Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaaaaaaa, Joachim er ute :bond: Hurra! :hoppendeglad:

Teit at TV3 spoiler så fælt da, man så jo i reklamen at Kim fremdeles var der :roll: Jeg tror det blir morsommere nå som Joachim er ute, likte ikke ham i det hele tatt.

Det så ut som det kommer inn en ny jente, så blir spennende å se hvordan hun er. Kanskje hun kan få kastet ut Madelen :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Niklas prøver å være Norges svar på Danske Petter fra i fjor? :fnise: Forskjellen er jo at Peter faktisk er kjekk og sjamerende. Var jo en grunn til alle jentene falt for han som fluer. Virker ikke som jentene blir helt ville i trusa av Niklas akkurat?

Peter VAR jo faktisk kjekk og sjarmerende, i motsetning til Nicklas! :fnise: Synes helt klart Ole Christian er den kjekkeste i år, uten at konkurransen er så veldig hard..

AnonymBruker
Skrevet

Flott taktikk å svømme fra krokodillene :klappe:

Skrevet

Peter VAR jo faktisk kjekk og sjarmerende, i motsetning til Nicklas! :fnise: Synes helt klart Ole Christian er den kjekkeste i år, uten at konkurransen er så veldig hard..

Enig, OC er den kjekkeste. Nicklas V. er ikke så digg etter at han ble chubby. Jeg så noen bilder av ham da han klippet håret rett etter PH i fjor, DA var han digg da :sjenert:

Skrevet

Det så ut som det kommer inn en ny jente, så blir spennende å se hvordan hun er. Kanskje hun kan få kastet ut Madelen :nigo:

Oooooh, det hadde vært noe, det! :jepp:

Skrevet (endret)

Jaaaaaaa, Joachim er ute :bond: Hurra! :hoppendeglad:

Teit at TV3 spoiler så fælt da, man så jo i reklamen at Kim fremdeles var der :roll: Jeg tror det blir morsommere nå som Joachim er ute, likte ikke ham i det hele tatt.

Joachim kommer nok inn igjen ;) Jeg likte Joachim jeg.

Synes Maren nesten høres dopa ut når hun snakker til kamraet. Hun irriterer meg virkelig. For å ikke snakke om Stian. Urk.

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Og jeg er forresten HELT sikker på at de sender Joachim inn igjen. Det virker som tv3 liker ham...

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror den nye er christina, men håper ikke det da hun ikke skapte noe liv

Skrevet

Æsssja, Nora var ikke noe babe :(

*skuffa*

Skrevet

Synes den nye jenten, Nora, så mye eldre ut enn 22?! Forøvrig en søt jente, men ikke sånn kjempe pen.. Håper hun kan skape litt drama! ;)

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg kjenner en del gutter i drammen, og de ferreste av dem er kjekke eller veltrente.

Dere skryter på dere, Niklas og Ole Christian! :rope: :rope:

Vi har fått med oss at dere er fra Drammen, at Drammen er best og at alle damer fra Drammen er de fineste i universet..

Gjest Canis lupus
Skrevet

Synes den nye jenten, Nora, så mye eldre ut enn 22?! Forøvrig en søt jente, men ikke sånn kjempe pen.. Håper hun kan skape litt drama! ;)

Hu ser like gammel ut som en kollega, som er 35. :ler:

Gjest Mynona83
Skrevet

Baah! Niclas igjen: "så da har jeg klina med alle jentene i løpet av 2 dager"

Ikke kom å si at det er med glimt i øyet og at han er kul. Han er slesk og skrytepave!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kom å si at det er med glimt i øyet og at han er kul. Han er slesk og skrytepave!

Han er kjent.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, Niklas V tror han er guds gave til jentene :roll:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå begynner jeg å bli dritt lei Drammens pjattet til Niklas og OC! Vi har skjønt det nå at alle fra drammen er best :roll: Jeg gledet meg til han kom inn igjen, men fy søren å arrogant han er. Tror han er så deilig og alle jentene elsker han.

Jeg tror ho nye stiller seg bak OC eller Niklas i morgen. Hun og Heidi ble jo bff, å hun stiller seg ikke bak de og tror hun ikke stiller seg bak Niclas og Madde.

Jeg synes `Niclas har blitt veldig anonyn nå jeg?

Skrevet

La han leve lykkelig i håpet.. En dag vil han nok innse sannheten, og det blir bare flaut for han selv :) Det er artig å se han skryte på tv, når ingen av jentene engang har nevnt han og deilig i samme setning :fnise:

Gjest Linda sofie
Skrevet

La han leve lykkelig i håpet.. En dag vil han nok innse sannheten, og det blir bare flaut for han selv :) Det er artig å se han skryte på tv, når ingen av jentene engang har nevnt han og deilig i samme setning :fnise:

Han bør roe seg ned et par hakk her. Big deal at du klina med alle jentene på hotellet liksom. :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Sannheten er at han har klint med alle jentene.

Skrevet

Sannheten er at han har klint med alle jentene.

Sannheten er at man kan oppnå mye bare de løse jentene på paradise er fulle nok ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...