Gjest Mynona83 Skrevet 23. mars 2011 #681 Skrevet 23. mars 2011 Har ikke helt fått med meg hva det stod i brevet til Madelen. Har hun en fredning eller kan hun gi en fredning? Eller hva var det?
Gjest Canis lupus Skrevet 23. mars 2011 #682 Skrevet 23. mars 2011 Har ikke helt fått med meg hva det stod i brevet til Madelen. Har hun en fredning eller kan hun gi en fredning? Eller hva var det? Når parsermonien er over, og en liksom skal hjem så kan hun velge å ta jenta som skal hjem, og stelle henne bak en gutt. Så jenta bak den gutten ryker i stedet. Så hun kan rett og slett bestemme hvem som skal ut, uten at de andre vet det.
frøken gurine:) Skrevet 23. mars 2011 #683 Skrevet 23. mars 2011 Har ikke helt fått med meg hva det stod i brevet til Madelen. Har hun en fredning eller kan hun gi en fredning? Eller hva var det? hu kan velge å gjøre om på ett par i morra på parsermonien. så hvis f.eks maren står bak niclas. så kan du da bytte ut maren med seg selv. og da må maren hjem..
Gjest Mynona83 Skrevet 23. mars 2011 #684 Skrevet 23. mars 2011 Når parsermonien er over, og en liksom skal hjem så kan hun velge å ta jenta som skal hjem, og stelle henne bak en gutt. Så jenta bak den gutten ryker i stedet. Så hun kan rett og slett bestemme hvem som skal ut, uten at de andre vet det. hu kan velge å gjøre om på ett par i morra på parsermonien. så hvis f.eks maren står bak niclas. så kan du da bytte ut maren med seg selv. og da må maren hjem.. Hmm! Ikke værst! Håper hun er smart nok til å bruke makten hun har fått til sin egen fordel da!
smalls Skrevet 23. mars 2011 #685 Skrevet 23. mars 2011 Stakkars Maren da! Syntes faktisk hun virker veldig ærlig jeg, da. Hun gjør mye "rart", men tror ikke hun har noen baktanker med noe av det hun gjør. Bare litt "dum" men snill... Helt enig. Jeg synes synd på henne. Tipper Madde og hun stiller seg bak Niklas. Tror Niklas velger Madde. 1
Gjest Anuket Skrevet 23. mars 2011 #686 Skrevet 23. mars 2011 Jeg følte med Maren i kveld - må si at hun gjennomskuet Joachim ganske godt... 1
Lunivere Skrevet 23. mars 2011 #687 Skrevet 23. mars 2011 Fikk litt sansen for Maren etter kveldens episode, hun virker genuin. Håper ikke hun går ut i morgen, hun lager jo liv! Stian lyser jo av psykopattendenser. Men er helt enig med han i at mange av de oppfører seg som om de går i barnehagen. Det går faktisk an å snakke om andre ting enn trange hull og bæsj.
Caroline411 Skrevet 23. mars 2011 #688 Skrevet 23. mars 2011 Synes dette var en riktig innholdsrik episode, jeg. Håper det bare går oppover herfra
Spoven Skrevet 23. mars 2011 #689 Skrevet 23. mars 2011 Stian, du må for all del bare gå til Triana og si at du vil dra hjem. 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #690 Skrevet 23. mars 2011 Stian virker skikkelig psycho. Helt fornuftig og sånn når han snakker om de andre, at de er barnslige og sånn - og så tar han helt av når han selv føler seg angrepet. Paranoid og skummel fyr. Jeg håper ikke Maren ryker. Da er det jo nesten bare gørrkjedelige jenter på badeferie igjen. 1
Vulpes Skrevet 23. mars 2011 #691 Skrevet 23. mars 2011 Jeg må flire litt av Stian. Maren har ingenting å stille opp med sammenliknet med ham, om vi snakker om Paradise Hotel sin verste drama queen... For snakk om å lage storm i vannglass da gitt. Når skal han slutte å mase om det at noen klaget på syngingen? Og det der med Christina, hahahaha. Tenk å oppføre seg sånn, for så å bli sur for at noen reagerer.
Polymorph Skrevet 23. mars 2011 #692 Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg er nesten litt redd for at Heidi(?) skal ryke. Ser for meg at Maren kanskje kan stille seg med Kim og at han velger henne. Håper ikke det i vertfall for jeg liker Heidi. Det var det jeg også tenkte... Men håper ikke det! Liker Heidi, hun er så søt og hyggelig. Men egentlig vil jeg ikke ha ut Maren heller, hun lager liiiv! Provoserende, men underholdene jente Endret 23. mars 2011 av Hela
Vulpes Skrevet 24. mars 2011 #693 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes ikke Maren er provoserende..? Hun prater om mye nasty, men det er ikke noe verre enn det jeg kan finne på å prate med vennene mine om. Forskjellen er at de er venner jeg har hatt en stund, og vi filmes ikke... :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 24. mars 2011 #694 Skrevet 24. mars 2011 Hah fy for en idiot Stian er. Han høres ut som verdens største dritunge.
Despicable Me Skrevet 24. mars 2011 #695 Skrevet 24. mars 2011 Jeg blir nesten provosert jeg, over hvor mye Stian blåser opp det med synginga. Herregud, du sang en hel kveld, noen likte det ikke(veldig forståelig), og en sa ifra. Get over it. Niklas er den som klager mest over at Stian drar i gang synging.. men det var han som dregde i gang syngingen her om dagen, med 'Brannmann sam'-sangen.. og i følge klippene, så endte det ikke etter en sang. Selv om Stian er en psyckopat av dimensjoner, så trur jeg Niklas føler seg litt overkjørt av Stian, og dermed reagerer som han gjør. Han er den som har fått hørt siden dag 1 at han er den som lager liv i gruppa osv.. nå har hatt fått konkurranse
Lillemeg25 Skrevet 24. mars 2011 #696 Skrevet 24. mars 2011 Irriterer meg også over klippingen og redigeringen til tv3. Synes de blåser ting veldig opp mellom Stian og Niklas. Det med synginga. Viser jo bare de samme klippene hele tiden og eneste Niklas har sagt til Stian var at det ikke er kult å synge hele kvelden. Noe jeg er enig i! Fryktelig slitsomt. Stian kan bare gå hjem nå. Makan til dust. Også bli såååå sur bare fordi noen reagerte på synginga hans. Synes det ble litt vel mye drama under pandoras. Jeg tror Maren ryker. Kan hende hun stiller seg ved Kim, men kim velger nok Heidi pga det er de andre vil. Det er ikke så mange som liker Maren. Jeg kunne ikke vært venninne med Maren. Snakker jo bare sex og bæsj hele tiden. Det blr litt for mye for meg altså!
Mamaloco Skrevet 24. mars 2011 #697 Skrevet 24. mars 2011 Irriterer meg også over klippingen og redigeringen til tv3. Synes de blåser ting veldig opp mellom Stian og Niklas. Det med synginga. Viser jo bare de samme klippene hele tiden og eneste Niklas har sagt til Stian var at det ikke er kult å synge hele kvelden. Noe jeg er enig i! Fryktelig slitsomt. Stian kan bare gå hjem nå. Makan til dust. Også bli såååå sur bare fordi noen reagerte på synginga hans. Synes det ble litt vel mye drama under pandoras. Jeg tror Maren ryker. Kan hende hun stiller seg ved Kim, men kim velger nok Heidi pga det er de andre vil. Det er ikke så mange som liker Maren. Jeg kunne ikke vært venninne med Maren. Snakker jo bare sex og bæsj hele tiden. Det blr litt for mye for meg altså! Enig med deg her, men er ikke lenger såå sikker på at Maren ryker i kveld. Stiller hun seg bak Kim tror jeg han får et tøft valg, er ikke så sikker på at det er Heidi han kommer til å velge egentlig.. Men jeg håper det!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #698 Skrevet 24. mars 2011 Det spiller jo ingen rolle hvem Maren velger (eller Kim velger av Maren og Heidi heller, for den saks skyld) - det er jo til syvende og sist Madelen som bestemmer hvem som skal hjem...
frøken gurine:) Skrevet 24. mars 2011 #699 Skrevet 24. mars 2011 Har Maren gitt noe uttrykk for at hu ikke velger Niclas til partner da?
Lillemeg25 Skrevet 24. mars 2011 #700 Skrevet 24. mars 2011 Har Maren gitt noe uttrykk for at hu ikke velger Niclas til partner da? Nei. Men Niklas velger nok Madde ovenfor Maren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå