AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #961 Skrevet 30. mars 2011 Madelen ble veldig stolt da store-niklas sa at han ville ha dyppa den først i henne.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #962 Skrevet 30. mars 2011 Sannheten er at man kan oppnå mye bare de løse jentene på paradise er fulle nok Sannheten er at jenter liker kjente menn.
Gjest Canis lupus Skrevet 30. mars 2011 #963 Skrevet 30. mars 2011 Sannheten er at jenter liker kjente menn. Ikke hvis han heter Niklas Vindel..
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #965 Skrevet 30. mars 2011 Madelen er ikke spesielt sjarmerende. å?
Bloodflowers Skrevet 30. mars 2011 #966 Skrevet 30. mars 2011 Nå begynner jeg å bli dritt lei Drammens pjattet til Niklas og OC! Vi har skjønt det nå at alle fra drammen er best Jeg gledet meg til han kom inn igjen, men fy søren å arrogant han er. Tror han er så deilig og alle jentene elsker han. Helt enig! Jeg bor i Drammen selv, men begynner å bli mektig lei det patriotiske pjattet til OC og Niklas V. Drammen er en fin by, med mange bra folk, men ikke SÅÅÅ bra som de vil ha det til.
sinne Skrevet 30. mars 2011 #967 Skrevet 30. mars 2011 har ikke fulgt med så godt... men gikk ikke maren ut sist gang?
Gjest Canis lupus Skrevet 30. mars 2011 #968 Skrevet 30. mars 2011 har ikke fulgt med så godt... men gikk ikke maren ut sist gang? Joda, hu kom tilbake på Mandag. Så hu var borte over helga
sinne Skrevet 30. mars 2011 #969 Skrevet 30. mars 2011 Joda, hu kom tilbake på Mandag. Så hu var borte over helga synes så synd på foreldrene hennes.. det er virkelig så gjennomtrekk i toppen der
frøken gurine:) Skrevet 30. mars 2011 #970 Skrevet 30. mars 2011 Madelen ble veldig stolt da store-niklas sa at han ville ha dyppa den først i henne. hehe.. eller kanskje hu lata som.. virka jo ikke akkurat som at hu egentlig var så keen på han da.. utifra det hu sa sjøl liksom..
Gjest Jente1990:) Skrevet 30. mars 2011 #971 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Pandoras er jo så kjedelig da. Blir jo bare stilt spørsmål som "hvem av guttene vil du pule? Var det deilig å kline med Niklas? Hvem av jentene er penest?" Boring! Håper Nora stiller seg bak Niklas og får ut Maren. OC skal jo være sikkelig drittsekk mot ho, så tror ikke hun stiler seg bak han. Men sykt teit at den som er fredet går sist da. I ph DK pleier de alltid å avsløre hvem de vil frede seg med før parsermonien. Da får personen hvert fall sjans til å redde seg selv og stille seg bak en annen. Men i den Norske har de null sjans. Bedre hvis den som er fredet går først, så kan h*n stille seg hos noen andre. Hvis den personen som er fredet stiller seg bak partneren til h*n. Endret 30. mars 2011 av Jente1990:)
Gjest Jente1990:) Skrevet 30. mars 2011 #972 Skrevet 30. mars 2011 Sannheten er at jenter liker kjente menn. Ikke jeg. Å hver fall ikke Niklas!
Kirby Skrevet 30. mars 2011 #973 Skrevet 30. mars 2011 Nå begynner jeg å bli dritt lei Drammens pjattet til Niklas og OC! Jeg håper faktisk virkelig at det kommer inn "ei fresh jente fra Drammen"til OC, jeg, syns han er så søt og fortjener det 3
Lillemeg25 Skrevet 30. mars 2011 #974 Skrevet 30. mars 2011 Æsj er max skuffet over folkene i år. Ingen som skiller seg ut eller er noe spesielt pene. OC er den kjekkeste gutten der inne (det har ingen ting med at han er fra Drammen!) mens Jeanette og Heidi er de peneste jentene synes jeg. Nora var ikke noe spesielt pen. Skuffet. Kan de ikke sende inn en sikkelig babe eller hunk snart da?!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #975 Skrevet 30. mars 2011 mens Jeanette og Heidi er de peneste jentene synes jeg. Nora var ikke noe spesielt pen. Skuffet. Kan de ikke sende inn en sikkelig babe eller hunk snart da?! Madelen er den peneste i år. Store-Niklas sa at han ville ha dyppa den først i henne. Dette må hun ta med seg, og skrive på CV-en.
frøken gurine:) Skrevet 30. mars 2011 #976 Skrevet 30. mars 2011 Jeg håper faktisk virkelig at det kommer inn "ei fresh jente fra Drammen"til OC, jeg, syns han er så søt og fortjener det hehe.. hvorfor fortjener han det liksom.. ??
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #977 Skrevet 30. mars 2011 hehe.. hvorfor fortjener han det liksom.. ?? For ellers sprekker ballene hans.
Lillemeg25 Skrevet 30. mars 2011 #978 Skrevet 30. mars 2011 Madelen er den peneste i år. Store-Niklas sa at han ville ha dyppa den først i henne. Dette må hun ta med seg, og skrive på CV-en. Hvem bryr seg om hva store Niklas mener da?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #979 Skrevet 30. mars 2011 Men hvorfor har de aldri fester der? Sånn hvor folk danser og det er musikk? Eneste de gjør er jo bare å sitte rundt bordet å snakke litt. Lurer på hvorfor det aldri blir spilt musikk. Det ble jo det i den Danske i fjor. Rart.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #980 Skrevet 30. mars 2011 Haha, jeg begynner også å bli kraftig lei av Drammen. Hvis OC er så hekta på jenter fra Drammen, så burde han jo aldri forlatt byen... Jeg skjønner forresten ikke hvorfor "alle" guttene synes Madelen er så deilig? Hun virker ikke så fryktelig smart heller, så det er neppe intelligensen hennes som sjarmerer dem i senk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå