager og Rasmus :rodmer: Her snakker vi hunks! Jeg er veldig skuffet over hvor lavt nivået er i år. Joachim, Kim, Stian og Niclas?? Finnes ikke kjekke. Kim ser ut som en 16 åring.

Jeg synes Amalie fra sesong 6 som gikk i fjor var utrolig pen. Claudia også. Av de Norske synes jeg Heidi og Jeanette. Men Jeanette har virkelig ikke utstråling. Tror jeg aldri har sett henne smile?

Gleder meg til den Danske kommer. Da blir det andre boller!

• Liker 1
Skrevet

Og der spoila tv3 seg selv IGJEN :(

De viste hvem som hadde stilt seg bak hvem.. vil ikke si noe mer for å ikke spoile jeg å for de som ikke så det, men de ødla en del av spenningen for meg iallefall :(

Åssen spoila de i reklamen? Fikk det ikke med meg.

Skrevet

Enig! Guttene i den Danske er jo SÅ mye kjekkere. Gleager og Rasmus :rodmer: Her snakker vi hunks! Jeg er veldig skuffet over hvor lavt nivået er i år. Joachim, Kim, Stian og Niclas?? Finnes ikke kjekke. Kim ser ut som en 16 åring.

Jeg synes Amalie fra sesong 6 som gikk i fjor var utrolig pen. Claudia også. Av de Norske synes jeg Heidi og Jeanette. Men Jeanette har virkelig ikke utstråling. Tror jeg aldri har sett henne smile?

Gleder meg til den Danske kommer. Da blir det andre boller!

Tv3 har gått ut og sagt at de ikke har planer om å sende den danske versjonen :snurt:

Skrevet

Tv3 har gått ut og sagt at de ikke har planer om å sende den danske versjonen :snurt:

Hvorfor ikke?! :kjefte: Åh jeg som har gledet meg sånn.

Skrevet

Ingen ide :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Aprilspøk?

Skrevet

Aprilspøk?

Dessverre.

Jeg leste det forressten for et par dager siden...

Skrevet

Hvordan vet du at alle de andre gutta der inne foretrekker Jeanette?

De har sagt det.

Dessverre.

Hva?? Kan du finne link? I så fall burde vi alle sende sinna-mail og kreve at de i alle fall legger det ut på TV3play.

Skrevet

Dessverre.

Vet du om man sende de en mail eller noe? Jeg har gått å gledet meg i et år nesten :sukk: Jeg vil ikke se det på TV3.Dk for der står sikkert vinneren. Tror de er ferdig med å sende de i Dk eller så holder de på enda.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hva!!? Skal de ikke sende Paradise Hotel Danmark? :kjefte::kjefte: Hva i all verden? Da håper jeg de legger ut sesong 7 på tv3 play.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hva?? Kan du finne link? I så fall burde vi alle sende sinna-mail og kreve at de i alle fall legger det ut på TV3play.

Jeg sendte de en sinna mail nå! :biggrin:

Skrevet

Jeg sendte de en sinna mail nå! :biggrin:

Bra! MEN jeg mistenker fortsatt at dette er en aprilsnarr :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva!!? Skal de ikke sende Paradise Hotel Danmark? :kjefte::kjefte: Hva i all verden? Da håper jeg de legger ut sesong 7 på tv3 play.

Du kan gå inn på facebook på Tv3 sin side og lese nedover til for et par dager siden.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Bra! MEN jeg mistenker fortsatt at dette er en aprilsnarr :fnise:

Hvis det var en aprilsnarr ville de vel ha sagt det i dag og ikke for noen dager siden?

Skrevet

herregud.. hvorfor ska dem pluteselig ikke sende det lengre.. :frustrert:

da er dem jo noen idioter.. arg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...