Gjest Linda sofie Skrevet 29. mars 2011 #901 Skrevet 29. mars 2011 Kan jo hende de skal konkurrere i morgen da...? Nope.
Bloodflowers Skrevet 29. mars 2011 #903 Skrevet 29. mars 2011 Nei! Joachim er en av de få jeg liker der inne! Han lagde litt gøy med spillet sitt...
Gjest Lacus Skrevet 29. mars 2011 #905 Skrevet 29. mars 2011 Bryr meg fint lite om at de måtte gå egentlig. 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 29. mars 2011 #906 Skrevet 29. mars 2011 Nei! Joachim er en av de få jeg liker der inne! Han lagde litt gøy med spillet sitt... Enig!! Håper han kommer inn igjen å sender ut Jeanette. Liker henne ikke! Har jeg aldri gjort. Teit av Tv3 å spoile sånn. Visste jo at J og C måtte dra FØR konkurransen begynte pga reklamen
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #907 Skrevet 29. mars 2011 Jeg digger jo at de spiller så sånn sett skulle jeg også ha digga Joachim, men det som har irritert meg med ham helt siden starten er at han har en agenda mot andre som spiller. Christina har jeg aldri hatt sansen for, så ikke noe savn for meg at de sjekker ut...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #908 Skrevet 29. mars 2011 Niklas V er så cocky! "Nå skal endelig damene få kose seg litt" Blæææ. Og det værste er at han finnes ikke kjekk en gang (i mine øyne) og han ser uflidd ut med den skjeggveksten... Nå sier han det med tidenes glimt i øyet da, det er jo det som gjør ham kul!
Gjest Mynona83 Skrevet 29. mars 2011 #909 Skrevet 29. mars 2011 Nå sier han det med tidenes glimt i øyet da, det er jo det som gjør ham kul! Uenig. Det eneste han snakker om på de intervjugreiene er jo klining, damer og hvor digg og kul han selv er. Cocky! 2
frøken gurine:) Skrevet 29. mars 2011 #911 Skrevet 29. mars 2011 jaja.. nå som det endelig begynte å ta seg opp litt.. da må den ene som faktisk har spilt spillet og gjort det litt intr. sjekke ut.. har følelse av at det blir drit kjedelig igjen jeg da men.. forhåpentligvis ser tv3 at di bare må sende inn joachim igjen..
Gjest Jente1990:) Skrevet 29. mars 2011 #912 Skrevet 29. mars 2011 jaja.. nå som det endelig begynte å ta seg opp litt.. da må den ene som faktisk har spilt spillet og gjort det litt intr. sjekke ut.. har følelse av at det blir drit kjedelig igjen jeg da men.. forhåpentligvis ser tv3 at di bare må sende inn joachim igjen.. Jeg håper og tror de sender inn Joachim igjen. Han var den beste spilleren der. Han lagde mest liv. Ikke kult at han måtte ut! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #913 Skrevet 29. mars 2011 Tror Joachim trakk seg av rokkering konkuransen fordi han innså at han ikke hadde noen mulighet til å vinne mot kim, derfor trekker han seg og sier det er av helt andre grunner slik at han står igjen med litt verdighet. gla han stakk jeg, 4
Lillemeg25 Skrevet 29. mars 2011 #914 Skrevet 29. mars 2011 Tror Joachim trakk seg av rokkering konkuransen fordi han innså at han ikke hadde noen mulighet til å vinne mot kim, derfor trekker han seg og sier det er av helt andre grunner slik at han står igjen med litt verdighet. gla han stakk jeg, Det varer nok ikke lenge. Han kommer vel tilbake en gang senere
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #915 Skrevet 29. mars 2011 Tror Joachim trakk seg av rokkering konkuransen fordi han innså at han ikke hadde noen mulighet til å vinne mot kim, derfor trekker han seg og sier det er av helt andre grunner slik at han står igjen med litt verdighet. gla han stakk jeg, Akkurat det samme tenkte jeg!!! Synes rett og slett det var ganske feigt av ham. For ikke å snakke om at jeg hadde vært fly forbanna om jeg hadde vært partneren hans! Men for all del...alle fansene hans på hotellet synes jo nå han er så MANN at alt er duket for en storslått retur for hans del. 2
Lunivere Skrevet 29. mars 2011 #916 Skrevet 29. mars 2011 Tror Joachim trakk seg av rokkering konkuransen fordi han innså at han ikke hadde noen mulighet til å vinne mot kim, derfor trekker han seg og sier det er av helt andre grunner slik at han står igjen med litt verdighet. gla han stakk jeg, Dette tenkte jeg også. Joachim er mer enn sleip nok til å finne på ett slikt stunt. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #917 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror heller ikke på Joachim. Ha mistet rokkeringen med en gang fordi han ikke kan den "kunsten", og han så at Kim var god til det. Dermed tenkte han kjapt ut at han liksom ofret seg for Kim, så slapp han å miste ansikt. Samtidig ofret han jo også sin partner, Christina. "Hunken" Niclas fra Drammen mener han er så mye mer voksen enn de andre gutta. I kveld klinte han med alle damene der inne og skrøt av det til kamera, stolt som en hane. Pubertetsfakter kaller jeg det. Voksen du liksom....sprengkåt forvokst guttevalp med lyst på lammekjøtt er det jeg ser. 2
Gjest Bloodless Skrevet 30. mars 2011 #918 Skrevet 30. mars 2011 Altså, vi så jo at han slapp rockeringen før han i det hele tatt gjorde et forsøk. Han la den ned sakte. Og fyren grein jo som en liten unge. Har aldri likt Joachim, men akkurat det der tror jeg var ekte.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #919 Skrevet 30. mars 2011 Tror Joachim trakk seg av rokkering konkuransen fordi han innså at han ikke hadde noen mulighet til å vinne mot kim, derfor trekker han seg og sier det er av helt andre grunner slik at han står igjen med litt verdighet. gla han stakk jeg, Tenkte på det samme, men om det var sånn han tenkte, er vanskelig å si... "Hunken" Niclas fra Drammen mener han er så mye mer voksen enn de andre gutta. I kveld klinte han med alle damene der inne og skrøt av det til kamera, stolt som en hane. Pubertetsfakter kaller jeg det. Voksen du liksom....sprengkåt forvokst guttevalp med lyst på lammekjøtt er det jeg ser. Mhm! Og så presterer han å påstå at han føler seg så voksen i forhold til de andre guttene der inne. 2
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mars 2011 #920 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Altså, vi så jo at han slapp rockeringen før han i det hele tatt gjorde et forsøk. Han la den ned sakte. Og fyren grein jo som en liten unge. Har aldri likt Joachim, men akkurat det der tror jeg var ekte. Jeg også. Å åssen kan dere vite at det bare var fake da? Jeg tror det var ekte Fælt så mange AB som var enige da? Endret 30. mars 2011 av Linda sofie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå