Tears.of.the.Sun Skrevet 29. mars 2011 #861 Skrevet 29. mars 2011 Maren Jeg er 100% sikker på at hun bare leker med oss, ingen kan være så dum. Dessuten får hun meg til å le. Paradise blir kjedelig uten henne der altså. De kunne dog spart meg Niclas... Han blir alt for fake i mine øyne med musklene og tatoveringene.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #862 Skrevet 29. mars 2011 Jeg synes Maren får litt for åpenbare fordeler. Hun kunne i det minste ventet en uke eller to med å få komme inn igjen. Og at hun får dømme en konkurranse uten å måtte følge noen regler er jo helt på trynet. Hun velger ikke den fortjente vinneren - og et ufortjent par får en fordel.
Lillemeg25 Skrevet 29. mars 2011 #863 Skrevet 29. mars 2011 Jeg synes Maren får litt for åpenbare fordeler. Hun kunne i det minste ventet en uke eller to med å få komme inn igjen. Og at hun får dømme en konkurranse uten å måtte følge noen regler er jo helt på trynet. Hun velger ikke den fortjente vinneren - og et ufortjent par får en fordel. Hun valgte jo kun OC og Jeanette pga det var de hun stolte mest på. Det sa hun selv. Synes ikke de fortjente å vinne. Hun sa at Kim og Heidi var best, men turte ikke å velge de. OC og jeanette skulle velge et par som kom i fare (de velger garantert Joachim og Christina) så tipper jeg de skal velge et annet par som også skal i fare. Siden Triana sa noe om at det paret som taper duellen må forlate hotellet. Greit Maren lager underholdning og show men jeg ville ikke ha henne tilbake så tidlig! Ville i hvert fall hatt EN uke fri fra henne. Men neida!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #864 Skrevet 29. mars 2011 Oooo... kanskje det!! Dette lukter drama og moro! Eller, kanskje det siste klippet var Niklas og Heidi? Maren Jeg er 100% sikker på at hun bare leker med oss, ingen kan være så dum. Dessuten får hun meg til å le. Paradise blir kjedelig uten henne der altså. De kunne dog spart meg Niclas... Han blir alt for fake i mine øyne med musklene og tatoveringene. Haha, da er hun i så fall en fantastisk god skuespiller. Statens teaterhøgskolen neste! 2
Gjest Raindrops Skrevet 29. mars 2011 #865 Skrevet 29. mars 2011 Hun valgte jo kun OC og Jeanette pga det var de hun stolte mest på. Det sa hun selv. Synes ikke de fortjente å vinne. Hun sa at Kim og Heidi var best, men turte ikke å velge de. Jeg tror hvem som helst der inne ville gjort det samme. Altså ikke valgt de som danset best, men de som var taktisk tryggest å velge. Hvem som fortjente å vinne konkurransen har ingenting å si på Paradise Hotel. Jeg er bare glad for at det har blitt et spill. Kanskje denne sesongen blir bedre enn de tidligere.
LilleMink Skrevet 29. mars 2011 #866 Skrevet 29. mars 2011 Endelig har det kommet inn en MANN!! Heier på det nye firkløveret OC,Jeanett, Maren og Niclas nå Ttror det blir litt action fremover!
frøken gurine:) Skrevet 29. mars 2011 #867 Skrevet 29. mars 2011 Det er en ting jeg har tenkt på litt i det siste: På introduksjonsvideoen sa Ole at han kommer til å slippe kula hvis han kommer til finalen. Men han virker jo så godhjerta og som en trofast partner Lurer på om han mente det han sa.. Det er det andre som har sagt før også.. men når di først kommer til situsjonen hvor dem kan gjøre det, gjør dem det ikke.. mener carl sa det i fjor at han skulle det, men han gjorde det jo aldri..
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #868 Skrevet 29. mars 2011 Endelig har det kommet inn en MANN!! Heier på det nye firkløveret OC,Jeanett, Maren og Niclas nå Ttror det blir litt action fremover! Æsj, hvis du mener at han nye fyren er en MANN, da lurer jeg virkelig på hva slags ekle kryp du kjenner... 4
Lillemeg25 Skrevet 29. mars 2011 #869 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror hvem som helst der inne ville gjort det samme. Altså ikke valgt de som danset best, men de som var taktisk tryggest å velge. Hvem som fortjente å vinne konkurransen har ingenting å si på Paradise Hotel. Jeg er bare glad for at det har blitt et spill. Kanskje denne sesongen blir bedre enn de tidligere. Jeg vet jo det da. Bare sa at hun valgte de kun pga Jeanette er bestevenninna hennes. Sa bare OC og J ikke var de beste. Noe de ikke var. Vet godt at det et spill
Lillemeg25 Skrevet 29. mars 2011 #870 Skrevet 29. mars 2011 Heier forresten på Niklas og de. Altså gruppa til Joachim. Takler ikke helt Maren. Hun irriterer meg. Måten hun snakker på spesielt.
