Polymorph Skrevet 31. mars 2011 #1001 Skrevet 31. mars 2011 Nora virket litt kjedelig... men vi får se!
Gjesten Skrevet 31. mars 2011 #1002 Skrevet 31. mars 2011 Nei, jeg har ingen formening om den.. Jeg har virkelig ikke lagt merke til at hun har noe strammere eller flottere kropp enn noen av de andre jentene.. Men det er kanskje fordi jeg ikke ser så mye på jentekropper.. Synes guttekropper er mye mer interesante Du kan se det på introduksjonsvideoen hennes: http://www.tv3play.no/play/243319/?autostart=true
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1003 Skrevet 31. mars 2011 Hvorfor vil "alle" dere bli kvitt Madelen, forresten? Jeg har vært på ferie i en uke, så gått glipp av en del... Hva skjedde under Miss Paradise? Kan noen oppdatere meg - hvorfor vant Madelen? Så litt av del 1 med rumpevirkkingen, men del 2 fikk jeg ikke sett. Hva gjorde hun da? eller var det bare at de synes hun er penest? Og hva fikk hun som fordel av å vinne konkurransen? Gleder meg til Mr Paradise-konkurransen som jeg håper at kommer etterhvert Du kan se alle episodene på tv3.no
smalls Skrevet 31. mars 2011 #1004 Skrevet 31. mars 2011 Nei, jeg har ingen formening om den.. Jeg har virkelig ikke lagt merke til at hun har noe strammere eller flottere kropp enn noen av de andre jentene.. Men det er kanskje fordi jeg ikke ser så mye på jentekropper.. Synes guttekropper er mye mer interesante Jeg synes kvinnekroppen er mye mer intresante enn mannekroppen :gjeiper: Men jeg tørr nok å påstå Silje har bedre kropp enn noen av jentene der. Hvert fall Madde.
smalls Skrevet 31. mars 2011 #1005 Skrevet 31. mars 2011 Skjønner ikke hvorfor de spør andre om de er på PH for å spille eller å ha det gøy. Det er jo ingen som er så dumme at de sier "jeg er her for å spille spillet" Da blir man upopulær med en gang og da vil alle ha deg ut siden du ikke er der på badeferie Litt morsomt for i den Danske er det helt motsatt. Da blir jo alle sure om noen bare er der på badeferie.
sophiaM Skrevet 31. mars 2011 #1006 Skrevet 31. mars 2011 Sånn btw.. Er det noen som vet hvor jeg kan se en av de danske sesongene på nettet? Aller helst en av de Mats Gleager var med i
smalls Skrevet 31. mars 2011 #1007 Skrevet 31. mars 2011 Sånn btw.. Er det noen som vet hvor jeg kan se en av de danske sesongene på nettet? Aller helst en av de Mats Gleager var med i De ligger ute på tv3.no. Sesong 5 og 6 fra PH Danmark. Gleager var med i sesong 4 og 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1008 Skrevet 31. mars 2011 Men hu der Silje er virkelig lite attraktiv... Så innhula i ansiktet da! Ser ut som hun er nærmere 40 år. Jepp, I agree. Hun ser litt "utslitt" ut... Jeg skulle for øvrig gjerne ha vært like slank som henne, men med litt mer kvinnelige former. Fordi hun er en typisk blondine med bleket hår kanskje, minner jo litt om disse FHM-babene. Sørlandsdialekten sjarmerer dem kanskje også, samt rumpevrikkingen under Miss Paradise. Aha, Vi Menn og FHM, at jeg ikke tenkte på det. Men altså, det virker jo som om halve Norges kvinnelige befolkning under 20 har stilt opp naken i diverse blad, så sånn sett kunne jo alle Paradise-jentene ha vært med i et manneblad. Håper Nora stiller seg bak Niklas V, så får vi ut Maren en gang for alle. Ja, nå er jeg lei av Maren... Alle "maser" om at Silje har så stram og fin kropp, men jeg har ikke lagt merke til det jeg.. Skal prøve å huske å se etter i kveld... Ja, hun er veldig slank, og har således en stram kropp, men jeg synes ikke hun har den fineste kroppen der inne.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1009 Skrevet 31. mars 2011 Ja kanskje det er derfor. Synes heller ikke hun har så veldig bra kropp. Jeg mener bestemt at Stian har penest kropp der inne. Han er slank og elegant. Men nå er jeg mann, så det er kanskje derfor jeg ikke har peiling. Selvsagt er Madelen penest der inne.. dette vil 99% av alle menn si.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1010 Skrevet 31. mars 2011 Selvsagt er Madelen penest der inne.. dette vil 99% av alle menn si. Det er ikke sant. De fleste guttene jeg har snakket med foretrekker Jeanette. Jeg er personlig ikke enig, hun er utrolig plain og ser ut som hun går på ungdomsskolen, men jeg har fått inntrykk av at Madelen er litt for trøkt i trynet for ganske mange.
