Fashionistaen Skrevet 28. mars 2011 #801 Skrevet 28. mars 2011 Skjønner ikke hvorfor folk misliker Joachim så. bare fordi han tørr å spille spillet og vil ha ut personer han ikke liker. Skjønner ikke hva som er så galt med det. Go Joachim! Han har i hvert fall skjønt dette ikke er en badeferie. Skitne knep er helt lov i PH Hadde gjort det samme selv for å få ut en person jeg synes var døds irriterende. Gleder meg til PH Danmark kommer! Da blir det ordentlig spilling. Er spent på hvem som har sex og hvilket par som taper danse konkurransen. Jeg håper Kim og Heidi ryker. Heidi er så kjedelig. Hvorfor vi ikke liker han? Fordi han ligner på han stygge fyren i Enteroauge, tror han har hjernen til Einstein.(skal ikke så mye til når du ser de andre deltagerne, even though). Personlig missliker jeg han ikke pga. at han spiller. Yndlingen min i danske PH i fjor var Peter, som var den verste spilleren, ever. Jeg missliker derimot Joakim fordi han er så jævla cocky hele tiden.... Tror han er så innmari smart. Altså det er han ikke. Lol! Døde litt inni meg da de skulle plassere navnene på viktige statsledere,Mr. Ugly J foreslo at Churchill var Pol Pott. Hva faen? Der ser du hvor smart gutten egentlig er. Det andre jeg syntes var litt morsomt var på en parseremoni der han dret seg lodret ut, han ble presset og sa at de andre parene var svake. Huff, tåler bare ikke cocky folk som tror de er så smarte når JEG, en 15 åring virker som Einstein i forhold til han! 2
frøken gurine:) Skrevet 28. mars 2011 #802 Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor vi ikke liker han? Fordi han ligner på han stygge fyren i Enteroauge, tror han har hjernen til Einstein.(skal ikke så mye til når du ser de andre deltagerne, even though). Personlig missliker jeg han ikke pga. at han spiller. Yndlingen min i danske PH i fjor var Peter, som var den verste spilleren, ever. Jeg missliker derimot Joakim fordi han er så jævla cocky hele tiden.... Tror han er så innmari smart. Altså det er han ikke. Lol! Døde litt inni meg da de skulle plassere navnene på viktige statsledere,Mr. Ugly J foreslo at Churchill var Pol Pott. Hva faen? Der ser du hvor smart gutten egentlig er. Det andre jeg syntes var litt morsomt var på en parseremoni der han dret seg lodret ut, han ble presset og sa at de andre parene var svake. Huff, tåler bare ikke cocky folk som tror de er så smarte når JEG, en 15 åring virker som Einstein i forhold til han! At man ikke klarer å svare å historie spørsmål har vel ikke no med å gjøre hvor smart man er.. det er vel heller interessen for ting.. han var jo tydeligvis ikke noe intr i historie når han gikk på skolen.. for min del ga jeg faen i historie.. kan ikke si jeg har hørt om f.eks pol pott en gang..
frøken gurine:) Skrevet 28. mars 2011 #803 Skrevet 28. mars 2011 Hvor får du sett den? viaplay.no.. men må betale for å se den.. 9 kr..
Fashionistaen Skrevet 28. mars 2011 #804 Skrevet 28. mars 2011 At man ikke klarer å svare å historie spørsmål har vel ikke no med å gjøre hvor smart man er.. det er vel heller interessen for ting.. han var jo tydeligvis ikke noe intr i historie når han gikk på skolen.. for min del ga jeg faen i historie.. kan ikke si jeg har hørt om f.eks pol pott en gang.. Nei, men var ikke det som var poenget mitt heller. Pol Pott var leder for Kambosja. Han sto for at 40 % av Kambosjas befolkning ble drept ved hjelp av primitive midler som stokker og spader osv. Bare så du vet det. Uansett var ikke helt det som var poenget mitt. Selv om du ikke har fulgt med i historietimene tror jeg at du vet hvem Max Manus er? Han sa til og med at han hadde sett filmen og greide ikke å plassere navnet riktig.Jeg tror jeg ikke har sagt at han er dum eller noe sånt, selv om du kanskje fikk inntrykk av det:)Men jeg synes det bare blir litt dumt at han skryter av at han er jævla smart i forhold til de andre når han ikke kan plasere Max Manus og ikke kan snakke for seg i pressede situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #805 Skrevet 28. mars 2011 At man ikke klarer å svare å historie spørsmål har vel ikke no med å gjøre hvor smart man er.. det er vel heller interessen for ting.. han var jo tydeligvis ikke noe intr i historie når han gikk på skolen.. for min del ga jeg faen i historie.. kan ikke si jeg har hørt om f.eks pol pott en gang.. Man skal ha sovet ganske tungt i historietimene om man bare klarer Hitler av disse kjente personene.. Synes i det minste han burde ha fått med seg hvor mange trekanter det skulle være. Noe sier meg at han er ganske treig i nøtta, men selvtillit det har han. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #806 Skrevet 28. mars 2011 Det der er noe som har vært allment kjent fra start, så det går bra du. Nei, det er det ikke!! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #807 Skrevet 28. mars 2011 Man skal ha sovet ganske tungt i historietimene om man bare klarer Hitler av disse kjente personene.. Synes i det minste han burde ha fått med seg hvor mange trekanter det skulle være. Noe sier meg at han er ganske treig i nøtta, men selvtillit det har han. Tror ikke jeg vet hvordan Churchill ser ut egentlig. Men tror jeg hadde klart å ressonere meg frem til det...
Vulpes Skrevet 28. mars 2011 #808 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har hatt relativt lite skole siden barneskolen, men klarte likevel å plassere de aller fleste av dem. Churchill kjente jeg faktisk igjen, haha.
Gjest Linda sofie Skrevet 28. mars 2011 #809 Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor vi ikke liker han? Fordi han ligner på han stygge fyren i Enteroauge, tror han har hjernen til Einstein.(skal ikke så mye til når du ser de andre deltagerne, even though). Personlig missliker jeg han ikke pga. at han spiller. Yndlingen min i danske PH i fjor var Peter, som var den verste spilleren, ever. Jeg missliker derimot Joakim fordi han er så jævla cocky hele tiden.... Tror han er så innmari smart. Altså det er han ikke. Lol! Døde litt inni meg da de skulle plassere navnene på viktige statsledere,Mr. Ugly J foreslo at Churchill var Pol Pott. Hva faen? Der ser du hvor smart gutten egentlig er. Det andre jeg syntes var litt morsomt var på en parseremoni der han dret seg lodret ut, han ble presset og sa at de andre parene var svake. Huff, tåler bare ikke cocky folk som tror de er så smarte når JEG, en 15 åring virker som Einstein i forhold til han! Jeg bryr meg helt ærlig ikke om hvor smart han er Hva så om han (og alle de andre) ikke klarte å plassere historiske folk? Jeg liker at Joachim spiller spllet og at han ikke er på badeferie som mange av de andre er. Go Joachim sier jeg bare! 1
Bloodflowers Skrevet 28. mars 2011 #812 Skrevet 28. mars 2011 Hahaha ler av Stian ass! Det tar seg jævlig dårlig ut med en eregrert penis når man danser swing 1
Xaphan Skrevet 28. mars 2011 #813 Skrevet 28. mars 2011 Oi! Nå blir det spennende her, at det kommer inn to til!
Lillemeg25 Skrevet 28. mars 2011 #814 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Sjekker det inn flere i dag? Triana sa noe om at nye og gammle deltagere sjekker inn? Spennende! Flere som synes den blåe badeshortsen til Stian er alt for stor? Endret 28. mars 2011 av Lillemeg22
Polymorph Skrevet 28. mars 2011 #815 Skrevet 28. mars 2011 Har Niklas lagt på seg litt fra i fjor, eller ser jeg helt feil?
Gjest Mynona83 Skrevet 28. mars 2011 #816 Skrevet 28. mars 2011 Sjekker det inn flere i dag? Triana sa noe om at nye og gammle deltagere sjekker inn? Spennende! Flere som synes den blåe badeshortsen til Stian er alt for stor? Alt for stor! Han tror nok han er litt kraftigere bygd enn han er Har Niklas lagt på seg litt fra i fjor, eller ser jeg helt feil? Leste et sted at han har drukket bort musklene sine, så ja!
Gjest Lacus Skrevet 28. mars 2011 #817 Skrevet 28. mars 2011 Har Niklas lagt på seg litt fra i fjor, eller ser jeg helt feil? Hvis du ser introvideoen på tv3play så sier han at han var for stor muskelmessig i fjor og ville "trene ned" musklene(tror det var de ordene han brukte)
Bloodflowers Skrevet 28. mars 2011 #820 Skrevet 28. mars 2011 Åh irriterende at Maren kommer inn igjen med en gang! Takler ikke henne....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå