smalls Skrevet 30. mars 2011 #921 Skrevet 30. mars 2011 Ikke at Joachim var min favoritt person der inne, men han var en spiller og det liker jeg. Hva så om han var sleip? Det er et spill! Kan du si med hånden på hjerte at du hadde vært ærlig med alle og ikke dolket noen i ryggen eller gjort noen ting sånt? Hvis jeg hadde vært med på PH og hvis jeg måtte være slep som faen for å få ut en person jeg ikke likte, så hadde jeg glatt gjort det Det er et spill. Jeg tror det med rockeringen var ekte. Han gjorde jo ikke et forsøk en gang. Han slapp den ned før han i det hele tatt fikk prøvd. Hadde han ikke villet ofre seg for kim og Heidi, så hadde han hvert fall gjort et forsøk da
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #922 Skrevet 30. mars 2011 Teit av Tv3 å spoile sånn. Visste jo at J og C måtte dra FØR konkurransen begynte pga reklamen Å nei!! Hva skal dere gjøre når det er TV3 som spoiler? Det ødelegger jo spennningen ved denne fantastiske TV-serien... 4
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mars 2011 #923 Skrevet 30. mars 2011 Å nei!! Hva skal dere gjøre når det er TV3 som spoiler? Det ødelegger jo spennningen ved denne fantastiske TV-serien... Det er faktisk ikke noe gøy når man vet hva som skjer! Noen som tydeligvis ikke skjønner det. Unødvendig og teit kommentar anonym!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #924 Skrevet 30. mars 2011 syns maren er skikkelig ekkel å se på når hu sitter aleine å snakker til kamera.. ser ut som hun er konstant drita og rusa på ett eller anna.. æsj.. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #925 Skrevet 30. mars 2011 Deltakerne i PH må selvfølgelig regne med at både utseende og oppførsel blir diskutert når de er med i et såpass kontroversielt program som dette. Og kommentarene lar ikke akkurat vente på seg i div. forum etc. Det jeg reagerer på er at mye av det som blir skrevet her, og andre steder, er så unødvendig stygt. Det går an å komme med sine meninger og synspunkter på en mer ok måte. Det er vel ikke tvil om at både deltakere, familie og venner leser ting som blir skrevet om dem og det må være ganske så tøft. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mars 2011 #926 Skrevet 30. mars 2011 Lurer på om det sjekker inn en ny deltager i dag.
Caroline411 Skrevet 30. mars 2011 #927 Skrevet 30. mars 2011 Deltakerne i PH må selvfølgelig regne med at både utseende og oppførsel blir diskutert når de er med i et såpass kontroversielt program som dette. Og kommentarene lar ikke akkurat vente på seg i div. forum etc. Det jeg reagerer på er at mye av det som blir skrevet her, og andre steder, er så unødvendig stygt. Det går an å komme med sine meninger og synspunkter på en mer ok måte. Det er vel ikke tvil om at både deltakere, familie og venner leser ting som blir skrevet om dem og det må være ganske så tøft. Enig med deg når det kommer til venner og familie, ja. Det er jo trossalt ikke de som har meldt personen på dette programmet, og alle konsekvensene dette fører med seg er nok ikke bare gull og grønne skoger for dem, nei. Men deltakerne selv synes jeg ikke særlig synd på, med mindre det blir direkte mobbing av noen. Slik som Stephan(synes noen av kommentarene her inne gikk litt for langt, f.eks.) og hun jenta i fjor. Triana måtte jo kjefte på selve deltakerne og greier.. Ikke bra
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #928 Skrevet 30. mars 2011 kjefte på selve deltakerne og greier.. Ikke bra Triana ble fortalt at hun skulle kjefte på deltakerne. Det er vel tvilsomt at hun styrer noe som helst i dette programmet.
Caroline411 Skrevet 30. mars 2011 #929 Skrevet 30. mars 2011 Triana ble fortalt at hun skulle kjefte på deltakerne. Det er vel tvilsomt at hun styrer noe som helst i dette programmet. Men bare det at noen i PH reagerte på en måte som gjorde at deltakere ble kjefta på, er jo en utmerkelse i seg selv. Poenget er uansett at omtalen av deltakerne i dette programmet kan være alt fra positiv anekjennelse til direkte mobbing, og det burde de som melder seg på være klar over fra starten av. Forhåpentligvis tåler de en støyt eller to
Kirby Skrevet 30. mars 2011 #930 Skrevet 30. mars 2011 Lurer på om det sjekker inn en ny deltager i dag. Det sjekker inn en jente, det så vi igår.