Gjesten Skrevet 31. mars 2011 #1011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg mener bestemt at Stian har penest kropp der inne. Han er slank og elegant. Men nå er jeg mann, så det er kanskje derfor jeg ikke har peiling. Selvsagt er Madelen penest der inne.. dette vil 99% av alle menn si. Stian er aaaalt for tynn! Svært få jenter som synes det er pent. Og når jeg ser ansiktet hans tenker jeg med en gang på Beavis Madelen ser ut som et mumitroll synes jeg. Det er også bare én av guttene på paradise som har sagt hun er finest, alle andre foretrekker Jeanette. 1
Lillemeg25 Skrevet 31. mars 2011 #1012 Skrevet 31. mars 2011 Stian er aaaalt for tynn! Svært få jenter som synes det er pent. Og når jeg ser ansiktet hans tenker jeg med en gang på Beavis Madelen ser ut som et mumitroll synes jeg. Det er også bare én av guttene på paradise som har sagt hun er finest, alle andre foretrekker Jeanette. Haha de ligner faktisk litt
Gjest Linda sofie Skrevet 31. mars 2011 #1013 Skrevet 31. mars 2011 Niklas V er fin fra halsen og ned :gjeiper: Han har jo bra kropp og jeg liker gutter med tattoveringer Niklas og OC har helt klart de beste kroppene på Paradise hotel nå. Men OC er ikke så jævlig cocky som Niklas da. Niklas tror jo at han er "the man"
Gjest Mynona83 Skrevet 31. mars 2011 #1014 Skrevet 31. mars 2011 "Nei, jeg er ikke nymfoman, jeg er bare glad i sex" Ehhh, realitycheck, det er ikke nymfoman de beskylder deg for å være, det er mer av typen stalker/kikker/ekkel... Skjønner at de ikke liker å skifte når han er tilstede altså. 2
Gjest Linda sofie Skrevet 31. mars 2011 #1015 Skrevet 31. mars 2011 "Nei, jeg er ikke nymfoman, jeg er bare glad i sex" Ehhh, realitycheck, det er ikke nymfoman de beskylder deg for å være, det er mer av typen stalker/kikker/ekkel... Skjønner at de ikke liker å skifte når han er tilstede altså. Tror Nora kommer til å angre hvis hun velger han som partner
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1016 Skrevet 31. mars 2011 Og der spoila tv3 seg selv IGJEN De viste hvem som hadde stilt seg bak hvem.. vil ikke si noe mer for å ikke spoile jeg å for de som ikke så det, men de ødla en del av spenningen for meg iallefall
smalls Skrevet 31. mars 2011 #1017 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Stian gå å lek i trafikken. Hadde jeg vært Silje hadde jeg gått å veltet han av stolen! Makan til dust. Endret 31. mars 2011 av smalls 2
Spoven Skrevet 31. mars 2011 #1018 Skrevet 31. mars 2011 Stian er en større tosk enn jeg trodde! Er det mulig?! 1
Gjest Mynona83 Skrevet 31. mars 2011 #1019 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Haha.. Det er ikke Stian som avgjør i dag uansett. Så hvis Nora ikke skulle gå til han i dag, er det jo helt klart at Stian er neste ut. Da vil jo Silje ta den nye gutten til sin nye partner.. Sånn jeg ser det.. Edit: Altså, det var utrolig dumt av han å si at hun ikke kan stole på han. Sånn rent spillmessig. Men han her sikkert en deal med Nora da... Endret 31. mars 2011 av Mynona83
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #1020 Skrevet 31. mars 2011 Håper noen timer på skjermen kan få Silje til å innse at det løshåret hennes ikke er spesielt flatterende...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå