Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet

Men hvordan er det egentlig med tiden inne på hotellet? Har de parseremoni hver 4. dag slik vi ser på TV, eller er det en hel uke mellom hver gang for dem?

Jeg tror vi får 1 uke komprimert på 4 dager.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Men hvordan er det egentlig med tiden inne på hotellet? Har de parseremoni hver 4. dag slik vi ser på TV, eller er det en hel uke mellom hver gang for dem?

Tror de filmer fra mandag til torsdag også har de "fri" eller hva jeg skal kalle det de andre dagene. At da gjør de hva de vil? Hører aldri de si noe om i dag er det lørdag osv. Men jeg vet ikke jeg.

Gjest Lacus
Skrevet

Ukene der inne er bare 4 dager. Altså de har på en måte bare mandag til torsdag, som igjen vil si parsermoni hver 4 dag. Dårlig forklart :fnise:

Skrevet

Tror de filmer fra mandag til torsdag også har de "fri" eller hva jeg skal kalle det de andre dagene. At da gjør de hva de vil? Hører aldri de si noe om i dag er det lørdag osv. Men jeg vet ikke jeg.

Det går jo ikke da, i så fall kunne de jo bare hatt sex og andre private ting de dagene de ikke filmer...

AnonymBruker
Skrevet

Tror 1 uke komprimeres til 4 epsioder :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det går jo ikke da, i så fall kunne de jo bare hatt sex og andre private ting de dagene de ikke filmer...

Okey

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Åhh ikke Maren :roll:

Skal jeg være med på ph skal jeg være sikkelig irriterende for da blir jeg garantert sendt inn igjen ;)

Flere som synes Niklas er mye kjekkere med kort hår enn langt?

Gjest Raindrops
Skrevet

Ukene der inne er bare 4 dager. Altså de har på en måte bare mandag til torsdag, som igjen vil si parsermoni hver 4 dag. Dårlig forklart :fnise:

Jeg skjønner hva du mener. Det er vi som har " fri resten av uka, ikke de.

AnonymBruker
Skrevet

syns på en måte at Niklas ser litt mer "lubben" ut jeg da.. ser veldig godt at det er mye muskler som er borte..

men var vel ikke bare at han drakk bort musklene trur jeg, men han lå lenge sjuk etter han kom hjem fra paradise i fjor.. leste jeg ett sted..

Skrevet (endret)

jeg synes Niclas ser myyyyyyyye bedre ut nå enn han gjorde :rodmer:

Endret av BippeStankelbein
  • Liker 1
Skrevet

Jeg og syns Niklas ser bedre ut. Det kan ha noe å gjøre med at han ikke har stort konkuransse blant årets deltagere.

• Liker 2
Skrevet

Norges største tøs tilbake allerede? De kunne da ha ventet litt til..Maren er en person som en bare kan takle i små doser om gangen.

Skrevet

Jeg synes det er litt drøyt at maren kommer inn igjen dagen etter at hun gikk ut. Jeg var egentlig glad for å få henne inn igjen, men sånn på generell basis er det jo ikke noe poeng at de planlegger og plotter hvem de skal få ut hvis de bare kommer inn igjen dagen etter. Jeg blir bare mer og mer glad i OC, og i dag synes jeg faktisk Jeanette virket skikkelig søt også, selv om jeg mislikte henne sterkt da hun var med Stephan. Nå heier jeg på 4-mannsgruppen Niklas, Maren, OC og Jeanette. Liker i grunnen Kim og Heidi og, men takler ikke Joachim, så da funker det ikke helt.

Triana så ok ut i dag - for første gang i år! :sjokk:

Skrevet

Forresten er jeg ganske sikker på at de lever i 4 dagersuker der inne. Husker i alle fall at Petter P sa at han hadde vært der i 40 dager, og det ble jo laget 40 episoder, så det gir mening. Dessuten er det som Xaphan sa; hvis vi ikke fikk se alle dagene kunne de jo planlagt mye og gjort mye rart som vi ikke fikk se. Det ville ikke tv3 funnet seg i :fnise:

Skrevet

Det er en ting jeg har tenkt på litt i det siste: På introduksjonsvideoen sa Ole at han kommer til å slippe kula hvis han kommer til finalen. Men han virker jo så godhjerta og som en trofast partner :klo: Lurer på om han mente det han sa..

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Det er vi som har " fri resten av uka, ikke de.

Stemmer :jepp:

Fant ut dette også på tv3play nå nylig. Har lurt på det selv siden første sesongen :fnise:

Jeg synes det var helt ok at Maren kom inn igjen. Hun er helt grei, men måten hun snakker på gjør at hun virker så teit. Det er ikke det som kommer ut av munnen som er problemet, det er tonefallet, for min del i vertfall.

Skrevet

Det er en ting jeg har tenkt på litt i det siste: På introduksjonsvideoen sa Ole at han kommer til å slippe kula hvis han kommer til finalen. Men han virker jo så godhjerta og som en trofast partner :klo: Lurer på om han mente det han sa..

Enig. Jeg tviler på at han slipper kulen :fnise:

Skrevet

Kan jo hende han slipper kula da. Håper det. Hadde vært kult :lur: Skjønner ikke hvorfor han skulle si det hvis han ikke mente det?

Jeg er IKKE glad for å få tøsen tilbake. Kunne de ikke ha ventet litt da? :roll: Jaja fikk ihvert fall en halv episode uten henne.

Skrevet

Jeg liker Maren bedre og bedre. Hun er temmelig vulgær, ja, men hun virker søt og snill nok likevel. OC er definitivt favoritten.

Jeanette begynner å vinne seg hos meg også. Tror dette blir en spennende uke, begynner å ta seg opp nå. :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Endelig blir det aciton! Gruppen har delt seg og alle virker mye mer med. Kim og Heidi virker egentlig litt uttafor da men :fnise: Ser ut til at spilet blir snudd helt på hodet neste episode. :popcorn:

Jeg tror det er lett å si at man ville sluppet kulen før man kommer dit, men man begynner jo å bry seg om folk når man kommer inn, og som oftest står man jo sammen med noen man liker og stoler på til slutt, så da blir det ikke så enkelt som man kanskje trodde det ville bli. Jeg kunne også funnet på å sagt "fuck alle sammen, lett at jeg slipper den kulen", men jeg er veldig snill innerst inne likevel :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...