Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så nettopp episoden og i dag vet jeg hvilken dag det er. Det er dagen der stygge, krøllebolle, Enterouage Joachim skal bli busta en gang for alle. Jeg syntes så synd på Maren under Pandoras, altså. Jeg synes egentlig at pandoras var veldig bra i dag. Vi fikk se deltakernes sanne jeg. Joachim som en drittsekk, Stian framstod som en total idiot og Maren som en skikkelig kul og snill jente. Ble så sinna i dag da duste Stian snakket om Dramaqueen. Altså, bare se hva han fikk til på Pandoras. Å ta opp en sånn liten filleting da når jenta sitter og griner, nei, vet du hva. Det verste var etterpå da han klaget over ærlighet. Han sitter jo søren meg og irriterer seg grønn over sexpraten til de andre deltakerne. Men sier han noe om det til dem. Dust ass! Håper han følger sitt eget forslag med å gå til Triana og melde seg selv frivillig til å gå ut.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange her som synes Maren er så dum? Ser dere noe jeg ikke ser? Er man dum hvis man er litt utenfor boksen? Eller kanskje det er dere selv som ikke er intelligente nok til å se Marens intelligens?

Er ikke spesielt fan av dama, men jeg er temmelig sikker på at hun er mye spartere enn hva hun gir uttrykk for :)

Skrevet

Hvorfor er det så mange her som synes Maren er så dum? Ser dere noe jeg ikke ser? Er man dum hvis man er litt utenfor boksen? Eller kanskje det er dere selv som ikke er intelligente nok til å se Marens intelligens?

Er ikke spesielt fan av dama, men jeg er temmelig sikker på at hun er mye spartere enn hva hun gir uttrykk for :)

Synes ikke Maren er dum jeg heller, bare se på gårsdagens episode. Altså bare den teorien hun hadde var jo knallbra og den stemte på en prikk med sannheten. Jeg skjønner allikevel at mange kan synes at hun er litt dum. Klippingen er jo utrolig teit å missvisene. Det eneste man ser av Maren er dirtytalk. Det er ikke mye å prate om sex i ti minutter hver dag hvis man ikke får lov til å diskutere politikk osv. som er ting man ville gjort i det ekte liv. Maren kan fremstilles som litt dum i serien, men jeg synes i alle fall ikke at hun virker dum...

Skrevet

Det spiller jo ingen rolle hvem Maren velger (eller Kim velger av Maren og Heidi heller, for den saks skyld) - det er jo til syvende og sist Madelen som bestemmer hvem som skal hjem...

Ja, det er det jo faktisk.. Parseremonien i dag blir spennende uansett :jepp:

Når er dagens episode tilgjengelig på Tv3 Play forresten? Parabolen streika i dag :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er det jo faktisk.. Parseremonien i dag blir spennende uansett :jepp:

Når er dagens episode tilgjengelig på Tv3 Play forresten? Parabolen streika i dag :kjefte:

Som regel ligger den ute etter 22.30, men av og til er de forbanna sein, og da må du vente lengre :kjefte:

Bare passe på å ikke lese på nettet i mellomtiden :gjeiper:

Skrevet

Som regel ligger den ute etter 22.30, men av og til er de forbanna sein, og da må du vente lengre :kjefte:

Bare passe på å ikke lese på nettet i mellomtiden :gjeiper:

Ja, må sørge for å holde meg unna denne tråden i mellomtiden da :fnise:

Satser på at den legges ut KJAPT i dag!

AnonymBruker
Skrevet

Hun er tøsete, snakker FOR mye om sex/dildo/vibrator/kjønnsorganer/kåthet etc. og fremstår i det hele tatt ikke som en person som har noe smart å si (basert på alle kommentarene og intervjuene med henne). Jada, kanskje hun er ei grei jente, men veldig intelligent: Nei, det tror jeg ikke.

Skrevet

Spent på hvem som ryker. Tror det blir Maren.

Skrevet

krysser fingrene for at maren ryker...

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg håper at Maren blir, hun lager iallefall liv der inne, selv om hun er skikkelig merkelig. Nye jenta har forsvunnet litt i bakgrunnen.

• Liker 2
Gjest Mynona83
Skrevet

100 kr på at maren blir! tolket ut fra et vagt svar hun ga på radiointervju...

Skrevet

haha, OC med Elnette hårspry var bra! :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

likte hvordan triana ser ut i dag..:)

• Liker 1
Skrevet

Driver Illusion.no med produktplassering i programmet, eller? :fnise:

Vil at Maren skal bli, lager mer liv enn de andre jentene. Men redd Madeleine har blitt manipulert av Joachim og sender ut Maren.

Skrevet

Gah.. Hvis Madeleine hadde vært litt smart hadde hun sjokkert alle med å ta ut enten Jeanette eller Heidi. De er jo de faktiske konkurrentene hennes.

Synd at Maren gikk ut, hun skapte jo faktisk litt liv.

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg tipper at Maren kommer inn igjen ved en senere anledning. Hun har laget så masse liv der inne så jeg tror ikke at tv3 gir slipp på henne helt enda.

• Liker 3
Skrevet

maren er sikkert ei kan finne på å sende inn igjen også..

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tipper at Maren kommer inn igjen ved en senere anledning. Hun har laget så masse liv der inne så jeg tror ikke at tv3 gir slipp på henne helt enda.

Enig.

Nydelig sang da <3

AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Nydelig sang da <3

Mad World, Gary Jules.

Gjest Raindrops
Skrevet

Mad World, Gary Jules.

Jeg vet hvilken sang det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...