Gjest Canis lupus Skrevet 25. mars 2011 #761 Skrevet 25. mars 2011 Noen som vet hva sangen som ble spilt når Kim og Maren var i badekaret heter?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #762 Skrevet 25. mars 2011 Ole er så forbanna skjønn!! Så forbanna enig !! 3
Gjest Linda sofie Skrevet 25. mars 2011 #763 Skrevet 25. mars 2011 Joachim var litt sleip som kom opp med løgnen om at maren hadde sagt det og det for å få henne ut, men hey paradise er et spill og det er lov til å bruke alle midler for å få ut en person man ikke liker. Danskene er jo mye verre enn oss.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #764 Skrevet 25. mars 2011 Joachim var litt sleip som kom opp med løgnen om at maren hadde sagt det og det for å få henne ut, men hey paradise er et spill og det er lov til å bruke alle midler for å få ut en person man ikke liker. Danskene er jo mye verre enn oss. danskene er mye drøyere ja.. syns det er bra Joachim er der jeg , eller så hadde det jo ikke vært noen som hadde spilt spillet liksom.. syns i grunn tv3 kunne ha plukka ut folk som var intr i å spille spillet..
Gjest Linda sofie Skrevet 25. mars 2011 #765 Skrevet 25. mars 2011 danskene er mye drøyere ja.. syns det er bra Joachim er der jeg , eller så hadde det jo ikke vært noen som hadde spilt spillet liksom.. syns i grunn tv3 kunne ha plukka ut folk som var intr i å spille spillet.. Enig. Kommer til å bli kjedelig hvis Joachim ryker.
Jens Skrevet 25. mars 2011 #766 Skrevet 25. mars 2011 Det er andre aviser som har lagt ut bilde av alle deltakerene som kommer inn. Så vil vel tro at hu da ikke har gjort noe galt egentlig..? Men ja, hu burde jo kanskje vært en smule smartere å ikke gjort det allikvel.. Hvor kan jeg finne bilde av alle som kommer inn denne sesongen?
sophiaM Skrevet 25. mars 2011 #767 Skrevet 25. mars 2011 Hvor kan jeg finne bilde av alle som kommer inn denne sesongen? Bare let litt gjennom Seher.no Jeg gidder ikke å legge ut noen link her for å spoile for noen andre
Despicable Me Skrevet 26. mars 2011 #768 Skrevet 26. mars 2011 Til dere som ikke ønsker å vite hva som skjer på PH neste uke, bør ikke se 'God kveld Norge' i kveld. Der avslører de det meste
smalls Skrevet 26. mars 2011 #769 Skrevet 26. mars 2011 Til dere som ikke ønsker å vite hva som skjer på PH neste uke, bør ikke se 'God kveld Norge' i kveld. Der avslører de det meste Takk for at du sier i fra. Skjønner ikke hvorfor de skal spoile sånn? Samme med Seher osv. Utrolig teit!!
Fashionistaen Skrevet 26. mars 2011 #770 Skrevet 26. mars 2011 Tipper at kjære mr. Vindel kommer tilbake. Siden det er en Ole kjenner. Nicklas Vindel er jo sjef for en Carlings butikk i Drammen!
Sweetpea25 Skrevet 26. mars 2011 #771 Skrevet 26. mars 2011 Tipper at kjære mr. Vindel kommer tilbake. Siden det er en Ole kjenner. Nicklas Vindel er jo sjef for en Carlings butikk i Drammen! Kommer ikke han tilbake på mandag da?
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #772 Skrevet 26. mars 2011 Til dere som ikke ønsker å vite hva som skjer på PH neste uke, bør ikke se 'God kveld Norge' i kveld. Der avslører de det meste JAAA!! Jeg rakk ikke skifte kanal engang! Megaspoiler..
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #773 Skrevet 26. mars 2011 Tipper at kjære mr. Vindel kommer tilbake. Siden det er en Ole kjenner. Nicklas Vindel er jo sjef for en Carlings butikk i Drammen! Kommer ikke han tilbake på mandag da? Nå får dere kjeft
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #775 Skrevet 27. mars 2011 Til dere som ikke ønsker å vite hva som skjer på PH neste uke, bør ikke se 'God kveld Norge' i kveld. Der avslører de det meste Det var ikke LITT spoiling heller da! Fy f... Drålig gjort!
Fashionistaen Skrevet 27. mars 2011 #776 Skrevet 27. mars 2011 Det var ikke LITT spoiling heller da! Fy f... Drålig gjort! Uansett blir sykt bra at yndlingsdeltakeren min kommer! Wohoooo!
Gjest Linda sofie Skrevet 27. mars 2011 #777 Skrevet 27. mars 2011 Jeg så på God kveld Norge igår og ja Ikke noe gøy at de spoila så mye! Hadde ikke trodd de ville gjøre det. Hadde jeg vist det hadde jeg ikke sett på. Dårlig gjort!
Violetsky Skrevet 27. mars 2011 #778 Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor vil dere ikke vite hva som skjer fremover? Jeg respekterer det selvfølgelig og har ingen planer om å spoile hvis jeg får høre noe. Men jeg lurer bare på hvorfor dere ikke liker det. Selv har jeg ingen problemer med å vite hva som skjer, så lenge ingen forteller meg hvem som vinner
Lillemeg25 Skrevet 27. mars 2011 #779 Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor vil dere ikke vite hva som skjer fremover? Jeg respekterer det selvfølgelig og har ingen planer om å spoile hvis jeg får høre noe. Men jeg lurer bare på hvorfor dere ikke liker det. Selv har jeg ingen problemer med å vite hva som skjer, så lenge ingen forteller meg hvem som vinner Da er jo mye av moroa borte når man vet hva som skjer i neste episode. Da er det nesten ikke vits i å se på når man vet hvem som ryker da og da og hvem som kommer til finalen osv.
Violetsky Skrevet 27. mars 2011 #780 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Da er jo mye av moroa borte når man vet hva som skjer i neste episode. Da er det nesten ikke vits i å se på når man vet hvem som ryker da og da og hvem som kommer til finalen osv. Ok, jeg ser den Er enig i at det kanskje er litt dumt å vite hvem som kommer til finalen, for da er det kanskje lettere å tippe hvem som vinner. Jeg så God kveld norge i går og vet derfor hva som skjer i morgen. Jeg gleder meg bare enda mer jeg Spent på å se hvordan de andre reagerer på det som skjer osv.. Nå er det såpass tidlig i sesongen at jeg ikke bryr meg særlig. Mulig jeg blir litt mer negativ ifht. spoiling lengre ut i sesongen. Endret 27. mars 2011 av Rosa Pute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå