Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Linda sofie
Skrevet

Stian: 'Jeg pleier ikke å synge så mye hjemme jeg, så da kan dere gi faen i å spørre'

Hva mener han? :klo:

Samme lurte jeg på. Hva spurte de om? Nicklas sa bare det var plagsomt at han sang hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan se for meg Stian som skikkelig stalker i virkeligheten... Bare se hvordan han oppførte seg mot Christina i går. Sjuke jævel

AnonymBruker
Skrevet

Stokke er 10 min unna Hammerfest, og Hammerfest er mellom Sandefjord og Tønsberg..

:skratte:

Herregud jaaaaaa..................:roll:

Anyway, hva skjer med de rare halv-øynebryna til hun der som prata så mye? Hvor er resten?

Skrevet

Uff, de første gangene jeg så henne "uten" sminke, så kjente jeg henne ikke igjen. :( Hun tegner virkelig øyenbrynene på.

Skrevet

Samme lurte jeg på. Hva spurte de om? Nicklas sa bare det var plagsomt at han sang hele tiden.

Tror de hadde spurt ham om å synge for å lage litt liv. Derfor ble han sur når de sa at de syntes det ble for mye.

Jaja... det er jo også noe å bli sur for. Dramaking :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHHA audition!!!!

AnonymBruker
Skrevet

HVORFOR er det om å gjøre å drite seg selv mest ut, fremstå som en tøyte ( goes for gutta og ) fremstå som en IDIOT?? dette er tv, alle som vil kan se det. HVORFOR tenker de ikke over det? Hvorfor er det slik at de bare slår av hjernecellene og går på autopilot? Altså, herrefred....................

Skrevet

Det ER slitsomt og plagsomt når folk sitter å synger hele kvelden.Skjønner godt Niklas sin frustrasjon her. Håper inderlig Stian ryker så fort som mulig. Gud å usjamerende han er.

Jeg liker Heidi jeg. Hun er så søt og virker veldig hyggelig.

Skrevet

Hahaha @ Mexican Idol!

Gjest Mynona83
Skrevet

Kim er faktisk en som Maren kan hooke opp med. Men nei, hun hooker ikke opp med noen inne på PH

hun sa det som om han var den eneste hun kunne tenke seg. Har hun glemt Mats og Madde? :fnise:

Skrevet

Det ER slitsomt og plagsomt når folk sitter å synger hele kvelden.Skjønner godt Niklas sin frustrasjon her. Håper inderlig Stian ryker så fort som mulig. Gud å usjamerende han er.

Jeg liker Heidi jeg. Hun er så søt og virker veldig hyggelig.

Helt enig :)

AnonymBruker
Skrevet

Sjekker hun nye inn senere da? Rart hun ikke skal være med på konkurransen.

Skrevet

Tror kanskje Madde vinner jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Liker musikken når Christina svarer!

Skrevet

Digga at Silje sa hun kunne være en hurpe. Det liker vi! Eller i hvert fall jeg da. Kanskje det blir litt bitching og drama :lur:

Gjest Anuket
Skrevet

aaaah kjenner jeg hater Silje allerede! Jeg vil ha den FLATE magen hennes :fnise:

Skrevet

aaaah kjenner jeg hater Silje allerede! Jeg vil ha den FLATE magen hennes :fnise:

Enig. Hun hadde SYK fin mage. Sjalu :sukk:

Skrevet

"Der henne er" :bond:

Gjest Raindrops
Skrevet

Hahahaha, jeg tror jeg kommer til å like den nye jenta :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...