Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes Madeleine er den søteste av jentene der, rent utseende messig. Øynene og smilet, kanskje? Og hun virker jo snill (synes faktisk de fleste deltakerne i år virker som veldig greie personer, selvom de ikke lager så mye liv. Eller kanskje nettopp derfor).

Men hu der Silje er virkelig lite attraktiv... :sjenert:

Så innhula i ansiktet da! Ser ut som hun er nærmere 40 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bare mer og mer glad i OC, jeg! :hjerte: Marry me? :bryllup:

Madelen har jeg virkelig ikke sansen for. Hun virker veldig selvgod og flåsete.

Niklas V er jo blitt en parodi. Du klina med alle jentene mens de var drita, WE GET IT. Fjortis fakter til tusen.

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke at Madelen er så pen... Jeg vet ikke helt hva det er, men kanskje et litt barnslig preg i ansiktet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns egentlig ikke at Madelen er så pen... Jeg vet ikke helt hva det er, men kanskje et litt barnslig preg i ansiktet?

Ja kanskje det er derfor. Synes heller ikke hun har så veldig bra kropp.

Skrevet

Ja kanskje det er derfor. Synes heller ikke hun har så veldig bra kropp.

Ikke jeg heller. Hun har ikke like trent og fast kropp som resten av jentene der inne.

Synes Jeanette er den peneste. Fin kropp og pent ansikt.

Skrevet

Utseendemessig syns jeg Heidi er penest.

Skrevet

Niklas V. er jo helt latterlig i år. "Jeg har gjort det til en mission å få Madelen". Hvor gammel er han egentlig? :roll:

OC er fortsatt den kjekkeste der inne, han virker som han har en fin personlighet og. Jeg skulle egentlig ønske at Nora ville stille seg bak Niclas, så vi kunne bli kvitt Madelen..

Jeg synes egentlig Nora var ganske pen jeg. Ikke sånn WOW vakker, men naturlig søt og pen liksom. Jeg er ikke enig i at Madelen er den peneste der inne, jeg synes faktisk kanskje hun er den minst pene :skravle:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor "alle" guttene synes Madelen er så deilig? Hun virker ikke så fryktelig smart heller, så det er neppe intelligensen hennes som sjarmerer dem i senk...

Fordi hun er en typisk blondine med bleket hår kanskje, minner jo litt om disse FHM-babene. Sørlandsdialekten sjarmerer dem kanskje også, samt rumpevrikkingen under Miss Paradise.

Synes for øvrig at Heidi er den peneste jenta, enig i det. Ellers har de jo sendt inn penere jenter nå senere - startcastet var litt skuffende... Nora var penere enn mange av dem. Jeanette synes jeg virkelig ikke er pen og hun virker kjedelig og selvgod.... Hehe, håper også de sender inn en skikkelig hunk eller babe snart! Det er jo noe av grunnen til at vi ser på Paradise :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil "alle" dere bli kvitt Madelen, forresten? Jeg har vært på ferie i en uke, så gått glipp av en del...

Hva skjedde under Miss Paradise? Kan noen oppdatere meg - hvorfor vant Madelen? Så litt av del 1 med rumpevirkkingen, men del 2 fikk jeg ikke sett. Hva gjorde hun da? eller var det bare at de synes hun er penest? Og hva fikk hun som fordel av å vinne konkurransen?

Gleder meg til Mr Paradise-konkurransen som jeg håper at kommer etterhvert :)

Skrevet

Niklas V. er jo helt latterlig i år. "Jeg har gjort det til en mission å få Madelen". Hvor gammel er han egentlig? :roll:

OC er fortsatt den kjekkeste der inne, han virker som han har en fin personlighet og. Jeg skulle egentlig ønske at Nora ville stille seg bak Niclas, så vi kunne bli kvitt Madelen..

