Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spilles det aldri musikk der?

Enig med Niklas asså!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilles det aldri musikk der?

Enig med Niklas asså!!

De spiller nesten aldri musikk der fordi det blir kluss med mikrofonene da.

Skrevet

Tror jeg kommer til å like silje veldig godt. Liker at hun sa at hun kunne backstabbe noen pga det er jo et spill. Endelig noen som har skjønt ph er et spill og ikke bare en badeferie!

AnonymBruker
Skrevet

"Der henne er" :bond:

Hehe, hun sa "henne" om "hun" hele tida. Grammatikk har hun iallefall ikke lært seg

Skrevet

Omg.. disse guttene er jo ikke en dag eldre enn fjorten år.

OG HVA SKJER MED "HENNE"? :skratte:

• Liker 1
Skrevet

KJEDELIG!!

Hva da?

Skrevet

syns ikke hu nye jenta var drit pen, men trur hu kan lage masse f.skap.. og det er bra.. :)

kjenner jeg er skikkelig lei av Niklas nå, han er så lite kjekk og sjarmerende som det er mulig og i tillegg har han en klesstil som overhode ikke passer han.. han blir bare seende ut som en stor klyse for min del.. og hva er vitsen med å syte sånn på denna synginga når han plutselig faktisk begynte å synge selv.. Nei, håper han ryker på første mulighet..

Skrevet

syns ikke hu nye jenta var drit pen, men trur hu kan lage masse f.skap.. og det er bra.. :)

kjenner jeg er skikkelig lei av Niklas nå, han er så lite kjekk og sjarmerende som det er mulig og i tillegg har han en klesstil som overhode ikke passer han.. han blir bare seende ut som en stor klyse for min del.. og hva er vitsen med å syte sånn på denna synginga når han plutselig faktisk begynte å synge selv.. Nei, håper han ryker på første mulighet..

Han sa jo til Stian det var greit at de sang men ikke hele tiden. Det skjønner jeg godt kan bli slitsomt når man sitter å gauler og synger hele kvelden. De klipper og limer mye å da.det klipper hvor han sier "det er ikke gøy å sitte å synge hele kvelden" har de jo vist både i går og i dag minst 10 ganger.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Den nye jenta kan ihvertfall ikkje snakke...herregud. Mislikar ho sterkt allereie.

Tykkjer Jeanette har så fin kropp!! Vil ha den rumpa! :flekke:

Håpar Madelen ryk snart, skikkeleg bimbo berte.

AnonymBruker
Skrevet

Den nye jenta kan ihvertfall ikkje snakke...herregud. Mislikar ho sterkt allereie.

Tykkjer Jeanette har så fin kropp!! Vil ha den rumpa! :flekke:

Håpar Madelen ryk snart, skikkeleg bimbo berte.

Er det så viktig at man må prate ordentlig og ordrett når man er med på Ph da?

Skrevet

Hva da?

Hele episoden syns eg ;) Det ble jo ingen krangel mellom Niclas og Stian heller noe som det virket som skulle komme i reklamene. Eller jeg som har misforstått?

• Liker 1
Skrevet

Hele episoden syns eg ;) Det ble jo ingen krangel mellom Niclas og Stian heller noe som det virket som skulle komme i reklamene. Eller jeg som har misforstått?

Tv3 klipper og limer mye. De ville vel få oss til å tro det skulle bli mye drama i dagens episode.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Er det så viktig at man må prate ordentlig og ordrett når man er med på Ph da?

Nei, det er vel nesten eit krav om å ikkje kunne snakke ordentleg for å få bli med.

Skrevet

Er det bare jeg som synes hun nye så litt gammel ut? I allefall for alderen :klo:

Skrevet

Jeg begynner å bli skikkelig lei klippingen til TV3. De viser de samme klippene fra "snakkeboksen" om igjen og om igjen, og nesten hele episoden i dag var jo klipp fra episoden i går :roll:

Jeg misliker stian så sterkt. Jeg synes Christina var flink til å takle ham, jeg hadde følt hans oppførsel nesten som et overgrep, jeg hadde i alle fall gitt ham en på trynet for lenge siden.

Niclas liker jeg bedre og bedre. Trodde jeg kom til å hate ham, men han virker som en ok gutt.

Mine favoritter per i dag er Ole Christian, Christina og Heidi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så kvalm av Niclas! Styggere klyse skal man lete lenge etter....

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Haha skjønner godt Silje ble skuffet da hun så guttene :fnise: De er jo ikke akkurat noen sikkelig hunks.

Hadde blitt max skuffet jeg å.

Jeg begynner å like Niklas. Taklet ikke fyren i begynnelsen, men jeg liker han nå. Jeg vil heller ha Niklas der enn Stian for å si det sånn. Helt utrolig at Stian fikk være med på Paradise hotel. Hadde de virkelig ikke kjekkere gutter å ta med enn Stian? :klo:

Skrevet

Jeg syns Niklas er søt jeg :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Det er Niclas, ikke Niklas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...