Cherish Skrevet 30. mars 2011 #931 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er spent på den nye som sjekker inn! Håper det er en med litt liv i! Og forresten.. Nicklas Vindel er altfor høy på seg selv. Fyren finnes jo ikke attraktiv! 3
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mars 2011 #932 Skrevet 30. mars 2011 ) og hun jenta i fjor. Triana måtte jo kjefte på selve deltakerne og greier.. Ikke bra Hvem var det Triana kjeftet på i fjor? Kan virkelig ikke huske det? Du mener ikke sesong 1 da?
Gjest Emera Skrevet 30. mars 2011 #933 Skrevet 30. mars 2011 Og forresten.. Nicklas Vindel er altfor høy på seg selv. Fyren finnes jo ikke attraktiv! Jeg synes han ser ut som en førtiåring som har levd altfor hardt. Veldig annerledes enn i fjor.
Sarafina Skrevet 30. mars 2011 #934 Skrevet 30. mars 2011 Jeg og syns Niklas ser bedre ut. Det kan ha noe å gjøre med at han ikke har stort konkuransse blant årets deltagere. Veldig enig i dette...dette høres sikkert veldig overfladisk ut, men synes ingen av deltakerne er veldig pene i år. Helt gjennomsnittlige. Gå opp Karl Johan og du ser mange, mange som er mye penere. Ingen av gutta i år er spesielt kjekke, og synes ikke jentene skiller seg ut heller... Kanskje med unntak av Madelen. I fjor var det annerledes: både Karoline Berget, Victoria og Mari var veldig pene synes jeg, og flere av gutta var kjekke. Synes det er greit å kunne kommentere dette: dette ER jo en tv-serie som handler om party, vakre mennesker og veltrente kropper (altså, det sistnevnte har jo mange av dem da).
smalls Skrevet 30. mars 2011 #935 Skrevet 30. mars 2011 Kanskje Niklas prøver å være Norges svar på Danske Petter fra i fjor? Forskjellen er jo at Peter faktisk er kjekk og sjamerende. Var jo en grunn til alle jentene falt for han som fluer. Virker ikke som jentene blir helt ville i trusa av Niklas akkurat?
Gjest Canis lupus Skrevet 30. mars 2011 #936 Skrevet 30. mars 2011 Jeg hadde helt glemt hvor kvalm Niklas er.. Jeg som gledet meg til han kom inn og greier Men etter ca to minutter, så ville jeg ha han ut..
Fashionistaen Skrevet 30. mars 2011 #937 Skrevet 30. mars 2011 Kanskje Niklas prøver å være Norges svar på Danske Petter fra i fjor? Forskjellen er jo at Peter faktisk er kjekk og sjamerende. Var jo en grunn til alle jentene falt for han som fluer. Virker ikke som jentene blir helt ville i trusa av Niklas akkurat? Haha, Petter var dritkul da, går ikke an å kopiere det. Blir litt som å hoppe etter Virkola... Uansett er ikke rart at fyren blir så cocky. Må si at han og Ole er de fineste der. De fleste hadde vel blitt litt overlegne hvis de melte seg på PH og du fikk se den gjengen med ja, gjennomsnittelig pene personer. Hadde gleda meg til Niklas kom inn, men han er bare for intens og for cocky. Blir litt provosert når han tror at han er så spess. bare fordi han får alle jentene å kline med seg. Han har jo ikke akkurat de største konkurrentene, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #938 Skrevet 30. mars 2011 syns maren er skikkelig ekkel å se på når hu sitter aleine å snakker til kamera.. ser ut som hun er konstant drita og rusa på ett eller anna.. æsj.. Aha, der sa du det! Jeg synes for øvrig fremdeles at OC er den kjekkeste der inne. :gjeiper: 1
smalls Skrevet 30. mars 2011 #939 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er spent på ho nye jenta. Hadde vært kult om ho var en sikkelig bitch som kranglet med alle Ikke noe gøy når alle er venner.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #940 Skrevet 30. mars 2011 Tipper det er christina som kommer inn igjen jeg, siden hun ikke fikk velge selv om hun ville kjempe mot Kim og heidi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå