AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #621 Skrevet 22. mars 2011 Spilles det aldri musikk der? Enig med Niklas asså!!
Lexington Skrevet 22. mars 2011 #622 Skrevet 22. mars 2011 Spilles det aldri musikk der? Enig med Niklas asså!! De spiller nesten aldri musikk der fordi det blir kluss med mikrofonene da.
smalls Skrevet 22. mars 2011 #623 Skrevet 22. mars 2011 Tror jeg kommer til å like silje veldig godt. Liker at hun sa at hun kunne backstabbe noen pga det er jo et spill. Endelig noen som har skjønt ph er et spill og ikke bare en badeferie!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #625 Skrevet 22. mars 2011 "Der henne er" Hehe, hun sa "henne" om "hun" hele tida. Grammatikk har hun iallefall ikke lært seg
Kelsier Skrevet 22. mars 2011 #626 Skrevet 22. mars 2011 Omg.. disse guttene er jo ikke en dag eldre enn fjorten år. OG HVA SKJER MED "HENNE"? 1
frøken gurine:) Skrevet 22. mars 2011 #628 Skrevet 22. mars 2011 syns ikke hu nye jenta var drit pen, men trur hu kan lage masse f.skap.. og det er bra.. kjenner jeg er skikkelig lei av Niklas nå, han er så lite kjekk og sjarmerende som det er mulig og i tillegg har han en klesstil som overhode ikke passer han.. han blir bare seende ut som en stor klyse for min del.. og hva er vitsen med å syte sånn på denna synginga når han plutselig faktisk begynte å synge selv.. Nei, håper han ryker på første mulighet..
smalls Skrevet 22. mars 2011 #629 Skrevet 22. mars 2011 syns ikke hu nye jenta var drit pen, men trur hu kan lage masse f.skap.. og det er bra.. kjenner jeg er skikkelig lei av Niklas nå, han er så lite kjekk og sjarmerende som det er mulig og i tillegg har han en klesstil som overhode ikke passer han.. han blir bare seende ut som en stor klyse for min del.. og hva er vitsen med å syte sånn på denna synginga når han plutselig faktisk begynte å synge selv.. Nei, håper han ryker på første mulighet.. Han sa jo til Stian det var greit at de sang men ikke hele tiden. Det skjønner jeg godt kan bli slitsomt når man sitter å gauler og synger hele kvelden. De klipper og limer mye å da.det klipper hvor han sier "det er ikke gøy å sitte å synge hele kvelden" har de jo vist både i går og i dag minst 10 ganger.
Gjest Cerridwen Skrevet 22. mars 2011 #630 Skrevet 22. mars 2011 Den nye jenta kan ihvertfall ikkje snakke...herregud. Mislikar ho sterkt allereie. Tykkjer Jeanette har så fin kropp!! Vil ha den rumpa! Håpar Madelen ryk snart, skikkeleg bimbo berte.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #631 Skrevet 22. mars 2011 Den nye jenta kan ihvertfall ikkje snakke...herregud. Mislikar ho sterkt allereie. Tykkjer Jeanette har så fin kropp!! Vil ha den rumpa! Håpar Madelen ryk snart, skikkeleg bimbo berte. Er det så viktig at man må prate ordentlig og ordrett når man er med på Ph da?
Foya Skrevet 22. mars 2011 #632 Skrevet 22. mars 2011 Hva da? Hele episoden syns eg Det ble jo ingen krangel mellom Niclas og Stian heller noe som det virket som skulle komme i reklamene. Eller jeg som har misforstått? 1
smalls Skrevet 22. mars 2011 #633 Skrevet 22. mars 2011 Hele episoden syns eg Det ble jo ingen krangel mellom Niclas og Stian heller noe som det virket som skulle komme i reklamene. Eller jeg som har misforstått? Tv3 klipper og limer mye. De ville vel få oss til å tro det skulle bli mye drama i dagens episode.
Gjest Cerridwen Skrevet 22. mars 2011 #634 Skrevet 22. mars 2011 Er det så viktig at man må prate ordentlig og ordrett når man er med på Ph da? Nei, det er vel nesten eit krav om å ikkje kunne snakke ordentleg for å få bli med.
Miss Desiree Skrevet 23. mars 2011 #635 Skrevet 23. mars 2011 Er det bare jeg som synes hun nye så litt gammel ut? I allefall for alderen
Gjesten Skrevet 23. mars 2011 #636 Skrevet 23. mars 2011 Jeg begynner å bli skikkelig lei klippingen til TV3. De viser de samme klippene fra "snakkeboksen" om igjen og om igjen, og nesten hele episoden i dag var jo klipp fra episoden i går Jeg misliker stian så sterkt. Jeg synes Christina var flink til å takle ham, jeg hadde følt hans oppførsel nesten som et overgrep, jeg hadde i alle fall gitt ham en på trynet for lenge siden. Niclas liker jeg bedre og bedre. Trodde jeg kom til å hate ham, men han virker som en ok gutt. Mine favoritter per i dag er Ole Christian, Christina og Heidi.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #637 Skrevet 23. mars 2011 Jeg blir så kvalm av Niclas! Styggere klyse skal man lete lenge etter....
Gjest Jente1990:) Skrevet 23. mars 2011 #638 Skrevet 23. mars 2011 Haha skjønner godt Silje ble skuffet da hun så guttene De er jo ikke akkurat noen sikkelig hunks. Hadde blitt max skuffet jeg å. Jeg begynner å like Niklas. Taklet ikke fyren i begynnelsen, men jeg liker han nå. Jeg vil heller ha Niklas der enn Stian for å si det sånn. Helt utrolig at Stian fikk være med på Paradise hotel. Hadde de virkelig ikke kjekkere gutter å ta med enn Stian?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå