Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mad World, Gary Jules.

opprinnelig fra tears for fears da btw :) Men mange som har covra den. Elsker sangen! :rodmer:

Hadde vært gøy hvis Madde sjokkert alle! Skapt litt liv og røre der inne, but she played it safe... :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje niclas fra i fjor kommer inn te uka ell noe.. :P

Skrevet

Lurer på hvem som er dommeren!

Ååå Silje har så forbanna fin kropp. Også den magen da? Perfekt.

Maren sender de sikkert inn igjen senere.

Skrevet

kanskje niclas fra i fjor kommer inn te uka ell noe.. :P

Så var det det med spoiling da..

INGEN SPOILING I DENNE TRÅDEN
AnonymBruker
Skrevet

kan det tenkes at dommeren er Niclas da også skal han være dommer og så blir han en del av gjestene?

bare så litt mistenklig ut med tanke på reaksjonen til Ole. siden di begge er fra Drammen så er det vel ikke umulig at di kjenner hverandre fra før.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i all verden kan det tolkes som spoiling? Synsing kaller jeg det. Som f eks at kanskje Silje og Stian har sex til uka. Også synsing, ikke spoiling.

Er det forresten bare jeg som får noia av at Joachim kalles Joey? Gaaaaahd, lissom :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal Maren sendes inn igjen, nå som Silje er den nye kåtskælken?

Skrevet

Hun er tøsete, snakker FOR mye om sex/dildo/vibrator/kjønnsorganer/kåthet etc. og fremstår i det hele tatt ikke som en person som har noe smart å si (basert på alle kommentarene og intervjuene med henne). Jada, kanskje hun er ei grei jente, men veldig intelligent: Nei, det tror jeg ikke.

Helt enig med deg. Det er så mange her som skriver at Stian er psykopat, syns ikke Maren er så annerledes. Jeg tror hun bare gjør seg til, med alt. Hvorfor i all verden skulle hun kaste seg over Kim, f.eks.? Først er hun sååå keen på ham, og dagen etter badekarscenen ligger hun og forteller Nicklas om hvor kåt hun hadde gjort ham, stakkar. Det er helt åpenbart at hun leker med folk, spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert et penere ansikt enn henne, så bare ta det med ro. :fnise:

Hmmm, ser heller ikke hvordan det kan kalles spoiling... :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Ole er så forbanna skjønn!!

AnonymBruker
Skrevet

Om dere såg på bildet på rommet der de hadde sex så var det en blond jente på bildet. I tillegg var der ingen ingang til bad, slik som det er på rommet til Silje og Stian. Enten har de byttet rom (og hårfarge), eller så var det noen andre..

Skrevet

Håper Maren kommer inn igjen, jeg. Blir litt frustrert over at de fleste tar alt Joachim sier for god fisk. Begynner faktisk å like Ole K. mer og mer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maren: For en sortie! Hun var helt nydelig i den rosa kjolen. Og tilbakeblikkene, musikken, det tårevåte ansiktet hennes. Maren var den peneste, morsomste og mest interessante på PH. Jeg synes hun gjorde en god figur, alt i alt. Hun viste både styrke og sårbarhet.

Go Maren! Du har ingenting å skamme deg over. Håper du aldri forandrer deg.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, advarer mot å sjekke ut bloggen til Jeanette. Hun linker til bloggen til 2 nye paradise deltakere, og en av dem har bilde av alle som kommer inn etterhvert. Jeg hadde ikke viljestyrke nok til å ikke sjekke det ut :(

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, advarer mot å sjekke ut bloggen til Jeanette. Hun linker til bloggen til 2 nye paradise deltakere, og en av dem har bilde av alle som kommer inn etterhvert. Jeg hadde ikke viljestyrke nok til å ikke sjekke det ut :(

Kanskje tv3 skulle fått tips om blogger som avslører ting som skal skje i fremtiden. Tror faktisk ikke de har lov til det.

Skrevet

Kunne de ikke sendt inn noen fra 1. sesong? Den var episk, fjorårets var bare så døll. Bare se hvor mye mindre innlegg 3. sesong utløser enn 1. gjorde.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Syntes synd på Maren jeg. Først vil ikke Nicklas ha hu som partner, også vil ikke Madelen bytte Silje mot Maren..

Jeg liker bare Ole Christian bedre og bedre. Virker som om han er den eneste som faktisk er smart og skjønner greia med Joachim.. Nei jeg heier på Ole Christian. :popcorn: Bare håper ikke han ryker fordi han er smartere enn de andre..

Og sa Maren noen gang at hu ville stå med Joachim? Kan ikke huske å ha sett det..

Skrevet

Syntes synd på Maren jeg. Først vil ikke Nicklas ha hu som partner, også vil ikke Madelen bytte Silje mot Maren..

Jeg liker bare Ole Christian bedre og bedre. Virker som om han er den eneste som faktisk er smart og skjønner greia med Joachim.. Nei jeg heier på Ole Christian. :popcorn: Bare håper ikke han ryker fordi han er smartere enn de andre..

Og sa Maren noen gang at hu ville stå med Joachim? Kan ikke huske å ha sett det..

Helt enig!

Gjest Canis lupus
Skrevet

Det er også litt morsomt, merker veldig på måten Silje prater på at hu er fra Tønsberg :ler: "Alle" unge fra Tønsberg området prater som hu, og man legger ikke merke til "dialekten" før man hører hu og en fra oslo-området prate sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje tv3 skulle fått tips om blogger som avslører ting som skal skje i fremtiden. Tror faktisk ikke de har lov til det.

Det er andre aviser som har lagt ut bilde av alle deltakerene som kommer inn. Så vil vel tro at hu da ikke har gjort noe galt egentlig..?

Men ja, hu burde jo kanskje vært en smule smartere å ikke gjort det allikvel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...