Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekka txtv i går på TV2, T V 2!!, for å sjekke hvordan resultatet etter kampen ble, siden dataen ikke var på. Jeg så en liten overskrift på de jævla sladrespalt sidene på 690, "gjør comeback med tvsex" hvaaa tenkte jeg bare, det må jeg sjekke. Så stod det faen meg MYE, MYYYYE spoiling der om noe av det mest spennende som skal skje i paradise fremover. Jeg tenkte ikke over det før navnene plutselig stod forran meg der. TAKK TIL DEG, JÆVLA TV2 TXT!!

Skrevet

Men problemet er jo at alle internettsidene skriver daglig om hva som SKAL skje på PH, så det er nesten umulig å ikke få med seg spoiler.

De ødelegger morroa! :snurt:

Skrevet

Jeg begynte faktisk å like Maren på slutten, jeg. Ble litt lei meg for at hun gikk ut, ville ikke at Joachim og Stian skulle få viljen sin :sukk:

Jeg la merke til bildene ved siden av sengen da de viste klipp fra neste ukes sex-scene. Med mindre de har lagt seg på noen andres rom, var det ikke Silje og Stian :popcorn:

Jeg liker Ole Christian bedre og bedre, tror han er min favoritt der inne nå. Håper han klarer å få folk til å skjønne hvor dust Joachim er :skravle:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg la merke til bildene ved siden av sengen da de viste klipp fra neste ukes sex-scene. Med mindre de har lagt seg på noen andres rom, var det ikke Silje og Stian :popcorn:

Hvis Silje har sex med Stian blir jeg sjokkert! Kan ikke skjønne hvem som vil ha sex med han? Jeg hadde ikke tatt i han med en ildtang en gang selv om jeg hadde vært full.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekka txtv i går på TV2, T V 2!!, for å sjekke hvordan resultatet etter kampen ble, siden dataen ikke var på. Jeg så en liten overskrift på de jævla sladrespalt sidene på 690, "gjør comeback med tvsex" hvaaa tenkte jeg bare, det må jeg sjekke. Så stod det faen meg MYE, MYYYYE spoiling der om noe av det mest spennende som skal skje i paradise fremover. Jeg tenkte ikke over det før navnene plutselig stod forran meg der. TAKK TIL DEG, JÆVLA TV2 TXT!!

Og takk til deg for at du delte deler av spoileren! :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Hvis Silje har sex med Stian blir jeg sjokkert! Kan ikke skjønne hvem som vil ha sex med han? Jeg hadde ikke tatt i han med en ildtang en gang selv om jeg hadde vært full.

Jeg tviler på at de to kommer til å ha sex. Men jeg er spent på hvem det er :popcorn:

Skrevet

Åja, forresten: Stylisten til Triana trenger å få sparken.

Skrevet

Åja, forresten: Stylisten til Triana trenger å få sparken.

Helt enig! Er så dårlig som det kan få blitt... Huff!!

Jeg begynte også å like Maren, de andre er kjedelige og lager lite liv.. Maren lagde tv! Litt drøy tv, men det er jo litt gøy. Håper det kommer inn noen som kan gjøre programmet gøy snart og at Joachims planer blir stoppet av en tvist. Forhåpentligvis kommer Maren tilbake og får han ut! Det hadde vært gøy!

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor folk misliker Joachim så. bare fordi han tørr å spille spillet og vil ha ut personer han ikke liker. Skjønner ikke hva som er så galt med det. Go Joachim! Han har i hvert fall skjønt dette ikke er en badeferie. Skitne knep er helt lov i PH :lur: Hadde gjort det samme selv for å få ut en person jeg synes var døds irriterende. Gleder meg til PH Danmark kommer! Da blir det ordentlig spilling.

Er spent på hvem som har sex og hvilket par som taper danse konkurransen. Jeg håper Kim og Heidi ryker. Heidi er så kjedelig.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spilerlink.

Kråkesaks, moderator.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare le av hvor liiiivredde folk er for spoiling. Har jo ikke akkurat blitt spoilet noe her heller. Jeg forstår heller ikke hvordan folk klarer å unngå å finne ut av hva som skjer. Leser dere ikke nettaviser, eller må dere være uten nyheter så lenge PH holder på? Leser man vg eller db på nett er man jo nødt til å få med seg noe innimellom?

Jaja, skal ikke si noe altså, bare nysgjerrig på hvordan et tvprogram kan få folk til å bli så sinne for småting :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg må bare le av hvor liiiivredde folk er for spoiling. Har jo ikke akkurat blitt spoilet noe her heller. Jeg forstår heller ikke hvordan folk klarer å unngå å finne ut av hva som skjer. Leser dere ikke nettaviser, eller må dere være uten nyheter så lenge PH holder på? Leser man vg eller db på nett er man jo nødt til å få med seg noe innimellom?

Jaja, skal ikke si noe altså, bare nysgjerrig på hvordan et tvprogram kan få folk til å bli så sinne for småting :)

Paradise Hotel er en liten glede for oss mandag-torsdag. Vi er alle klar over at det er et tacky program og billig underholdning, men det er morsomt å se hva som skjer. Spoilerne tar det fra oss, ødelegger moroa vår. Det liker vi ikke, spesielt når vi har vært veldig klare på at vi ikke ønsker spoilere her. Da synes jeg det er respektløst å poste spoilere bare fordi du selv ikke forstår hvorfor vi bryr oss. Det er en paradisetråd til. Hvis du absolutt må legge ut sånne linker, så gjør det der. Og joda, man kan lese nettaviser og få med seg nyheter. Aftenposten har ingen paradisespoilere og dagsrevyen på NRK driter også i om Maren hadde sex med Mats eller ikke :)

• Liker 3
Skrevet

Det handler om å ha respekt for at andre ikke ønsker å vite hva som skjer før man har sett det selv på tv. Feks så er det ikke noe vits i å se en film, om man vet hvordan den ender :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg leser ikke nettaviser. Jeg ser nyheter på TV. Det er ikke noe om Paradise Hotel på nyhetene på tv2 eller Nrk. Man MÅ ikke lese nettaviser for å få med seg hva som skjer i verden;)

Kan ikke folk bare respekter at vi IKKE vil ha spoiling i denne tråden? Hvis noen på dø og liv må spoile får dere gjøre det i en annen tråd! Ha litt respekt for at vi ikke vil ha spoling, men er vist noen har problemer med å skjønne det. (anonym lengre oppe) Som nofame sier så er det ikke gøy å se en film når man vet hva som skjer?

Gjest Lacus
Skrevet

Æsj, nå har jeg unngått alt av spoiling som har vert i det siste. Innlegg her har jeg hoppet over også, men tror du ikke at det første jeg ser når jeg logger meg på facebook i dag er spoiling :snurt:

Teite Paradise Hotell gruppa fant ut at det var en god ide å dele ting med resten av Norge før det har blitt vist på tv de også...

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og takk til deg for at du delte deler av spoileren! :kjefte:

Det der er noe som har vært allment kjent fra start, så det går bra du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror rett og slett det er veldig delte meninger om hva som er spoiling og ikke jeg.

For MIN del er spoiling hvem som går ut på torsdagene (evt blir sendt ut i løpet av uka) og hvem som vinner til slutt. Hvem som kommer inn i løpet av serien og hint om hva som skjer i løpet av uka er ikke spoiling for min del. For å trekke videre ligningen til å se film - nei, jeg vil jo ikke vite hvordan det hele ender - men hvem som er med i filmen, hva den handler om og gjerne en scene eller to fra handlingsforløpet gjør jo at jeg bare får mer lyst til å se den? Forøvrig sitter jeg klistra til dagens PH-episoder er slutt, og da særlig torsdagsepisoden, for å få med meg hint om hva som skjer neste dag/uke. Noe av det morsomste er jo å la fantasien løpe løpsk i mellomtiden og synse om hva hintene betyr og hvordan neste episode blir... :fnise:

Som en nevnte litt lenger opp her, jeg koser meg også stort med PH og timen mellom halv ti og halv elleve er også et skikkelig friminutt for meg hvor jeg kobler ut resten av verden og bare lar meg underholde. Men jeg unngår ikke nettaviser (er innom minst VG, DB og SeHer hver dag) eller tv (selv om jeg leser nettaviser ser jeg nyheter på tv og jeg ser også på TV3 utenom "Paradise-timen") fra mars til mai/juni for å ikke få med meg "spoilere" altså...

Og bare for å ha mitt på det "rene": selv om jeg synes noen av dere her inne tar av litt hva linker og såkalt spoiling angår så turer jeg ikke fram slik jeg vil uansett. Men det gjør også at jeg omtrent aldri skriver i denne tråden, å diskutere ting som har skjedd er rett og slett ikke sååå spennende. Å synse om hva som kommer til å skje i denne ukas dansekonkurranse derimot (og det kan dere ikke si er spoiling, det er jo faktisk vist i torsdagens episode!), DET hadde vært moro! :Nikke:

• Liker 2
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg tror rett og slett det er veldig delte meninger om hva som er spoiling og ikke jeg.

For MIN del er spoiling hvem som går ut på torsdagene (evt blir sendt ut i løpet av uka) og hvem som vinner til slutt. Hvem som kommer inn i løpet av serien og hint om hva som skjer i løpet av uka er ikke spoiling for min del. For å trekke videre ligningen til å se film - nei, jeg vil jo ikke vite hvordan det hele ender - men hvem som er med i filmen, hva den handler om og gjerne en scene eller to fra handlingsforløpet gjør jo at jeg bare får mer lyst til å se den? Forøvrig sitter jeg klistra til dagens PH-episoder er slutt, og da særlig torsdagsepisoden, for å få med meg hint om hva som skjer neste dag/uke. Noe av det morsomste er jo å la fantasien løpe løpsk i mellomtiden og synse om hva hintene betyr og hvordan neste episode blir... :fnise:

Som en nevnte litt lenger opp her, jeg koser meg også stort med PH og timen mellom halv ti og halv elleve er også et skikkelig friminutt for meg hvor jeg kobler ut resten av verden og bare lar meg underholde. Men jeg unngår ikke nettaviser (er innom minst VG, DB og SeHer hver dag) eller tv (selv om jeg leser nettaviser ser jeg nyheter på tv og jeg ser også på TV3 utenom "Paradise-timen") fra mars til mai/juni for å ikke få med meg "spoilere" altså...

Og bare for å ha mitt på det "rene": selv om jeg synes noen av dere her inne tar av litt hva linker og såkalt spoiling angår så turer jeg ikke fram slik jeg vil uansett. Men det gjør også at jeg omtrent aldri skriver i denne tråden, å diskutere ting som har skjedd er rett og slett ikke sååå spennende. Å synse om hva som kommer til å skje i denne ukas dansekonkurranse derimot (og det kan dere ikke si er spoiling, det er jo faktisk vist i torsdagens episode!), DET hadde vært moro! :Nikke:

Alle har forskjellig menig på hva som er greit å spoile eller ikke. Men siden det står med store bokstaver i startinnlegget at det ikke skal være spoiling i denne tråden, så spiller det ikke så stor rolle hva andre mener ikke er spoiling eller som ikke er så farlig å si.Synes man skal respekter at ikke alle vil få vite hva som skjer denne uken eller hvem som sjekker inn.

Skrevet

da har jeg sett dagens episode.. :D

Skrevet

da har jeg sett dagens episode.. :D

Hvor får du sett den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...