Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

De to Niklasene har så like navn! Niklas Vindel og Niclas Wicksell. Ble litt forvirra et øyeblikk :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Maren ryker så fort som mulig. Takler henne virkelig ikke! :bond: Håper enten hun eller Heidi ryker. Heidi er alt for kjedelig mens Maren blir for mye. Lurer på om hun puler Niklas å :filer:

Det blir vertfall puling i kveld når Maren vil bli bedre kjent med Kim :filer:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det blir vertfall puling i kveld når Maren vil bli bedre kjent med Kim :filer:

Ja de blir virkelig godt kjent å :filer: Ikke rart Kim synes det var bra hun sjekket inn igjen. Han visste vel at det kom til å bli noe mer enn bare klinings mellom de etter hvert.

Skrevet

Ja de blir virkelig godt kjent å :filer: Ikke rart Kim synes det var bra hun sjekket inn igjen. Han visste vel at det kom til å bli noe mer enn bare klinings mellom de etter hvert.

Maren syns ikke hun ble godt nok kjent med Kim i badekaret, så derfor slipper hun han litt lengre inn under huden :gjeiper:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Maren syns ikke hun ble godt nok kjent med Kim i badekaret, så derfor slipper hun han litt lengre inn under huden :gjeiper:

:fnise:

Skrevet

Typisk å disse damer fordi de har sex med forskjellige parnere, synes ikke det er særlig fint gjort å heve seg over mennesker på den måten..mange menn som slipper glatt unna med kommentarer, ikke særlig reflektert.

Maren viser hverfall hvem hun er,synes hun har blitt urettferdig behandlet.

• Liker 3
Skrevet

Typisk å disse damer fordi de har sex med forskjellige parnere, synes ikke det er særlig fint gjort å heve seg over mennesker på den måten..mange menn som slipper glatt unna med kommentarer, ikke særlig reflektert.

Hadde en mann vært med to forskjellige damer på 2 kvelder på rad, så hadde det nok blitt kommentert her det å. Men nå har ikke det skjedd enda.

Maren er sikkelig billig synes nå jeg. Det må jeg ha lov til å si.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Niclas Vinden er klam!

han tror virkelig at han er super deilig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

VindeL*

Skrevet

Hadde en mann vært med to forskjellige damer på 2 kvelder på rad, så hadde det nok blitt kommentert her det å. Men nå har ikke det skjedd enda.

Maren er sikkelig billig synes nå jeg. Det må jeg ha lov til å si.

Selvfølgelig, på en annen side må det være greit og kunne bestemme over eget liv og valg uten at folk skal bry seg. ( så lenge det ikke skader andre på noe måte vel og merke:)

• Liker 1
Skrevet

Niclas Vinden er klam!

han tror virkelig at han er super deilig.

Alle mannfolk som melder seg på PH er klamme (bortsett fra OC da). Og alle mannfolk som melder seg på PH tror de er superdeilige, så Niklas er intet unntak.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig, på en annen side må det være greit og kunne bestemme over eget liv og valg uten at folk skal bry seg. ( så lenge det ikke skader andre på noe måte vel og merke:)

Ja, men dette er jo ikke det virkelige liv. Hun må får all del pule så mange hun vil hjemme,men alt hun og andre gjør på tv kommer folk til å bry seg om og snakke om. Sånn er det bare.

AnonymBruker
Skrevet

Hun Maren er ei sånn jæææævla tøyte......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er hun og Kim eller Kom og heidi som hopper til køys neste gang.

:fnise:

Bra kropp, tattoveringer og ikke så værst i ansiktet :Nikke: De andre gutta ser ut som fyrstikker ved siden av. Synes du han er ekkel altså? Why?

Kroppen hans er helt grei, jeg synes det er tacky med tatoveringer og jeg synes han er "verst i trynet". For å si det sånn. Han er definisjonen på en mannehore, så ja, jeg synes han er ekkel. Litt for kåt på seg selv er han også.

Ja, hun viser at hun er dum og tøsete, men det behøver ikke bety at alle må like henne. For øvrig viser jeg til kommentaren min rett over.

Gjest Mynona83
Skrevet

Niklas V er så cocky! "Nå skal endelig damene få kose seg litt" Blæææ.

Og det værste er at han finnes ikke kjekk en gang (i mine øyne) og han ser uflidd ut med den skjeggveksten...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han nye, niklas et eller annet, er ikke pen...... ingen av gutta der inne er spesielt kjekke.

Skrevet

Jeg visste de valgte Joachim og Christina, men hvem er det andre paret? Jeg er 99% sikker på at hvis Joachim ryker så sender de han garantert inn igjen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Må si de spoiler litt i reklamen. Velger de Kim og Heidi vet vi at de ikke taper siden Kim og Maren har sex senere i episoden!

Gjest Mynona83
Skrevet

Må si de spoiler litt i reklamen. Velger de Kim og Heidi vet vi at de ikke taper siden Kim og Maren har sex senere i episoden!

Kan jo hende de skal konkurrere i morgen da...?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Enig! De spoiler alt for mye i reklamene! Da ryker Joachim og Christina :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...