Jeg synes egentlig Nora var ganske pen jeg. Ikke sånn WOW vakker, men naturlig søt og pen liksom. Jeg er ikke enig i at Madelen er den peneste der inne, jeg synes faktisk kanskje hun er den minst pene :skravle:

Helt enig :) Han virker eldre enn de andre der inne. Kan være med å ha det morsomt, samtidig er han ikke helt blåst i huet, som endel andre på PH :klaske:

Skrevet (endret)

Håper Nora stiller seg bak Niklas V, så får vi ut Maren en gang for alle.

Stian er bare så usjamerende! Skjønner godt at Silje ikke vil ha sex med han eller klemme han. Yuuuk. Han ser ut som en 18 åring.

Niklas V tror jo at alle er ville etter han. Haha har aldri hørt noen av jentene si "Åååh Niklas er så kjekk og deilig" Virket ikke som Madde hadde så lyst til å kline med han igjen :fnise:

Får håper det kommer inn en fresh drammens jente til OC da, så kanskje han kan slutte å gnåle om det hele tiden :roll:

Endret av Lillemeg22
AnonymBruker
Skrevet

.

Men hu der Silje er virkelig lite attraktiv... :sjenert:

Så innhula i ansiktet da! Ser ut som hun er nærmere 40 år.

Kanskje hun ser 40 ut i ansikte, men tviler på en 40 åring har så stram og fin kropp som ho ;)

Skrevet

hehe.. hvorfor fortjener han det liksom.. ??

Vet ikke, men syns han er en av de mer sympatiske deltagerne der inne. Dessuten hadde han slutta å mase da :fnise:

Forøvrig er jeg halvveis enig ang. Silje, MEN, jeg syns hun er mye penere uten sminke og med håret utslått, og når hun ler. Som f.eks. da hun snakket om den strøkne musa si :fnise:

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Niklas er virkelig ikke i nærheten å bli norges svar på Peter fra PH Danmark i fjor. Eller Gleager fra sesongen før der igjen. Her snakker vi stor sjamører. Forskjellen er jo at Gleager og Peter fikk damer (å her snakker vi ikke bare om litt fylle klining) og begge de to var veldig kjekke (spesielt Gleager) Niklas er bare cocky og slesk. Ingen av jentene er ville etter Niklas. ikke som jeg har fått med meg.

Vel nå som det er sagt, så håper jeg det kommer en sikkelig hunk av en bad boy neste uke, men det er kanskje å håpe for mye? :fnise: Skjønner ikke helt hva TV3 tenkte med da de sendte inn Stian?!! :kvalm:

Vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne hen med han altså. Han skal ut neste uke!

Endret av Jente1990:)
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke stian virker helt stabil, må de ikke gjennomnoen slags psykologiske tester før de sendes inn dit?

Skrevet

Jeg synes ikke stian virker helt stabil, må de ikke gjennomnoen slags psykologiske tester før de sendes inn dit?

Haha, jo det må de. Men jeg trur ikke nivået er så høyt for å bestå slike tester :fnise:

Lavere IQ = Større sjangse for å bli valgt ut til PH :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

Kanskje hun ser 40 ut i ansikte, men tviler på en 40 åring har så stram og fin kropp som ho ;)

Alle "maser" om at Silje har så stram og fin kropp, men jeg har ikke lagt merke til det jeg.. Skal prøve å huske å se etter i kveld...

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kjempedumt at Joachim røk ut.. Håper ikke at Maren også ryker ut, da er jo alle som lager drama ute av gamet. og Nora virker dritkjedelig, ikke var hun pen heller.

Skrevet

Alle "maser" om at Silje har så stram og fin kropp, men jeg har ikke lagt merke til det jeg.. Skal prøve å huske å se etter i kveld...

Mener du at Silje har dvask kropp da? Hvis ikke silje har stram mage f.eks så vet ikke jeg.

Gjest Mynona83
Skrevet

Mener du at Silje har dvask kropp da? Hvis ikke silje har stram mage f.eks så vet ikke jeg.

Nei, jeg har ingen formening om den.. Jeg har virkelig ikke lagt merke til at hun har noe strammere eller flottere kropp enn noen av de andre jentene..

Men det er kanskje fordi jeg ikke ser så mye på jentekropper.. Synes guttekropper er mye mer interesante ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...