frøken gurine:) Skrevet 24. mars 2011 #701 Skrevet 24. mars 2011 Nei. Men Niklas velger nok Madde ovenfor Maren. ja det håper jeg da i såfall.. men hvis maren ikke får noe nyss om at niclas vurdere å bytte hu ut så stiller sikkert maren seg bak han..
Glynis Skrevet 24. mars 2011 #702 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes ikke Maren er provoserende..? Hun prater om mye nasty, men det er ikke noe verre enn det jeg kan finne på å prate med vennene mine om. Forskjellen er at de er venner jeg har hatt en stund, og vi filmes ikke... :gjeiper: Ser du ikke hvordan de andre reagerer når hun prater, da? Det er jo snakk om en monolog som kommer helt uten forvarsel. De kan sitte og snakke om yndlingsfargene sine og plutselig gaulefniser berta 'JEG ER TRANG JEG ALTSÅ!! HEHEHE!!'. 2
UnderCover Skrevet 24. mars 2011 #703 Skrevet 24. mars 2011 Sippesippe sippesipp. Drittunger hele gjengen. Men jeg liker å se på dem likevel 2
Foya Skrevet 24. mars 2011 #704 Skrevet 24. mars 2011 Jeg håper Maren ikke ryker i dag. Jeg har egentlig ikke bestemt meg for hva jeg mener om henne, men jeg håper hun får bli ene og alene fordi jeg ikke ønsker at den idioten Joachim skal få det som han vil. Han manipulerer alle der inne så til de grader!! "Jeg spiller ikke spillet, men jeg må jo prøve å påvirke så godt som jeg kan". Synes det er teit av Madde å vurdere å få henne ut når hun opprinnelig sa at hun likte Maren og ville at hun skulle bli. Og så etter litt påvirkning av Joachim er hun plutselig på helt andre tanker. Og så har jeg fått et mye bedre inntrykk av Ole Christian i det siste, først synes jeg at han bare virket som en som visste at han var fin og skulle bare gå rundt og være "deilig", men jeg synes at det såg ut som om han virkelig brydde seg om Maren i går. Da hun sto og gråt etterpå var han den eneste gutten som kom bort, og han prøvde også å si fra under Pandoras Eske. Og det såg også ut som om han har begynt å avsløre Joachim. Håper han klarer å åpne øynene til de andre 3
UnderCover Skrevet 24. mars 2011 #705 Skrevet 24. mars 2011 Hva "avsløre" Joachim? Selvfølgelig er folk der inne for å spille spillet! Skjerpings.
Foya Skrevet 24. mars 2011 #706 Skrevet 24. mars 2011 Jamen det er ikke gøy når det kun er Joachim som "spiller", og at han i tillegg ikke vil innrømme det. De andre går jo bare rundt som noen sauer. Så når Ole Christian nå skjønner hvordan Joachim holder på og det er flere som begynner med spillet, SÅ blir det gøy. Ikke bare når en går rundt og blir likt av alle, men driver egentlig holder på med skikkeli mindgames og ingen andre skjønner det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #707 Skrevet 24. mars 2011 Ser du ikke hvordan de andre reagerer når hun prater, da? Det er jo snakk om en monolog som kommer helt uten forvarsel. De kan sitte og snakke om yndlingsfargene sine og plutselig gaulefniser berta 'JEG ER TRANG JEG ALTSÅ!! HEHEHE!!'. Joda, hun er underholdende, men seriøst: Det er i så fall ikke bare i underlivet at hun er trang, hun er antakeligvis enda trangere i nøtta. 1
Vulpes Skrevet 24. mars 2011 #708 Skrevet 24. mars 2011 Ser du ikke hvordan de andre reagerer når hun prater, da? Det er jo snakk om en monolog som kommer helt uten forvarsel. De kan sitte og snakke om yndlingsfargene sine og plutselig gaulefniser berta 'JEG ER TRANG JEG ALTSÅ!! HEHEHE!!'. Jo? Og du er uenig med meg på hvilken måte? At det er provoserende? For nei, det synes jeg ikke. Komisk og rart? Ja. Provoserende? Nei :gjeiper:
Xaphan Skrevet 24. mars 2011 #709 Skrevet 24. mars 2011 Hva "avsløre" Joachim? Selvfølgelig er folk der inne for å spille spillet! Skjerpings. Ja, og så? Det å avsløre at noen er noe helt annet enn det de gir seg ut for er jo ikke ulovlig, det blir en del av spillet det også.
Gjest Linda sofie Skrevet 24. mars 2011 #710 Skrevet 24. mars 2011 PH er et spill og det irriterer meg sikkelig at noen ikke spiller spillet og kun er der på badeferie! Jeg liker at Joachim spiller spillet men i den Norske blir man ofte upopulær når man er en spiller og da vil folk ha deg ut. Derfor så sier ikke Joachim det til alle at han er der for å spille! Derf0r han holder en lav profil. For man vil jo ikke bil sendt ut. Men skulle ønske de andre kunne å komme i gang her.
Xaphan Skrevet 24. mars 2011 #711 Skrevet 24. mars 2011 Jeg håper egentlig Heidi ryker i dag. Hun er kjempesøt, men hun er kjedelig og ikke minst dum. Ikke sånn morsom dum heller, som Maren er, men bare dum rett og slett. Hun er sikkert en hyggelig jente, men jeg har ikke noe behov for å ha henne med videre i serien, hun bidrar jo faktisk ikke med en dritt spennende. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 24. mars 2011 #712 Skrevet 24. mars 2011 Jeg håper egentlig Heidi ryker i dag. Hun er kjempesøt, men hun er kjedelig og ikke minst dum. Ikke sånn morsom dum heller, som Maren er, men bare dum rett og slett. Hun er sikkert en hyggelig jente, men jeg har ikke noe behov for å ha henne med videre i serien, hun bidrar jo faktisk ikke med en dritt spennende. Enig. Heidi er døds kjedelig og lager ikke noe liv overhode. Gjør meg ingen ting om hun ryker. Hun passer ikke inn på PH:
sophiaM Skrevet 24. mars 2011 #713 Skrevet 24. mars 2011 Jeg håper egentlig Heidi ryker i dag. Hun er kjempesøt, men hun er kjedelig og ikke minst dum. Ikke sånn morsom dum heller, som Maren er, men bare dum rett og slett. Hun er sikkert en hyggelig jente, men jeg har ikke noe behov for å ha henne med videre i serien, hun bidrar jo faktisk ikke med en dritt spennende. Helt enig jeg også. Vi sitter ikke og ser på Paradise fordi alle er så søte og snille. Vi ser på fordi av en eller annen grunn så elsker vi å hate de menneskene, og hun lager ikke noe drama eller fun what so ever... Hun bare er der liksom. Håper at Kim tar Maren, Niclas til Madelen.. For da ryker Heidi, men tviler på at Kim tør å sende henne ut hvis han får valget mellom de to
Gjest Linda sofie Skrevet 24. mars 2011 #714 Skrevet 24. mars 2011 Synes også Jeanette er litt kjedelig å. Hun lager ikke akkurat så mye liv og action. Jeg liker Joachim veldig godt jeg. Skulle bare ønske de andre kunne spille spillet som han. Vil man ha ut en person man ikke liker, så gjør man jo alt for å få den personen ut da. Ikke noe galt i det.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #715 Skrevet 24. mars 2011 Niklas er den som klager mest over at Stian drar i gang synging.. men det var han som dregde i gang syngingen her om dagen, med 'Brannmann sam'-sangen.. og i følge klippene, så endte det ikke etter en sang. Kvinner og barn forstår ikke ironi. 1
Glynis Skrevet 24. mars 2011 #716 Skrevet 24. mars 2011 Jo? Og du er uenig med meg på hvilken måte? At det er provoserende? For nei, det synes jeg ikke. Komisk og rart? Ja. Provoserende? Nei :gjeiper: Jeg synes slettes ikke det er provoserende. Jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan forstå hva jeg mener her. Du sier at dine venninner også snakker om sex. Jeg sier at de antakeligvis har en litt mer naturlig måte å ta opp temaet på. Hun tar det ikke opp i allerede sexpregede vorspielsamtaler, men det kommer i hytt og pine.
Xaphan Skrevet 24. mars 2011 #717 Skrevet 24. mars 2011 Altså, det er forskjell på å snakke om sex og det å hele tiden påpeke hvor trang en er, som Maren gjør ved enhver anledning. Maren er som en oppmerksomhetssyk drittunge noen ganger, og det er sykt irriterende. 3
Lillemeg25 Skrevet 24. mars 2011 #718 Skrevet 24. mars 2011 OLE Håper det sjekker inn en sikkelig hunk snart. Greit å ha flere enn bare en Joachim kunne faktisk ha vært litt kjekk hvis han hadde hatt finere tenner og en anna frisyre.
HappyFace Skrevet 24. mars 2011 #719 Skrevet 24. mars 2011 håper IKKE Maren ryker idag! Greit hun er litt spesiell og sånn, men vi ser vel på paradise hotel for å bli underholdt? og husk at tv3 klipper og limer noe sykt, så hun er sikkert ikke så "ille" som hun virker på tv. Maren er jo en få jentene som gjør noe ut av seg, og ikke bare er ei kjedelig nikke-dukke som hører på det Joachim sier feks :gjeiper: Er ganske lei av at Joachim manipulerer alle btw
Vulpes Skrevet 24. mars 2011 #720 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes slettes ikke det er provoserende. Jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan forstå hva jeg mener her. Du sier at dine venninner også snakker om sex. Jeg sier at de antakeligvis har en litt mer naturlig måte å ta opp temaet på. Hun tar det ikke opp i allerede sexpregede vorspielsamtaler, men det kommer i hytt og pine. Jeg skrev også at vi kjenner hverandre mye bedre. Da blir det ikke rart å snakke om sex, selv helt ut av det blå. Og vi filmes ikke, dermed kan ikke det vi sier klippes og limes og fremstilles som verre enn det er. Poenget jeg egentlig skulle ha fram var at jeg ikke synes Maren er provoserende. Rett og slett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå