NullHull Skrevet 23. mars 2011 #642 Skrevet 23. mars 2011 Haha skjønner godt Silje ble skuffet da hun så guttene De er jo ikke akkurat noen sikkelig hunks. Hadde blitt max skuffet jeg å. Ja, ingen skal beskylde redaksjonen for å ha plukket ut gutta på grunnlag av deres maskulinitet og fysiske attributter denne gangen i allfall
Gjesten Skrevet 23. mars 2011 #643 Skrevet 23. mars 2011 Ja, ingen skal beskylde redaksjonen for å ha plukket ut gutta på grunnlag av deres maskulinitet og fysiske attributter denne gangen i allfall Veldig sant. Jeg er faktisk skikkelig nysgjerrig på hva slags folk som meldte seg på, med tanke på hvem de valgte. Skjønner heller ikke helt hvorfor de er så unge. De ser ut som de er max 18 hele gjengen :gjeiper:
Gjesten Skrevet 23. mars 2011 #644 Skrevet 23. mars 2011 Er jeg forresten den eneste som tror at Madelen ble miss Paradise bare fordi hun har digg rompe? 1
Xaphan Skrevet 23. mars 2011 #645 Skrevet 23. mars 2011 Er jeg forresten den eneste som tror at Madelen ble miss Paradise bare fordi hun har digg rompe? Det var jo ganske tydelig, rumpa hennes var jo alt de snakka om
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #646 Skrevet 23. mars 2011 Mye av personligheten sitter i stumpen da, vet du..... i gutta boys sitt hode. Later til å være noe i det, ja. 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 23. mars 2011 #647 Skrevet 23. mars 2011 Hvem av jentene håper dere ryker i morgen? Lurer på om Silje får en fredning. Synes alle de nye som sjekker inn burde få en sjans.
Gjest Skrevet 23. mars 2011 #648 Skrevet 23. mars 2011 TV3 har lagt opp til at vi skal tro at Maren ryker, så jeg tror IKKE hun ryker.. Så jeg aner rett og slett ikke.
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #649 Skrevet 23. mars 2011 Jeg er nesten litt redd for at Heidi(?) skal ryke. Ser for meg at Maren kanskje kan stille seg med Kim og at han velger henne. Håper ikke det i vertfall for jeg liker Heidi.
Gigi Skrevet 23. mars 2011 #650 Skrevet 23. mars 2011 Det er så innmari teit når gutta sier "Madelen viste frem så mye av personligheten sin i videoen/missekonkurransen"
Lunivere Skrevet 23. mars 2011 #651 Skrevet 23. mars 2011 Liker ikke Madelen, håper virkelig hun ryker. Ellers heier jeg på Heidi og Ole Christian.
Despicable Me Skrevet 23. mars 2011 #652 Skrevet 23. mars 2011 Det er så innmari teit når gutta sier "Madelen viste frem så mye av personligheten sin i videoen/missekonkurransen" For guttene inne på PH så sitter vist det meste i rumpa og ikke i hjernen, når det gjelder jentene
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #653 Skrevet 23. mars 2011 Er jeg forresten den eneste som tror at Madelen ble miss Paradise bare fordi hun har digg rompe? Selvsagt ble hun det, men hvilket annet kriterium skulle gutta ha brukt får å kåre miss paradise?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #654 Skrevet 23. mars 2011 For guttene inne på PH så sitter vist det meste i rumpa og ikke i hjernen, når det gjelder jentene Ja, og gutta har helt rett.
Fashionistaen Skrevet 23. mars 2011 #655 Skrevet 23. mars 2011 Gruer meg til kveldens episode, ser ut som at Maren ryker Blir litt morsomt å se henne ta av på nachspiel sammen med Kim i boblebadet: http://www.tv2underholdning.no/gkn/her-gir-hun-blaffen-i-tvkameraene-igjen-3449716.html Haha, synd hvis hun er med mer, ellers kunne hun lett ha slått den norske og danske knullerekorden til Gleager med fem damer på en sesong. Det eneste jeg synes var synd i dag er at ikke Nicklas tok oppgjør med harry-stian. Savner litt drama altså
Despicable Me Skrevet 23. mars 2011 #656 Skrevet 23. mars 2011 Gruer meg til kveldens episode, ser ut som at Maren ryker Det er vel ingen som ryker i kveld da? Det er pandoras eske, men ingen parsermoni. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Fashionistaen Skrevet 23. mars 2011 #657 Skrevet 23. mars 2011 Det er vel ingen som ryker i kveld da? Det er pandoras eske, men ingen parsermoni. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Sorry, ass... Haha, trodde det var torsdag i dag, kjip følelse det der. Uansett, yes! En episode i, alle fall med Maren! Wohoo
Gjest Linda sofie Skrevet 23. mars 2011 #658 Skrevet 23. mars 2011 Det er vel ingen som ryker i kveld da? Det er pandoras eske, men ingen parsermoni. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Ingen som ryker i kveld. Parsermonien er imorgen. Ryker noen i kveld så må det være under en twist eller noe sånt. men tviler på det.
Gjest Canis lupus Skrevet 23. mars 2011 #659 Skrevet 23. mars 2011 Heier på Ole Christian! Han er så kjekk så.. Jeg er dritt lei Stian. Han er så slesk og ekkel. ÆSJ sier jeg bare.. Er også VELDIG lei Maren nå. Jeg blir sliten av det språkbruket hennes, og at hu er så lett på tråden. Stakkars.. Nei håper hu ryker i morgen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #660 Skrevet 23. mars 2011 Ingen som ryker i kveld. Parsermonien er imorgen. Ryker noen i kveld så må det være under en twist eller noe sånt. men tviler på det. Det er ikke PH på fredager....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå