Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nettopp, du har ikke peiling :skratte:

Jepp, det skal hun! Godt å føle seg så ordentlig. :popcorn:

Ligger ikke rundt nei, og blir litt sjokka når enkelte tøser seg åpenlyst og koser seg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempe"kult" at Niclas sitter å skryter av at han har kysset alle jentene når de fleste har vært i forbindelse med leker (flasketuten peker på og stolleken) og det er andre som har bedt dem kysse...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ligger ikke rundt nei, og blir litt sjokka når enkelte tøser seg åpenlyst og koser seg.

Jeg vet ikke om det kom godt nok frem, men jeg er altså enig med deg. Maren er tøsete. :)

Gjest Mynona83
Skrevet

Kjempe"kult" at Niclas sitter å skryter av at han har kysset alle jentene når de fleste har vært i forbindelse med leker (flasketuten peker på og stolleken) og det er andre som har bedt dem kysse...

Hvor gammel var han igjen?? 14 og et halvt?

Skrevet

Maren begynte å sikle over den nye fyren ja, tenkte jeg det ikke... Skal hun ligge med alle der inne?

Kanskje hun skal det. Hun er jo en tøs. Haddet håpet Nora ville stille seg bak Niklas.

Herregud for en idiot Stian er! Få han ut! Han er bare så plagsom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det kom godt nok frem, men jeg er altså enig med deg. Maren er tøsete. :)

Åh ups :flau:

Trodde du kanskje var ironisk og sa jeg var så "ordentlig" ( snerpete ) hehe.

Skrevet

Hvor gammel var han igjen?? 14 og et halvt?

Tror han er 13 :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Åh ups :flau:

Trodde du kanskje var ironisk og sa jeg var så "ordentlig" ( snerpete ) hehe.

Nei, det var ikke ironisk ment. :) Man føler seg jo ordentlig når man ser hvordan hun oppfører seg. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nettopp, du har ikke peiling :skratte:

Du forstår ironi du.

Skrevet

Latterlig oppførsel av Stian og Niclas på parseremonien. Om ikke de sender psyko-Stian på hue og ræva ut snart, boikotter jeg hele skiten.

Og Nora virker utrolig irriterende. I tillegg finnes hun ikke pen, og kroppen er heller ikke mye å skryte av. Ikke den typiske Paradise baben ihvertfall.

Skrevet

Hvorfor satt Stian og Niclas og lo da? Og hvorfor var Stian plutselig sint? Jævla mob som skal ringe når jeg ser på tv :sur:

Skrevet

Jeg vet ikke helt om han forsøkte å blunke, eller hva det var, men Stian fikk en sykt rar twitch i ansiktet når han ble sint... Haha, uffda.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Syntes Maren er den absolutt peneste der inne jeg. Heidi ser jo ut som om hun er 35 og Jeanette er jo ikke pen i det heletatt, det er noe veldig rart med munnen hennes. Ser aldri tennene når hun smiler (kan ikke huske å ha sett henne smile no særlig egentlig.) Maren har jo den perleraden. Syntes hun er søt, jeg da. Tror hun er litt forelska i Kim. Problemet er vel at hun er litt for åpen og ærlig, og tenker ikke så mye over konsekvenser. Men tror absolutt ikke hun er dum! Morsom jente uten sperrer :fnise: , men go innerst inne!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og stian er en jævla idiot, Nora kommer til å angre, men som en rer, så ligger en.

Eller som de hadde sagt i PH; Som du rer, så må du eh... knulle oppi der?

Det heter; "Som man reder så ligger man." :)

Dessuten er det ikke "sikkelig", som flere her skriver konsekvent, men "skikkelig".

Men må holde meg til tema også. Mine favoritter så langt er Heidi, Kim og Ole.

De jeg liker minst er Stian og storeNicklas.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Syntes Maren er den absolutt peneste der inne jeg. Heidi ser jo ut som om hun er 35 og Jeanette er jo ikke pen i det heletatt, det er noe veldig rart med munnen hennes. Ser aldri tennene når hun smiler (kan ikke huske å ha sett henne smile no særlig egentlig.) Maren har jo den perleraden. Syntes hun er søt, jeg da. Tror hun er litt forelska i Kim. Problemet er vel at hun er litt for åpen og ærlig, og tenker ikke så mye over konsekvenser. Men tror absolutt ikke hun er dum! Morsom jente uten sperrer :fnise: , men go innerst inne!

Enig med deg, jeg synes egentlig hun virker litt søt. Det er så morsomt å høre på henne når hun snakker, fordi hun vimser så mye frem og tilbake :fnise: Dessuten bryr jeg meg ikke en døyt om hvor mange hun ligger med, folk er bare forskjellige slik, og det ene er ikke mer riktig enn det andre i mine øyne :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du forstår ironi du.

Og hvor i innlegget ditt var det noe som skulle fremstå som ironisk? :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg, jeg synes egentlig hun virker litt søt. Det er så morsomt å høre på henne når hun snakker, fordi hun vimser så mye frem og tilbake :fnise: Dessuten bryr jeg meg ikke en døyt om hvor mange hun ligger med, folk er bare forskjellige slik, og det ene er ikke mer riktig enn det andre i mine øyne :)

Greit å kn**** folk uten at familie, slekt, venner, bekjente, kollegaer, lærere, arbeidsgivere og evt. fremtidige barn kan se det på TV/nett.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Maren lager litt liv, og det trengs. For en kjedelig gjeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...