Gjest Mynona83 Skrevet 29. mars 2011 #871 Skrevet 29. mars 2011 OC og jeanette skulle velge et par som kom i fare (de velger garantert Joachim og Christina) så tipper jeg de skal velge et annet par som også skal i fare. Siden Triana sa noe om at det paret som taper duellen må forlate hotellet. Greit Maren lager underholdning og show men jeg ville ikke ha henne tilbake så tidlig! Ville i hvert fall hatt EN uke fri fra henne. Men neida! Tipper at det paret som blir valgt til å stå i fare skal konkurrere mot Maren og gamleNiclas. Men jeg har jo tippa feil før, så vi får se
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #872 Skrevet 29. mars 2011 Maren: jeg har veldig lyst å bli bedre kjent med Kim. (Ble ikke kjent nok i badekaret, så nå blir det ennå mer sex in the house)
Fashionistaen Skrevet 29. mars 2011 #873 Skrevet 29. mars 2011 Wohoo! The slut is back! Håper hun å hun blir der litt lenger denne gangen da! Gud, digger den dama. Lurer på om det er hun og Kim eller Kom og heidi som hopper til køys neste gang. Jeg tror det uansett blir litt mer drama der nå som mrs. slut er tilbake. Ble så glad da jeg fant det ut. Nå kan vi endelig få ut mr. enterouage og kråka hans! Gleder meg til å se på duellen...
LilleMink Skrevet 29. mars 2011 #874 Skrevet 29. mars 2011 Æsj, hvis du mener at han nye fyren er en MANN, da lurer jeg virkelig på hva slags ekle kryp du kjenner... Bra kropp, tattoveringer og ikke så værst i ansiktet De andre gutta ser ut som fyrstikker ved siden av. Synes du han er ekkel altså? Why?
Lillemeg25 Skrevet 29. mars 2011 #875 Skrevet 29. mars 2011 Bra kropp, tattoveringer og ikke så værst i ansiktet De andre gutta ser ut som fyrstikker ved siden av. Synes du han er ekkel altså? Why? Han er mye kjekkere enn Stian og Niklas f.eks. Stian er jo bare en guttevalp i forhold til Niklas V. Jeg synes Niklas har bra kropp og elsker gutter med tattoveringer.
Despicable Me Skrevet 29. mars 2011 #876 Skrevet 29. mars 2011 Syns faktisk Niklas ser mye bedre ut i år enn i fjor. Likte absolutt ikke den sleiken han hadde i fjor :gjeiper:
Caroline411 Skrevet 29. mars 2011 #877 Skrevet 29. mars 2011 Syns faktisk Niklas ser mye bedre ut i år enn i fjor. Likte absolutt ikke den sleiken han hadde i fjor :gjeiper: enig.. men jeg er også enig med de som har nevnt før her at han har lagt på seg ellers er han jo uten tvil det kjekkeste mannfolket der, up to date..
Gjest Jente1990:) Skrevet 29. mars 2011 #878 Skrevet 29. mars 2011 Håper Maren ryker så fort som mulig. Takler henne virkelig ikke! Håper enten hun eller Heidi ryker. Heidi er alt for kjedelig mens Maren blir for mye. Lurer på om hun puler Niklas å De klina jo heftig i går. Ingen bombe det da. Av guttene synes jeg OC og Niklas Vindel er kjekkest. Lurer på om Niklas meldte seg på selv eller om at Tv3 ringte han å ville ha han med?
Gjest Jente1990:) Skrevet 29. mars 2011 #879 Skrevet 29. mars 2011 enig.. men jeg er også enig med de som har nevnt før her at han har lagt på seg ellers er han jo uten tvil det kjekkeste mannfolket der, up to date.. Jeg syns han var kjekkere med kort hår enn langt. Synes nesten han er litt smålubben. Litt i ansikte å. Kanskje han ikke har trent kroppen så?
frøken gurine:) Skrevet 29. mars 2011 #880 Skrevet 29. mars 2011 Håper Maren ryker så fort som mulig. Takler henne virkelig ikke! Håper enten hun eller Heidi ryker. Heidi er alt for kjedelig mens Maren blir for mye. Lurer på om hun puler Niklas å De klina jo heftig i går. Ingen bombe det da. Av guttene synes jeg OC og Niklas Vindel er kjekkest. Lurer på om Niklas meldte seg på selv eller om at Tv3 ringte han å ville ha han med? jeg vil tippe di har ringt å spurt han.. men man veit jo aldri..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå